Zo goed als altijd, en als ik heb gedronken is het nog ergerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook zo
[..]
En je hebt het altijd? Of naja, maakt niet uit hoe je ligt?
Ik schuif vanavond maar weer eens bij pa en ma aan voor het eten...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef theKiD het volgende:
Ik ga zo eens lekker koken denkOver half uurtje eten, en dan weer lekker vroeg naar me mandje..
Hmm... Dan hoop ik dat het een beetje werktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo goed als altijd, en als ik heb gedronken is het nog erger
Ik denk dak da voor morgen eens ga regelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik schuif vanavond maar weer eens bij pa en ma aan voor het eten...
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik schuif vanavond maar weer eens bij pa en ma aan voor het eten...
Als ik niet meer blijk te snurken, kun je zelf komen horenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dan hoop ik dat het een beetje werkt
Haha, aardig hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik niet meer blijk te snurken, kun je zelf komen horen![]()
wel makkelijker op te lossen dan snurken, gewoon bitje laten maken bij de tandarts...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriend deed in het begin weleens knarsetanden, mèn. Ik zat stijl op in bed toen ie dat deed. Beter snurken dan knarsetanden I guess
.
Oeh, dat is ook irritant jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriend deed in het begin weleens knarsetanden, mèn. Ik zat stijl op in bed toen ie dat deed. Beter snurken dan knarsetanden I guess
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |