Precies, boer Wim heeft het prima begrepen. Die vrouwen waren ook echt onder de indruk dat ze allemaal een eigen kamer haddenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is voor mij dan ook een aanwijzing dat er misschien echt niets in hem zit. Want juist op dat soort punten kan hij zijn verlegenheid compenseren en scoren. En het is zo'n kleine moeite om dat soort voorbereidingen te treffen. Kijk naar boer Wim, die had het allemaal goed voor elkaar.
Verbaast mij ook niet. Misschien is er wel bedacht dat ze een dagje met hem gaan meubels kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:49 schreef servus_universitas het volgende:
Wat lees ik nu toch voor een bericht op het BZV-forum?
[..]
Bron: http://paspoort.kro.nl/forums/7/621826/ShowPost.aspx (post @ 20:17)
Ik begrijp wel dat de makers graag de spanning willen opvoeren, maar op zo'n manier wordt de boer natuurlijk wel een beetje benadeeld.
Nee dat geloof ik niet ..hij is gewoon verlegen meer niet..En hij zou onder andere met andere boeren ook wel verlegen zijn. Of met welke mensen dan ook!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Zhenar het volgende:
Zou het eigenlijk niet heel veel verklaren als Wietse gewoon homo blijkt te zijn?! Ik zou wel eens willen zien hoe hij met andere mannen omgaat - volgens mij was hij met de andere boeren erbij veel meer op zijn gemak. Al kun je dat natuurlijk op meerdere manieren uitleggen...
En een mooie blonde vrouw zelf de zware koffer naar binnen laten slepen, Heldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Bier en Chinees, geweldig die Wietse.
wat een klojo is dat, prachtigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef henkway het volgende:
[..]
En een mooie blonde vrouw zelf de zware koffer naar binnen laten slepen, Held
Idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef henkway het volgende:
[..]
En een mooie blonde vrouw zelf de zware koffer naar binnen laten slepen, Held
Die indruk wekt hij inderdaad. Net alsof er helemaal niets bij zit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik denk het ook. In beginsel dacht ik nog dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is voordat hij wat los komt. Maar volgens mij zit er ook echt niet veel inhoudelijks in hem. Als dat wel zo is dan zit de beste man gevangen in zichzelf. Wat wel sneu is natuurlijk, maar niet bepaald aantrekkelijk denk ik.
Bij Wietse zal het wel blindheid zijn, maar er zijn genoeg mannen die zoiets zien en echt van mening zijn dat een vrouw gewoon prima zelf kan doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd.Ik dacht dat ik een duffe hork was in dat soort dingen, maar die hints zag ik zelfs.
Tja, als je zelf een karaoke-set meeneemt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Jamaar Wietse had Neeltje wel kunnen helpen om de zware koffer te dragen
Ja dat heb jij ook gelijk in..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als je zelf een karaoke-set meeneemt...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Babbelzz het volgende:
Ik vind die neeltje zow irritant?! die is alleen maar aan t kijken offut haar lukt in programma te komen, die wietse om dr vinger te draaien en als t gelukt is dumpt ze m omdat ie zow saai is....
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als je zelf een karaoke-set meeneemt...
Als ie slim was geweest dan had ie Neeltje naar boven gedragen en de koffer buiten laten staan, maar hij liet ze allebei buiten staanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Jamaar Wietse had Neeltje wel kunnen helpen om de zware koffer te dragen
+1 en ik vraag me af of Wietse nou echt denkt dat zij hem leuk vindtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Babbelzz het volgende:
Ik vind die neeltje zow irritant?! die is alleen maar aan t kijken offut haar lukt in programma te komen, die wietse om dr vinger te draaien en als t gelukt is dumpt ze m omdat ie zow saai is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |