quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Het moment van Wietse, wanneer hij wel zijn waffel open trekt:
[ afbeelding ]
Godver de godver.
Ik dacht precies hetzelfde gisteravond, wat een uitstraling.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef spearhead het volgende:
Wat heeft die lange Saskia een wezenloze en blanco uitdrukking op haar gezicht. Het wekt haast de indruk dat ze zeg maar niet zo heel slim is.
Die vond ik eerst ook wel leuk maar na gister weer minder... Maar de kleine Saskia vind ik weer helemaal niet passen bij Peter. Te braaf of lijkt al wat ouder... Peter en Hanneke zijn echt een geweldige matchquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef spearhead het volgende:
Wat heeft die lange Saskia een wezenloze en blanco uitdrukking op haar gezicht. Het wekt haast de indruk dat ze zeg maar niet zo heel slim is.
quote:Het KRO-programma Boer zoekt vrouw extra, het RTL 4-programma Gooische Vrouwen en het AVRO-programma Wie is de Mol? zijn genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring 2009. De Gouden Televizier-Ring wordt op 23 oktober aanstaande voor de 44ste keer uitgereikt.
Yvon Jaspers (KRO) en Linda de Mol (RTL 4) zijn bovendien genomineerd voor de Zilveren Televizier-Ster voor de beste presentatrice van het jaar. De dames gaan de strijd aan met Anita Witzier (KRO) die voor de achtste keer is genomineerd in deze categorie. Linda de Mol won de Zilveren Televizier-Ster in 2001, Anita Witzier in 2007. Yvon Jaspers is voor de vijfde achtereenvolgende keer genomineerd en won de prijs in 2006 en 2008.
Terugblikken blijft nog steeds hetzelfde programma toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:22 schreef bloodymary het volgende:
Raar, genomineerd is Boer Zoekt Vrouw Extra (de terugblik, dus niet over een tweede vrouw). Omdat het programma vorig seizoen niet werd uitgezonden.
Ach, wat een onzin. Bij de andere boeren zei hij ook niets.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Zhenar het volgende:
Zou het eigenlijk niet heel veel verklaren als Wietse gewoon homo blijkt te zijn?! Ik zou wel eens willen zien hoe hij met andere mannen omgaat - volgens mij was hij met de andere boeren erbij veel meer op zijn gemak. Al kun je dat natuurlijk op meerdere manieren uitleggen...
Ik zat eens het oproepfilmpje van Wietse te bekijken, daar lijkt hij minder verlegen omdat het natuurlijk mooi ingestudeerd is. Ik denk dat het die dames ook wel tegen gaat vallen. Je verwacht een verlegen stille jongen, maar dit...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, wat een onzin. Bij de andere boeren zei hij ook niets.
Ohquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn niet getrouwd. Dat is een oude foto.
quote:
Haha ja, "maar ik eet altijd smiddags al warm eten"quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef Quishendrikson het volgende:
[..]dat 'gesprek' onder het eten
Ook erg sneue voorbereiding van hem, kom op, je gaat toch wel eten in huis halen voor de dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |