Ja, maar zonder foto lukt het nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef Guard het volgende:
[..]
hehehe het moet niet te makkelijk zijn he? dan is de sport er wel een beetje vanaf...
Nodig jij jezelf uit om bovenop auto te gaan slapenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
8 oktober ... fok meet in de boekanier aansluitend pitten bij zusje .....
Ik ben vrij ja.. en nog niets in de planning voor zover.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
stuurloos ook op 8oktober in tilburg ?
Tilburg #137 in bed bij zusjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo dat is wel heel lief aangeboden!
Ik moet namelijk met de auto, omdat degene waar ik "altijd" slaap niet meer gaat![]()
Ik ga het even onthouden
ik zie al een nieuwe TT voor mij
En we gaan voor de drie! Misschien moeten we de agenda's eens naast elkaar leggen en een dag prikkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we hebben een keer 2 topics op 1 dag gehad haha
wie woont er niet in centrum ben je sneller klaar ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nodig jij jezelf uit om bovenop auto te gaan slapen? Nou zeg
.
Ik wil wel naderhand bij iemand frikandellen hoor. Wij hebben alleen maar een tosti ijzer. Dus wie woont er in het centrum en heeft een frietpan?
moet lukken toch ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En we gaan voor de drie! Misschien moeten we de agenda's eens naast elkaar leggen en een dag prikken
Hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Ik wil wel naderhand bij iemand frikandellen hoor. Wij hebben alleen maar een tosti ijzer. Dus wie woont er in het centrum en heeft een frietpan?
eeeh.....quote:
Centrum: jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Oja kunnen natuurlijk ook de shoarmatent crashen. Beter plan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Oee, bij mij is het normaal broodje döner
Kopen dan! Anders komt zusje nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Centrum: ja
Frietpan: neen helaas
he bah frikadellen midden in de nachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Fok!record marathon-posten verbreken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Een dag om topics vol te spammen?
Je woont op jezelf en je hebt geen frietpan?!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Centrum: ja
Frietpan: neen helaas
Ik heb vorige keer lekkere kipvleugeltjes opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oja kunnen natuurlijk ook de shoarmatent crashen. Beter plan.
TT wordt wel erg fout danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Guard het volgende:
[..]
he bah frikadellen midden in de nacht
tt: Frikadellen bij zusje in bed
Zusje komt niet in haar eigen bed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kopen dan! Anders komt zusje niet
hotwingsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer lekkere kipvleugeltjes op
da klopt hahahahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:53 schreef Guard het volgende:
[..]
owh ik dacht altijd hoe fouter hoe beter
Dan heb je op zijn minst een "ranzige-studenhuis-gedeelde-frietpan"...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je woont op jezelf en je hebt geen frietpan?!!!(Of ben je nog student?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |