jah anders verdronk hij natuurlijk hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik net nog mee "gevochten". Meneer drinkt niet, dus ik had een bakje in zijn kooi gezet & dat pakt hij gewoon op en gooit het daarna weg
Dus ik heb hem daarna met zijn neusje in het water gedaan en toen heeft hij wat gedronken
Dat viel best wel meequote:
Neequote:
Haha, zo diep was het bakje ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah anders verdronk hij natuurlijk haha
ok gelluikigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat viel best wel mee
[..]
Nee
[..]
Haha, zo diep was het bakje ook niet
aah je bewaart hem voor kerst ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Zo gemeen ben ik niet voor mijn knijn
Hij is 10, dus ik denk dat hij niet lekker is...quote:
Mag ik ook een boterham komen eten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef existenz het volgende:
Nee ze kan kiezen: konijn of tonijnpizza
Ik word hier meteen gestraftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef existenz het volgende:
Oh ja, en er is een kans dat ik volgende week woensdag moet overwerken auto
Met tonijnsalade....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik ook een boterham komen eten?
Goed zo!quote:
Nee.. moet nog wat dingen regelen.. maar komt morgen denk wel. iets met snurken en dat willen tegengaan, om me roomy te ontzienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Ben je al helemaal klaar voor je vakantie?
Ahhh, hihi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee.. moet nog wat dingen regelen.. maar komt morgen denk wel. iets met snurken en dat willen tegengaan, om me roomy te ontzien![]()
Ja, dat snap ikquote:
Snurkte ik maar een beetje....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Ex-vriendje snurkte een beetje.. Maar ik sliep er vaak doorheen
Als je erdoorheen kan slapen is het ook niet echt snurken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Ex-vriendje snurkte een beetje.. Maar ik sliep er vaak doorheen
Ja oke, dat is ook zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je erdoorheen kan slapen is het ook niet echt snurken...
En je hebt het altijd? Of naja, maakt niet uit hoe je ligt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |