Oja? Naja ik heb t iig getroffen ook al moet ik er volgend jaar na de zomer uit. Wordt gesloopt en komen appartementen. Heb gelukkig een contract, dus krijg iets anders aangeboden en minimaal 5000 euro verhuiskostenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah er zijn richtlijnen zegmaar, zodat huurders niet een belachelijk hoge prijs kunnen vragen ofzo? Je hebt een puntentellingsysteem.. aantal vierkante meters, of je een wastafel op je kamer hebt of niet, etc. etc.
Er zijn ook sites van te vinden waar je dat kunt uitrekenen.
Issie op tv? Ik heb een dvd van hemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik lig hier helemaal dubbel om Leon van der Zanden
Nee, ik kijk op YouTube. Ik heb meteen een vriendinnetje een mail gestuurd of ze mee gaat in novemberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Issie op tv? Ik heb een dvd van hem
Oke...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:55 schreef Stuurloos het volgende:
Een coole snelle jongen met een bruine zachte vacht
Het is zijn eerste show ooit (uit 2002), is nooit in de winkel gekomen op dvd, heb hem via de productiemaatschappij besteldquote:
Kijk, vandaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het is zijn eerste show ooit (uit 2002), is nooit in de winkel gekomen op dvd, heb hem via de productiemaatschappij besteld
heb ook pietje gezien, waar stond jouw dochter hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
Hahaha net mn dochter gezien bij Piet Paulusma!
Zie de gezichten al voor me in de kroeg haha,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan is ook meteen het probleem van niemand herkennen over...
Als je met een frietpan op de 8e de boekanier instapt, moet je wel een Fok!-er zijn...
Nog nietquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Crazy, onbekend, 8 oktober, hetzusjevan is dan in de stad.
en bedankt maar weer hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die Crazy doet zijn naam eer aan...
begint altijd rustigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:56 schreef theKiD het volgende:
Zo snel als het gisteren ging, zo traag is het opstarten hier vandaag..
misschien even je accu controleren ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:59 schreef Guard het volgende:
Heb zelf ook wat opstartproblemen, kom nu pas mijn bed uitrollen, dus ik moet even opschieten...
Stelletje lamzakken die studenten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begint altijd rustig
zo pas tegen het middag uur als heel die luie studenten uit bed komen rollen wordt het druk
jeugd van tegenwoordigquote:
stelletje slaapkoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |