Verrekte mongol.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:13 schreef H-blast het volgende:
Komen the Kids from the Block ook uit Heerle? Zou me niks verbazen
Maaskantje. HE JIJ!! HIER MET DIE BAL!!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:13 schreef H-blast het volgende:
Komen the Kids from the Block ook uit Heerle? Zou me niks verbazen
Ik dacht laten we Roosendaal helpen, dan krijgen ze nog een béétje touristen naar de gemeente want naar die afschuwelijke stad zelf hoeven ze niet te gaan..quote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
Alsjeblieft niet, want dan heb ik daar last van
Serieus, hoe kom je erbij?![]()
Nee, doe maar niet. Slecht ideequote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik dacht laten we Roosendaal helpen, dan krijgen ze nog een béétje touristen naar de gemeente want naar die afschuwelijke stad zelf hoeven ze niet te gaan..
Ooit zal Heerle groter zijn dan Roosendaalquote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Slecht idee![]()
Ik hecht waarde aan mijn rust
Misschien krijgen jullie dan je station ook weer terugquote:Op woensdag 30 september 2009 21:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ooit zal Heerle groter zijn dan Roosendaal
ut gekke is wel... Nieuw vossemeer is nog kleiner dan heerle en toch wordt daar wel een festival of 2 gehoude. volges mij meer dan 3. borstrock, schelderijn festival en baserullers.... ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja klopt, dus dan moet Heerle ook te doen zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef diervanplezier het volgende:
[..]
ut gekke is wel... Nieuw vossemeer is nog kleiner dan heerle en toch wordt daar wel een festival of 2 gehoude. volges mij meer dan 3. borstrock, schelderijn festival en baserullers.... ?
owja even of-topic, levien volges een volledig anoniem contact persoon ga je morgen dood op schoolquote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef Levien het volgende:
[..]
Ja klopt, dus dan moet Heerle (Heirrel) ook te doen zijn.
En anders Bergen op Zoom ftw
Hell Noquote:Op woensdag 30 september 2009 21:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dat je überhaupt denkt dat dit een serieus idee isquote:Op woensdag 30 september 2009 21:26 schreef Inspi het volgende:
Maar nu serieus; waar heb je het eigenlijk vandaan? Want ik heb er nog niets over gehoord.
Nergens gewoon een idee van mezelfquote:Op woensdag 30 september 2009 21:26 schreef Inspi het volgende:
Maar nu serieus; waar heb je het eigenlijk vandaan? Want ik heb er nog niets over gehoord.
Dat klinkt nog ergerquote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nergens gewoon een idee van mezelfAls de metals er niets aan vinden kunnen ze altijd nog naar de Roosendaal Metal Meeting
geopendquote:Op woensdag 30 september 2009 21:34 schreef diervanplezier het volgende:
owja even ter info : dit topic is ge-opent omdat TS een sg*t-hekel heeft aan Roosendaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |