wouldn't you like thatquote:
Juist, je hebt mij doorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:30 schreef Guard het volgende:
[..]
wouldn't you like that
je probeert gewoon me aan je spotcollectie toe te voegen...
Beetje jammer hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef Guard het volgende:
zo nu ga ik echt, kom later vanavond nog wel even hier gluren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Allemaal studenten met tassen zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik dacht vanmiddag even snel met de trein op en neer naar Eindhoven te kunnen![]()
Wel de hele reis eerste klas kunnen zitten, zelfs in de halletjes was geen staruimte meer....
Een aantal, maar dat was het probleem niet, meer de "omleiding" via den Bosch omdat er weer eens een auto onder een trein lag...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Allemaal studenten met tassen zeker?
Oo oke, heb ik nog niets van gehoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een aantal, maar dat was het probleem niet, meer de "omleiding" via den Bosch omdat er weer eens een auto onder een trein lag...
Bleghquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is gisteren gebeurd:
Weer dodelijk ongeval spoorovergang Boxtel
switch voor tussen 2 computers?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Godvertieft nou ben ik chagrijnig, heb ik die computer aangesloten, herkent m'n USB switch hem niet, kan ik nog m'n computer niet gebruiken omdat ik geen toetsenbord/muis/beeld heb![]()
.
Bagger switch ding, sterf.
Uhu, een "2-Port KVM Switch with Built-in Cabling". Heb de manual er al bijgezocht maar dat helpt ook niet.quote:
doe de kabels is omdraaien met de andere pc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, een "2-Port KVM Switch with Built-in Cabling". Heb de manual er al bijgezocht maar dat helpt ook niet.
Hij geeft nog steeds no signalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe de kabels is omdraaien met de andere pc.
Wil vaak werken met een KVM-switch
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:36 schreef theKiD het volgende:
Mensen ik ga die 20u dat t topic dicht ging niet meer meemaken
Ik ga slapen, morgen om half 4 gaat de wekker weer![]()
![]()
Viel Spass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |