Wat las je dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Stuurloos het volgende:
Misschien zit er wel iemand op een romantisch diner voor 2 te wachten. Ik las iets over tonijnpizza..
Tilburgse collector itemsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig! Vraag maar aan zusje
[..]
HahahaZoiets ja
Het moet niet gekker wordenquote:
Ohnee wacht het is 9 oktober he? Dat is op een vrijdag? Op vrijdagavond ben ik nooit in Tilburgquote:
voor haar te open wel bij kaarslichtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Stuurloos het volgende:
Misschien zit er wel iemand op een romantisch diner voor 2 te wachten. Ik las iets over tonijnpizza..
Ik ga de 8e ook uit in Tilburgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ohnee wacht het is 9 oktober he? Dat is op een vrijdag? Op vrijdagavond ben ik nooit in Tilburg. Volgende week donderdag ga ik wel weer naar de Boekanier
.
hmm dat is 8 oktober toch ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ohnee wacht het is 9 oktober he? Dat is op een vrijdag? Op vrijdagavond ben ik nooit in Tilburg. Volgende week donderdag ga ik wel weer naar de Boekanier
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ruik een dag omzetting van de meet
Kijk, dan ben ik vrij.. tijd om zusje te spotten. Do I need binoculars?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Ja ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga de 8e ook uit in Tilburg
Is dat een nieuw record?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
eeeh jongens. dadelijk is dit topic binnen 1 dag dicht
Jaah, Fok!Tilburg spaarkaartjes, één gratis bij elke 100 posts in het Tilburg topic. Ik ruik een nieuwe TT (en hij is niet bedorvenquote:
8 oktober ... fok meet in de boekanier aansluitend pitten bij zusje .....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja ?Echt leuk! Je kan bij mij crashen als je wil, ik heb een stretcher, zo een met matras en lattenbodem
![]()
. Of heb je een BOB geregeld?
Oo dat is wel heel lief aangeboden!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja ?Echt leuk! Je kan bij mij crashen als je wil, ik heb een stretcher, zo een met matras en lattenbodem
![]()
. Of heb je een BOB geregeld?
hehehe het moet niet te makkelijk zijn he? dan is de sport er wel een beetje vanaf...quote:
Nee, ik ben degene met de verrekijkersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kijk, dan ben ik vrij.. tijd om zusje te spotten. Do I need binoculars?
we hebben een keer 2 topics op 1 dag gehad hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |