. Van 't weekend lekker weer eens naar Amsterdam, concertje doen
. Van 't weekend lekker weer eens naar Amsterdam, concertje doen  . Ben benieuwd naar de sfeer op m'n werk morgen.. is al weken kasverschil en mijn 16-jarige collegaatjes worden ervan beschuldigd geld te jatten
. Ben benieuwd naar de sfeer op m'n werk morgen.. is al weken kasverschil en mijn 16-jarige collegaatjes worden ervan beschuldigd geld te jatten  . Zal wel niet zo'n toffe werksfeer zijn nu
. Zal wel niet zo'n toffe werksfeer zijn nu  .
.

Oee, spannend!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Stuurloos het volgende:
En het is ook vrij donker hier.. time for some ghost stories

Ik ook niet, ik ga bellen ( of eik gebeld wordenquote:
 )
  )

Relaxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef Stuurloos het volgende:
ik alleen vandaag nog werkenweekend lekker vrij
 Morgen naar Spa-Francorchamps
 Morgen naar Spa-Francorchamps   

Ik ga zondag wssquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
RelaxMorgen naar Spa-Francorchamps

Lache, ik ga zaterdag voor de DSC, een van mijn beste vrienden kan die race kampioen wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef existenz het volgende:
dsc, ginetta, lotus, renault clio, legends, north, europe cup

Zeker, is ook een mooi circuitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:10 schreef existenz het volgende:
Voor de DSC wil ik ook naar Spa. Toffe serie en zondags is race 2
 Als die gasten zaterdag kampioen worden rijden ze geloof ik zondag al niet eens meer, kostenbesparing
 Als die gasten zaterdag kampioen worden rijden ze geloof ik zondag al niet eens meer, kostenbesparing  

Welk team?
 Welk team?  

Nik de Jong & Koen Boogaerts, zitten nu bij JR. Reden vorig jaar met een 996 GT3, maar dit werd iets te duurquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:13 schreef existenz het volgende:
ja dat geloof ik wel. Dure hobbyWelk team?
 Dus nu bij JR met een E36 M3
 Dus nu bij JR met een E36 M3

Daar ben ik al geweestquote:

Ik zal er opletten als ze rijdenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nik de Jong & Koen Boogaerts, zitten nu bij JR. Reden vorig jaar met een 996 GT3, maar dit werd iets te duurDus nu bij JR met een E36 M3

ga met konijntje spelenquote:

Daar heb ik net nog mee "gevochten". Meneer drinkt niet, dus ik had een bakje in zijn kooi gezet & dat pakt hij gewoon op en gooit het daarna wegquote:

jah anders verdronk hij natuurlijk hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik net nog mee "gevochten". Meneer drinkt niet, dus ik had een bakje in zijn kooi gezet & dat pakt hij gewoon op en gooit het daarna weg
Dus ik heb hem daarna met zijn neusje in het water gedaan en toen heeft hij wat gedronken

Dat viel best wel meequote:

Neequote:

Haha, zo diep was het bakje ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah anders verdronk hij natuurlijk haha

ok gelluikigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat viel best wel mee
[..]
Nee
[..]
Haha, zo diep was het bakje ook niet

Hij trekt ergens valse lucht..
  Hij trekt ergens valse lucht..  Toch maar eens op zoek naar wat anders
  Toch maar eens op zoek naar wat anders   

aah je bewaart hem voor kerst ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Zo gemeen ben ik niet voor mijn knijn

Hij is 10, dus ik denk dat hij niet lekker is...quote:
Mag ik ook een boterham komen eten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef existenz het volgende:
Nee ze kan kiezen: konijn of tonijnpizza

Ik word hier meteen gestraftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef existenz het volgende:
Oh ja, en er is een kans dat ik volgende week woensdag moet overwerken auto

Met tonijnsalade....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik ook een boterham komen eten?

Goed zo!quote:

Nee.. moet nog wat dingen regelen.. maar komt morgen denk wel. iets met snurken en dat willen tegengaan, om me roomy te ontzienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Ben je al helemaal klaar voor je vakantie?

Ahhh, hihi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee.. moet nog wat dingen regelen.. maar komt morgen denk wel. iets met snurken en dat willen tegengaan, om me roomy te ontzien

Ja, dat snap ikquote:

Snurkte ik maar een beetje....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Ex-vriendje snurkte een beetje.. Maar ik sliep er vaak doorheen

Als je erdoorheen kan slapen is het ook niet echt snurken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Ex-vriendje snurkte een beetje.. Maar ik sliep er vaak doorheen

Ja oke, dat is ook zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je erdoorheen kan slapen is het ook niet echt snurken...

En je hebt het altijd? Of naja, maakt niet uit hoe je ligt?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |