ik ga over 3 weken weer even naar London, mijn jaarlijkse uitstapjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Vast wel. Ik zit er aan te denken om eind november/begin december terug te gaan naar Londen, kerstshoppen.
nee, gaat ook niet lukkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
Helaas! Hij is nog niet vol!
Deadline gaat naar 21:00
Jawel, dat lukt wel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, gaat ook niet lukken
ik ga maar is lekker douche haha
hopen dat hoofdpijn weg gaat
Hij vond het niet zo hoorquote:
Wat voor training?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben een training voo'r m'n werk aan het afmaken.. anders krijg er geen geld voor.
kassaaaquote:
Gezellig! ik moest dat op mijn oude werk ook (een toetsje maken) en daarbij kon je twee schermen openen, dus dan kon je alles opzoekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
kassaaa. Ik had hem al afgerond maar je moet de extra oefenopgaves ook doen anders krijg je niet uitbetaald. stom iets.
Ik hoef niks op te zoeken, het is allemaal heel praktisch en het is niet echt een toetsje. Ik heb echt de nieuwe kassa voor me en filmpjes van mensen.. moet ik op die mensen klikken: "begroeten", dan reageren de mensjes ook echt.. etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! ik moest dat op mijn oude werk ook (een toetsje maken) en daarbij kon je twee schermen openen, dus dan kon je alles opzoeken
beter dan knijn de borst gevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, dat lukt wel!
ik heb knijn de fles gegeven![]()
Die hebben wij ook op mijn werk! Rarara waar zou ik toch werkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:41 schreef Guard het volgende:
touchscreen is helemaal in tegenwoordig, hebben ze bij de Blokker ook, met fingerprint reader enzo
Uhm blokker????quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die hebben wij ook op mijn werk! Rarara waar zou ik toch werken.
Stomme klanten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef hetzusjevan het volgende:
God die klanten schieten echt niet op.. gaaap.
En daarin komt jouw nieuwe shirt te staan of niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan maar iets later een nieuw topic...
hehehe...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En daarin komt jouw nieuwe shirt te staan of niet?
quote:
En staat de volgende er al?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:55 schreef hetzusjevan het volgende:
"Tot ziens mevrouw en nog een prettige dag".
Ja, dat is wel grappigquote:
Loze belofte tot nu toequote:
Juist dat ja.. mensen bahquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Loze belofte tot nu toe
Of ben je aan het werk en krijg je de hele tijd gasten aan je balie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |