Oja? Naja ik heb t iig getroffen ook al moet ik er volgend jaar na de zomer uit. Wordt gesloopt en komen appartementen. Heb gelukkig een contract, dus krijg iets anders aangeboden en minimaal 5000 euro verhuiskostenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah er zijn richtlijnen zegmaar, zodat huurders niet een belachelijk hoge prijs kunnen vragen ofzo? Je hebt een puntentellingsysteem.. aantal vierkante meters, of je een wastafel op je kamer hebt of niet, etc. etc.
Er zijn ook sites van te vinden waar je dat kunt uitrekenen.
Issie op tv? Ik heb een dvd van hemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik lig hier helemaal dubbel om Leon van der Zanden
Nee, ik kijk op YouTube. Ik heb meteen een vriendinnetje een mail gestuurd of ze mee gaat in novemberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Issie op tv? Ik heb een dvd van hem
Oke...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:55 schreef Stuurloos het volgende:
Een coole snelle jongen met een bruine zachte vacht
Het is zijn eerste show ooit (uit 2002), is nooit in de winkel gekomen op dvd, heb hem via de productiemaatschappij besteldquote:
Kijk, vandaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het is zijn eerste show ooit (uit 2002), is nooit in de winkel gekomen op dvd, heb hem via de productiemaatschappij besteld
heb ook pietje gezien, waar stond jouw dochter hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
Hahaha net mn dochter gezien bij Piet Paulusma!
Zie de gezichten al voor me in de kroeg haha,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan is ook meteen het probleem van niemand herkennen over...
Als je met een frietpan op de 8e de boekanier instapt, moet je wel een Fok!-er zijn...
Nog nietquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Crazy, onbekend, 8 oktober, hetzusjevan is dan in de stad.
en bedankt maar weer hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die Crazy doet zijn naam eer aan...
begint altijd rustigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:56 schreef theKiD het volgende:
Zo snel als het gisteren ging, zo traag is het opstarten hier vandaag..
misschien even je accu controleren ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:59 schreef Guard het volgende:
Heb zelf ook wat opstartproblemen, kom nu pas mijn bed uitrollen, dus ik moet even opschieten...
Stelletje lamzakken die studenten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begint altijd rustig
zo pas tegen het middag uur als heel die luie studenten uit bed komen rollen wordt het druk
jeugd van tegenwoordigquote:
stelletje slaapkoppenquote:
hmpf mijn auto is juist het enige wat wel meteen werkt 's ochtendsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien even je accu controleren ?
startkabels aansluiten ?
kun je nog wat van leren danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
hmpf mijn auto is juist het enige wat wel meteen werkt 's ochtends
Door die kleine klotestukjes die ik soms rij op een dag, begint de mijne nu een beetje kuren te vertonenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
hmpf mijn auto is juist het enige wat wel meteen werkt 's ochtends
Als ik uit kan slapen, dan word ik de laatste tijd om/rond 9.00 wakker. Vandaag ook en ik dacht "stik" en ik sliep verderquote:
daar heb ik ook last van, ieder weekend wordt ik steenvast tussen 9.00 en 9.30 wakker, ook al heb ik de avond ervoor tot 03.00 u in de kroeg gezeten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik uit kan slapen, dan word ik de laatste tijd om/rond 9.00 wakker. Vandaag ook en ik dacht "stik" en ik sliep verder
we hadden zeil over gespannen en zeil wapperde nog al ergquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef theKiD het volgende:
Bij dolfinarium je aanhanger pas nakijken en vastzetten?Jij bent niet bang
Haha. "Vroeger" sliep ik in één keer door tot half 11, maar dat is niet meer.. Maar goed; ik kan mij wel goed omdraaien, dus dat is fijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
daar heb ik ook last van, ieder weekend wordt ik steenvast tussen 9.00 en 9.30 wakker, ook al heb ik de avond ervoor tot 03.00 u in de kroeg gezeten..
Soms denk ik dan ook "bekijk het" en draai me om om vervolgens tot 11.30 door te slapen, maar dat lukt niet altijd helaas...
Ik ben allang wakker joh!quote:
Goede morgenquote:
Ochtendquote:
is weer gezellig dan hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Stuurloos het volgende:
Ik hoor hier een zwerver schreeuwen buiten. Dus doe ik het dakraam open, ligt die Adje (die altijd loopt te schelden die gast) daar op de grond op de weg (Noordhoekring). Volgens mij issie aangereden, ik hoorde iets van schouder uit de kom, bloed is er niet te zien. Vette opstopping.. dus ik ga maar eens uit bed, weer genoeg sensatie gehad op de vroege morgen. Pfff...
was zeker op weg naar de Appie voor zijn dagelijkse portie Euroshopper pils...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Stuurloos het volgende:
Ik hoor hier een zwerver schreeuwen buiten. Dus doe ik het dakraam open, ligt die Adje (die altijd loopt te schelden die gast) daar op de grond op de weg (Noordhoekring). Volgens mij issie aangereden, ik hoorde iets van schouder uit de kom, bloed is er niet te zien. Vette opstopping.. dus ik ga maar eens uit bed, weer genoeg sensatie gehad op de vroege morgen. Pfff...
was maar tot eind septemberquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef Guard het volgende:
hee jullie asiel-donateurs zijn niet meer groen...
Gaat er nog iemand naar ik wed dat ik het kan kijken op zondag? Staat in het teken van dierendag en het werk van de WSPA....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef Guard het volgende:
hee jullie asiel-donateurs zijn niet meer groen...
denk dat ik niet kijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand naar ik wed dat ik het kan kijken op zondag? Staat in het teken van dierendag en het werk van de WSPA....
Ik mag ( met een heleboel anderen) de telefoon opnemen als mensen willen doneren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |