Woon op mezelf ja (en niet op kamers). Lekker 70 m² in mn uppie voor 340 euro excl. g/w/e. En nee, ik wil graag dat mn huis lekker ruikt, geen snacklucht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je woont op jezelf en je hebt geen frietpan?!!!(Of ben je nog student?)
Wij zijn een redelijk netjes studentenhuis en hebben dus geen frietpanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan heb je op zijn minst een "ranzige-studenhuis-gedeelde-frietpan"...
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
TVP, nu kan ik tenminste gaan slapen hahaha
tot morgen tilburg, goirle en roosendaal haha
Samen of alleen? Heb je een studiootje? Waarom woon jij goedkoper dan ik op mijn studentenkamertjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woon op mezelf ja (en niet op kamers). Lekker 70 m² in mn uppie voor 340 euro excl. g/w/e. En nee, ik wil graag dat mn huis lekker ruikt, geen snacklucht.
Oh leuk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
Hahaha net mn dochter gezien bij Piet Paulusma!
Dan behoor je een netjes gepoetste maar goed gebruikte rvs frietpan te hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wij zijn een redelijk netjes studentenhuis en hebben dus geen frietpan.
Haha, wat grappig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
huur je bij een huisjesmelker of zo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samen of alleen? Heb je een studiootje? Waarom woon jij goedkoper dan ik op mijn studentenkamertjeBuuh.
Is daar ook uitzending gemist van?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
een netjes gepoetse frietpan in een studentenhuis? contradictio in terminis....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan behoor je een netjes gepoetste maar goed gebruikte rvs frietpan te hebben
Ik lust geen tonijnpizzaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:00 schreef existenz het volgende:
ja tonijn pizza en de 8e kan ik ook wel tot een uurtje of 12-1
Ghehehehe ik zou het niet weeeeeeten!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is daar ook uitzending gemist van?
Mwah, maar misschien moeten we over een tijdje toch eens de boel laten 'taxeren', of ie niet teveel huur vraagtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:59 schreef Guard het volgende:
[..]
huur je bij een huisjesmelker of zo?
Nee, we wonen met drie meiden waarvan er 2 op de lijn willen letten en 1tje heel gezond is opgevoed dus een frietpan komt er g ewoon niet inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan behoor je een netjes gepoetste maar goed gebruikte rvs frietpan te hebben
Hij mag toch vragen wat hij wil?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, maar misschien moeten we over een tijdje toch eens de boel laten 'taxeren', of ie niet teveel huur vraagt.
[..]
Nee, we wonen met drie meiden waarvan er 2 op de lijn willen letten en 1tje heel gezond is opgevoed dus een frietpan komt er g ewoon niet in.
Mwah er zijn richtlijnen zegmaar, zodat huurders niet een belachelijk hoge prijs kunnen vragen ofzo? Je hebt een puntentellingsysteem.. aantal vierkante meters, of je een wastafel op je kamer hebt of niet, etc. etc.quote:
alleen als je frikadellen meeneemt blijkbaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef existenz het volgende:
Dus de 8e blijven we allemaal bij zusje slapen>?
En de frietpanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef Guard het volgende:
[..]
alleen als je frikadellen meeneemt blijkbaar
Dan is ook meteen het probleem van niemand herkennen over...quote:
Zoietsquote:
Nee, alleen ik! En ik ga "mijn bed" niet delenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef existenz het volgende:
Dus de 8e blijven we allemaal bij zusje slapen>?
Hooooi!quote:
Ze verplaatsen onze meet gewoonquote:
Maar wat gaat de aftermeet dan worden?quote:
Onze eigen Tilburg Aprčs-Fok!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar wat gaat de aftermeet dan worden?
Crazy, onbekend, 8 oktober, hetzusjevan is dan in de stad.quote:
He, ik zei alleen maar dat ik 8okt wss ga stappen, dat mensen dan ineens die meet gaan verzetten is toch niet mijn schuldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Crazy, onbekend, 8 oktober, hetzusjevan is dan in de stad.
Alleen met 2 katten en mn vriendin af en toe. Tja, connecties he..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samen of alleen? Heb je een studiootje? Waarom woon jij goedkoper dan ik op mijn studentenkamertjeBuuh.
Ja, die Crazy doet zijn naam eer aan...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
He, ik zei alleen maar dat ik 8okt wss ga stappen, dat mensen dan ineens die meet gaan verzetten is toch niet mijn schuld!
Zo ist... help mn poes heeft aandacht te kort, zit op mn schoot en die staart hangt op mn toetsenbord en dat beest geeft knetterharde kopjes en kusjes (dat ze hun lip langs je wang halenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die Crazy doet zijn naam eer aan...
Ik heb zelf geen katten maar de kat van een vriend van me vind het altijd wel leuk als ik hem kroel, en dat gaat ie weleens met z'n mondje langs m'n hand ofzo en dan voel je die tandjes zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zo ist... help mn poes heeft aandacht te kort, zit op mn schoot en die staart hangt op mn toetsenbord en dat beest geeft knetterharde kopjes en kusjes (dat ze hun lip langs je wang halen)
Oja? Naja ik heb t iig getroffen ook al moet ik er volgend jaar na de zomer uit. Wordt gesloopt en komen appartementen. Heb gelukkig een contract, dus krijg iets anders aangeboden en minimaal 5000 euro verhuiskostenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah er zijn richtlijnen zegmaar, zodat huurders niet een belachelijk hoge prijs kunnen vragen ofzo? Je hebt een puntentellingsysteem.. aantal vierkante meters, of je een wastafel op je kamer hebt of niet, etc. etc.
Er zijn ook sites van te vinden waar je dat kunt uitrekenen.
Issie op tv? Ik heb een dvd van hemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik lig hier helemaal dubbel om Leon van der Zanden
Nee, ik kijk op YouTube. Ik heb meteen een vriendinnetje een mail gestuurd of ze mee gaat in novemberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Issie op tv? Ik heb een dvd van hem
Oke...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:55 schreef Stuurloos het volgende:
Een coole snelle jongen met een bruine zachte vacht
Het is zijn eerste show ooit (uit 2002), is nooit in de winkel gekomen op dvd, heb hem via de productiemaatschappij besteldquote:
Kijk, vandaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het is zijn eerste show ooit (uit 2002), is nooit in de winkel gekomen op dvd, heb hem via de productiemaatschappij besteld
heb ook pietje gezien, waar stond jouw dochter hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
Zie de gezichten al voor me in de kroeg haha,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan is ook meteen het probleem van niemand herkennen over...
Als je met een frietpan op de 8e de boekanier instapt, moet je wel een Fok!-er zijn...
Nog nietquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Crazy, onbekend, 8 oktober, hetzusjevan is dan in de stad.
en bedankt maar weer hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die Crazy doet zijn naam eer aan...
begint altijd rustigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:56 schreef theKiD het volgende:
Zo snel als het gisteren ging, zo traag is het opstarten hier vandaag..
misschien even je accu controleren ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:59 schreef Guard het volgende:
Heb zelf ook wat opstartproblemen, kom nu pas mijn bed uitrollen, dus ik moet even opschieten...
Stelletje lamzakken die studenten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begint altijd rustig
zo pas tegen het middag uur als heel die luie studenten uit bed komen rollen wordt het druk
jeugd van tegenwoordigquote:
stelletje slaapkoppenquote:
hmpf mijn auto is juist het enige wat wel meteen werkt 's ochtendsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien even je accu controleren ?
startkabels aansluiten ?
kun je nog wat van leren danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
hmpf mijn auto is juist het enige wat wel meteen werkt 's ochtends
Door die kleine klotestukjes die ik soms rij op een dag, begint de mijne nu een beetje kuren te vertonenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
hmpf mijn auto is juist het enige wat wel meteen werkt 's ochtends
Als ik uit kan slapen, dan word ik de laatste tijd om/rond 9.00 wakker. Vandaag ook en ik dacht "stik" en ik sliep verderquote:
daar heb ik ook last van, ieder weekend wordt ik steenvast tussen 9.00 en 9.30 wakker, ook al heb ik de avond ervoor tot 03.00 u in de kroeg gezeten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik uit kan slapen, dan word ik de laatste tijd om/rond 9.00 wakker. Vandaag ook en ik dacht "stik" en ik sliep verder
we hadden zeil over gespannen en zeil wapperde nog al ergquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef theKiD het volgende:
Bij dolfinarium je aanhanger pas nakijken en vastzetten?Jij bent niet bang
Haha. "Vroeger" sliep ik in één keer door tot half 11, maar dat is niet meer.. Maar goed; ik kan mij wel goed omdraaien, dus dat is fijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
daar heb ik ook last van, ieder weekend wordt ik steenvast tussen 9.00 en 9.30 wakker, ook al heb ik de avond ervoor tot 03.00 u in de kroeg gezeten..
Soms denk ik dan ook "bekijk het" en draai me om om vervolgens tot 11.30 door te slapen, maar dat lukt niet altijd helaas...
Ik ben allang wakker joh!quote:
Goede morgenquote:
Ochtendquote:
is weer gezellig dan hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Stuurloos het volgende:
Ik hoor hier een zwerver schreeuwen buiten. Dus doe ik het dakraam open, ligt die Adje (die altijd loopt te schelden die gast) daar op de grond op de weg (Noordhoekring). Volgens mij issie aangereden, ik hoorde iets van schouder uit de kom, bloed is er niet te zien. Vette opstopping.. dus ik ga maar eens uit bed, weer genoeg sensatie gehad op de vroege morgen. Pfff...
was zeker op weg naar de Appie voor zijn dagelijkse portie Euroshopper pils...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Stuurloos het volgende:
Ik hoor hier een zwerver schreeuwen buiten. Dus doe ik het dakraam open, ligt die Adje (die altijd loopt te schelden die gast) daar op de grond op de weg (Noordhoekring). Volgens mij issie aangereden, ik hoorde iets van schouder uit de kom, bloed is er niet te zien. Vette opstopping.. dus ik ga maar eens uit bed, weer genoeg sensatie gehad op de vroege morgen. Pfff...
was maar tot eind septemberquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef Guard het volgende:
hee jullie asiel-donateurs zijn niet meer groen...
Gaat er nog iemand naar ik wed dat ik het kan kijken op zondag? Staat in het teken van dierendag en het werk van de WSPA....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef Guard het volgende:
hee jullie asiel-donateurs zijn niet meer groen...
denk dat ik niet kijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand naar ik wed dat ik het kan kijken op zondag? Staat in het teken van dierendag en het werk van de WSPA....
Ik mag ( met een heleboel anderen) de telefoon opnemen als mensen willen doneren!
Oee, spannend!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Stuurloos het volgende:
En het is ook vrij donker hier.. time for some ghost stories
Ik ook niet, ik ga bellen ( of eik gebeld wordenquote:
Relaxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef Stuurloos het volgende:
ik alleen vandaag nog werkenweekend lekker vrij
Ik ga zondag wssquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
RelaxMorgen naar Spa-Francorchamps
Lache, ik ga zaterdag voor de DSC, een van mijn beste vrienden kan die race kampioen wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef existenz het volgende:
dsc, ginetta, lotus, renault clio, legends, north, europe cup
Zeker, is ook een mooi circuitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:10 schreef existenz het volgende:
Voor de DSC wil ik ook naar Spa. Toffe serie en zondags is race 2
Nik de Jong & Koen Boogaerts, zitten nu bij JR. Reden vorig jaar met een 996 GT3, maar dit werd iets te duurquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:13 schreef existenz het volgende:
ja dat geloof ik wel. Dure hobbyWelk team?
Daar ben ik al geweestquote:
Ik zal er opletten als ze rijdenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nik de Jong & Koen Boogaerts, zitten nu bij JR. Reden vorig jaar met een 996 GT3, maar dit werd iets te duurDus nu bij JR met een E36 M3
ga met konijntje spelenquote:
Daar heb ik net nog mee "gevochten". Meneer drinkt niet, dus ik had een bakje in zijn kooi gezet & dat pakt hij gewoon op en gooit het daarna wegquote:
jah anders verdronk hij natuurlijk hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik net nog mee "gevochten". Meneer drinkt niet, dus ik had een bakje in zijn kooi gezet & dat pakt hij gewoon op en gooit het daarna weg
Dus ik heb hem daarna met zijn neusje in het water gedaan en toen heeft hij wat gedronken
Dat viel best wel meequote:
Neequote:
Haha, zo diep was het bakje ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah anders verdronk hij natuurlijk haha
ok gelluikigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat viel best wel mee
[..]
Nee
[..]
Haha, zo diep was het bakje ook niet
aah je bewaart hem voor kerst ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Zo gemeen ben ik niet voor mijn knijn
Hij is 10, dus ik denk dat hij niet lekker is...quote:
Mag ik ook een boterham komen eten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef existenz het volgende:
Nee ze kan kiezen: konijn of tonijnpizza
Ik word hier meteen gestraftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef existenz het volgende:
Oh ja, en er is een kans dat ik volgende week woensdag moet overwerken auto
Met tonijnsalade....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik ook een boterham komen eten?
Goed zo!quote:
Nee.. moet nog wat dingen regelen.. maar komt morgen denk wel. iets met snurken en dat willen tegengaan, om me roomy te ontzienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Ben je al helemaal klaar voor je vakantie?
Ahhh, hihi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee.. moet nog wat dingen regelen.. maar komt morgen denk wel. iets met snurken en dat willen tegengaan, om me roomy te ontzien![]()
Ja, dat snap ikquote:
Snurkte ik maar een beetje....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Ex-vriendje snurkte een beetje.. Maar ik sliep er vaak doorheen
Als je erdoorheen kan slapen is het ook niet echt snurken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Ex-vriendje snurkte een beetje.. Maar ik sliep er vaak doorheen
Ja oke, dat is ook zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je erdoorheen kan slapen is het ook niet echt snurken...
En je hebt het altijd? Of naja, maakt niet uit hoe je ligt?quote:
Zo goed als altijd, en als ik heb gedronken is het nog ergerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook zo
[..]
En je hebt het altijd? Of naja, maakt niet uit hoe je ligt?
Ik schuif vanavond maar weer eens bij pa en ma aan voor het eten...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef theKiD het volgende:
Ik ga zo eens lekker koken denkOver half uurtje eten, en dan weer lekker vroeg naar me mandje..
Hmm... Dan hoop ik dat het een beetje werktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo goed als altijd, en als ik heb gedronken is het nog erger
Ik denk dak da voor morgen eens ga regelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik schuif vanavond maar weer eens bij pa en ma aan voor het eten...
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik schuif vanavond maar weer eens bij pa en ma aan voor het eten...
Als ik niet meer blijk te snurken, kun je zelf komen horenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dan hoop ik dat het een beetje werkt
Haha, aardig hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik niet meer blijk te snurken, kun je zelf komen horen![]()
wel makkelijker op te lossen dan snurken, gewoon bitje laten maken bij de tandarts...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriend deed in het begin weleens knarsetanden, mčn. Ik zat stijl op in bed toen ie dat deed. Beter snurken dan knarsetanden I guess
.
Oeh, dat is ook irritant jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriend deed in het begin weleens knarsetanden, mčn. Ik zat stijl op in bed toen ie dat deed. Beter snurken dan knarsetanden I guess
.
Ehm... Daar ga ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouwen weten altijd alles beter.. Waarom nu in dit geval dan niet?![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Daar ga ik even over nadenken
En nu?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:57 schreef existenz het volgende:
Nee is geen grap, die kans is best groot dat ik woensdags moet overwerken
denk niet dat we dat redden hahaquote:
LOLquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Damn. Ik heb mijn andere bril op & ik heb meteen het idee dat ik zat ben
Hij doet het al lang niet meer. Vraag me toch af waar het aan gelegen zou hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:49 schreef Guard het volgende:
[..]
wel makkelijker op te lossen dan snurken, gewoon bitje laten maken bij de tandarts...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij doet het al lang niet meer. Vraag me toch af waar het aan gelegen zou hebbenhehe.
Die is TE makkelijk zusjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij doet het al lang niet meer. Vraag me toch af waar het aan gelegen zou hebbenhehe.
truequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:15 schreef Guard het volgende:
in principe kan ieder draadje maar in één (soort) gaatje (behalve het geluid), dus zo moeilijk is het niet...
Ik ben zo positiefquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd Crazy.. Doe eens als Auto, beetje positief blijven
Jij kan dat welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh mijn thuispc is terug! Yay. Ik heb alleen geen flauw idee hoe je zo'n kast aansluit en welke stekkers erin moeten, dus ik moet even wachten tot papa terug is I guess. Slecht, ik weet het. Maar we hebben hier zoveel draadjes liggen, ik waag me er niet aan
.
nee johquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd Crazy.. Doe eens als Auto, beetje positief blijven
To make your day ofcoursequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom geef je van die inkoppertjes weg dan?
Nee! Veel moeilijkerequote:
Ah joh steek je waterpijp op...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das niet iets om me dag mee te maken hoor..
![]()
Bummer. Wat maakt jouw dag dan helemaal top?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das niet iets om me dag mee te maken hoor..
![]()
Laat ik dat hier maar niet zeggen..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bummer. Wat maakt jouw dag dan helemaal top?
Now I'm curiousquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Now I'm curious.
Dan is mijn 'een mooie dag, blauwe hemel, gewoon mooi weer, bijna windstil, hoeft niet eens heel warm te zijn' vast heel onschuldig?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:33 schreef theKiD het volgende:
Nog minder dan 100 postsMoet lukken dacht ik zo
Ook nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Now I'm curious.
Dan is mijn 'een mooie dag, blauwe hemel, gewoon mooi weer, bijna windstil, hoeft niet eens heel warm te zijn' vast heel onschuldig?
Kijk, dat is wel een goede verbetering dan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
zo maar is richting huis over wederom file vrije a2 - a58
sinds opening batadorp geen 1 keer echt file gehad.
gister ochtend even wegens een ongelukje meer niet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef theKiD het volgende:
Hoe meer mensen nieuwschierig zijn, hoe minder kans op uitleg![]()
WB Vampje!
Shirtsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
En nu is de grote vraag;
Wat zit er in het pakketje?
En ga je die showen?quote:
wouldn't you like thatquote:
Juist, je hebt mij doorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:30 schreef Guard het volgende:
[..]
wouldn't you like that
je probeert gewoon me aan je spotcollectie toe te voegen...
Beetje jammer hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef Guard het volgende:
zo nu ga ik echt, kom later vanavond nog wel even hier gluren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Allemaal studenten met tassen zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik dacht vanmiddag even snel met de trein op en neer naar Eindhoven te kunnen![]()
Wel de hele reis eerste klas kunnen zitten, zelfs in de halletjes was geen staruimte meer....
Een aantal, maar dat was het probleem niet, meer de "omleiding" via den Bosch omdat er weer eens een auto onder een trein lag...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Allemaal studenten met tassen zeker?
Oo oke, heb ik nog niets van gehoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een aantal, maar dat was het probleem niet, meer de "omleiding" via den Bosch omdat er weer eens een auto onder een trein lag...
Bleghquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is gisteren gebeurd:
Weer dodelijk ongeval spoorovergang Boxtel
switch voor tussen 2 computers?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Godvertieft nou ben ik chagrijnig, heb ik die computer aangesloten, herkent m'n USB switch hem niet, kan ik nog m'n computer niet gebruiken omdat ik geen toetsenbord/muis/beeld heb![]()
.
Bagger switch ding, sterf.
Uhu, een "2-Port KVM Switch with Built-in Cabling". Heb de manual er al bijgezocht maar dat helpt ook niet.quote:
doe de kabels is omdraaien met de andere pc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, een "2-Port KVM Switch with Built-in Cabling". Heb de manual er al bijgezocht maar dat helpt ook niet.
Hij geeft nog steeds no signalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe de kabels is omdraaien met de andere pc.
Wil vaak werken met een KVM-switch
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:36 schreef theKiD het volgende:
Mensen ik ga die 20u dat t topic dicht ging niet meer meemaken
Ik ga slapen, morgen om half 4 gaat de wekker weer![]()
![]()
Viel Spass
ik ga over 3 weken weer even naar London, mijn jaarlijkse uitstapjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Vast wel. Ik zit er aan te denken om eind november/begin december terug te gaan naar Londen, kerstshoppen.
nee, gaat ook niet lukkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
Helaas! Hij is nog niet vol!
Deadline gaat naar 21:00
Jawel, dat lukt wel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, gaat ook niet lukken
ik ga maar is lekker douche haha
hopen dat hoofdpijn weg gaat
Hij vond het niet zo hoorquote:
Wat voor training?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben een training voo'r m'n werk aan het afmaken.. anders krijg er geen geld voor.
kassaaaquote:
Gezellig! ik moest dat op mijn oude werk ook (een toetsje maken) en daarbij kon je twee schermen openen, dus dan kon je alles opzoekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
kassaaa. Ik had hem al afgerond maar je moet de extra oefenopgaves ook doen anders krijg je niet uitbetaald. stom iets.
Ik hoef niks op te zoeken, het is allemaal heel praktisch en het is niet echt een toetsje. Ik heb echt de nieuwe kassa voor me en filmpjes van mensen.. moet ik op die mensen klikken: "begroeten", dan reageren de mensjes ook echt.. etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! ik moest dat op mijn oude werk ook (een toetsje maken) en daarbij kon je twee schermen openen, dus dan kon je alles opzoeken
beter dan knijn de borst gevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, dat lukt wel!
ik heb knijn de fles gegeven![]()
Die hebben wij ook op mijn werk! Rarara waar zou ik toch werkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:41 schreef Guard het volgende:
touchscreen is helemaal in tegenwoordig, hebben ze bij de Blokker ook, met fingerprint reader enzo
Uhm blokker????quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die hebben wij ook op mijn werk! Rarara waar zou ik toch werken.
Stomme klanten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef hetzusjevan het volgende:
God die klanten schieten echt niet op.. gaaap.
En daarin komt jouw nieuwe shirt te staan of niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan maar iets later een nieuw topic...
hehehe...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En daarin komt jouw nieuwe shirt te staan of niet?
quote:
En staat de volgende er al?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:55 schreef hetzusjevan het volgende:
"Tot ziens mevrouw en nog een prettige dag".
Ja, dat is wel grappigquote:
Loze belofte tot nu toequote:
Juist dat ja.. mensen bahquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Loze belofte tot nu toe
Of ben je aan het werk en krijg je de hele tijd gasten aan je balie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |