Woon op mezelf ja (en niet op kamers). Lekker 70 m² in mn uppie voor 340 euro excl. g/w/e. En nee, ik wil graag dat mn huis lekker ruikt, geen snacklucht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je woont op jezelf en je hebt geen frietpan?!!!(Of ben je nog student?)
Wij zijn een redelijk netjes studentenhuis en hebben dus geen frietpanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan heb je op zijn minst een "ranzige-studenhuis-gedeelde-frietpan"...
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
TVP, nu kan ik tenminste gaan slapen hahaha
tot morgen tilburg, goirle en roosendaal haha
Samen of alleen? Heb je een studiootje? Waarom woon jij goedkoper dan ik op mijn studentenkamertjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woon op mezelf ja (en niet op kamers). Lekker 70 m² in mn uppie voor 340 euro excl. g/w/e. En nee, ik wil graag dat mn huis lekker ruikt, geen snacklucht.
Oh leuk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
Hahaha net mn dochter gezien bij Piet Paulusma!
Dan behoor je een netjes gepoetste maar goed gebruikte rvs frietpan te hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wij zijn een redelijk netjes studentenhuis en hebben dus geen frietpan.
Haha, wat grappig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
huur je bij een huisjesmelker of zo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samen of alleen? Heb je een studiootje? Waarom woon jij goedkoper dan ik op mijn studentenkamertjeBuuh.
Is daar ook uitzending gemist van?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef vamperotica het volgende:
een netjes gepoetse frietpan in een studentenhuis? contradictio in terminis....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan behoor je een netjes gepoetste maar goed gebruikte rvs frietpan te hebben
Ik lust geen tonijnpizzaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:00 schreef existenz het volgende:
ja tonijn pizza en de 8e kan ik ook wel tot een uurtje of 12-1
Ghehehehe ik zou het niet weeeeeeten!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is daar ook uitzending gemist van?
Mwah, maar misschien moeten we over een tijdje toch eens de boel laten 'taxeren', of ie niet teveel huur vraagtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:59 schreef Guard het volgende:
[..]
huur je bij een huisjesmelker of zo?
Nee, we wonen met drie meiden waarvan er 2 op de lijn willen letten en 1tje heel gezond is opgevoed dus een frietpan komt er g ewoon niet inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan behoor je een netjes gepoetste maar goed gebruikte rvs frietpan te hebben
Hij mag toch vragen wat hij wil?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, maar misschien moeten we over een tijdje toch eens de boel laten 'taxeren', of ie niet teveel huur vraagt.
[..]
Nee, we wonen met drie meiden waarvan er 2 op de lijn willen letten en 1tje heel gezond is opgevoed dus een frietpan komt er g ewoon niet in.
Mwah er zijn richtlijnen zegmaar, zodat huurders niet een belachelijk hoge prijs kunnen vragen ofzo? Je hebt een puntentellingsysteem.. aantal vierkante meters, of je een wastafel op je kamer hebt of niet, etc. etc.quote:
alleen als je frikadellen meeneemt blijkbaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef existenz het volgende:
Dus de 8e blijven we allemaal bij zusje slapen>?
En de frietpanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef Guard het volgende:
[..]
alleen als je frikadellen meeneemt blijkbaar
Dan is ook meteen het probleem van niemand herkennen over...quote:
Zoietsquote:
Nee, alleen ik! En ik ga "mijn bed" niet delenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef existenz het volgende:
Dus de 8e blijven we allemaal bij zusje slapen>?
Hooooi!quote:
Ze verplaatsen onze meet gewoonquote:
Maar wat gaat de aftermeet dan worden?quote:
Onze eigen Tilburg Après-Fok!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar wat gaat de aftermeet dan worden?
Crazy, onbekend, 8 oktober, hetzusjevan is dan in de stad.quote:
He, ik zei alleen maar dat ik 8okt wss ga stappen, dat mensen dan ineens die meet gaan verzetten is toch niet mijn schuldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Crazy, onbekend, 8 oktober, hetzusjevan is dan in de stad.
Alleen met 2 katten en mn vriendin af en toe. Tja, connecties he..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samen of alleen? Heb je een studiootje? Waarom woon jij goedkoper dan ik op mijn studentenkamertjeBuuh.
Ja, die Crazy doet zijn naam eer aan...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
He, ik zei alleen maar dat ik 8okt wss ga stappen, dat mensen dan ineens die meet gaan verzetten is toch niet mijn schuld!
Zo ist... help mn poes heeft aandacht te kort, zit op mn schoot en die staart hangt op mn toetsenbord en dat beest geeft knetterharde kopjes en kusjes (dat ze hun lip langs je wang halenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die Crazy doet zijn naam eer aan...
Ik heb zelf geen katten maar de kat van een vriend van me vind het altijd wel leuk als ik hem kroel, en dat gaat ie weleens met z'n mondje langs m'n hand ofzo en dan voel je die tandjes zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zo ist... help mn poes heeft aandacht te kort, zit op mn schoot en die staart hangt op mn toetsenbord en dat beest geeft knetterharde kopjes en kusjes (dat ze hun lip langs je wang halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |