SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19
Openingspost
UvT Fok!Wikieee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Oh, ik had het niet eens gelezen.quote:
Maar het is goed om mijn plaats hier te weten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Heb wat bekende namen uit de OP gehaald (daar komt de volgorde ook vandaan voor je je afvraagt waarom je onderaan staat), als je er niet tussenstaat maar wel wilt komen, kijk me dan even boos aan en dan voeg ik je alsnog toe
Ik doe daar niet meer aan. Ik kijk gewoon naar mijn rustgevend en mooi strandje en dan is alles ok.quote:
Werd je op de middelbare school vaak in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:33 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had vandaag mijn medestudenten weer leuk te pakken. Voor een vak hebben we inleveropdrachten, en ik had net de eerste opdracht teruggehad (10 uiteraard). Bij de opdrachten voor deze week had hij aangekondigd een leuke opgave op te nemen (iets met eigenwaarden misbruiken om nulpunten te vinden), maar toen hij de opdrachten had uitgedeeld zag ik dat hij die ene opgave was vergeten. Netjes gemeld natuurlijk, en toen stelde hij voor om het als bonusopgave mee te nemen. Mijn cijfer in het achterhoofd zei ik 'dat is gevaarlijk hè?', en nu heeft hij er maar een gewone opdracht van gemaakt
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe daar niet meer aan. Ik kijk gewoon naar mijn rustgevend en mooi strandje en dan is alles ok.
had wel door dat ik niet de slapste moest zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Werd je op de middelbare school vaak in elkaar geslagen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef oompaloompa het volgende:
Wij moesten altijd verplicht Engels praten als er buitenlandse studenten bij waren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
De helft in de zaal was niet-Nederlandstalig en hoorde toch niet wat ik zei.
waar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij moesten altijd verplicht Engels praten als er buitenlandse studenten bij waren.
Oh zo, maar dit is met zo weinig mensen dat je de docent persoonlijk spreekt als je wat wilt weten. En los daarvan spreek ik ook alleen Engels als een niet-Nederlandstalig persoon het moet horen, niet omdat hij er toevallig omheen hangt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Werkcollege, als je dan een vraag stelde...
Het moest bij ons sowieso, ookal was het een vraag die niet belangrijk was voor heel de groep ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh zo, maar dit is met zo weinig mensen dat je de docent persoonlijk spreekt als je wat wilt weten. En los daarvan spreek ik ook alleen Engels als een niet-Nederlandstalig persoon het moet horen, niet omdat hij er toevallig omheen hangt.
quote:
Bij een grote groep lijkt me dat wel handig ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het moest bij ons sowieso, ookal was het een vraag die niet belangrijk was voor heel de groep ofzo.
Oké meneer!quote:
je avatar terugzetten ging het over he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké meneer!
Ik heb al even gekeken, maar ik kan echt heel weinig
Waarom moet ik die terugzetten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je avatar terugzetten ging het over he?
Dat is het niet. Maar lege stranden zijn wel tof.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Bij een grote groep lijkt me dat wel handig ja.
Mis je de rustige weken op de UvT al, met je strandverlangen?
Ik kan 15 oktober, 16:00 niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb je er toch bijgezet, je komt maar mooi.
stelling 13a blijft een mooie stelling ( http://www.pythagoras.nu/gallery/Escher98/uital.html )quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boehoe. Misschien moet jij ook eens wat vernieuwing...
automatic_ ook niet. Maar vul gewoon dat ding inquote:
Ok, 16e is ff onder voorbehoudquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
automatic_ ook niet. Maar vul gewoon dat ding in
maar die moet meteen aan z'n paper (?) gaan werkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
Dr_Strangelove komt zo thuis, heeft net college gehad
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wil ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
+1
Muffinmeet eh? Ik heb al zat muffins op in Londen. Chocolademuffins, mmmmh
.
Wat een ellende, dat Ondernemings- en Insolventierecht. Maar omdat ik binnenkort zelf mogelijk de gevolgen van een overname ga ondervinden, volg ik het met frisse tegenzin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
Dr_Strangelove komt zo thuis, heeft net college gehad
Ik heb de donderdag vrij genomen. maar moet ook nog een thuiswerkopdracht voor Methodologie van het Privaatrecht doen. Ik wil gewoon lekker schriftelijke tentamens, het liefst multiple choice...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
maar die moet meteen aan z'n paper (?) gaan werken
De sarcasmedetector lichtte niet op?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het is maar wat je fijn vindt natuurlijk.
Hij wordt verbouwd en niet alles is altijd beschikbaar. Economische dingen weet ik ook niet te vinden. Maar waarom vraag je het niet aan de balie daar?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:12 schreef Kingside het volgende:
Wie kan mij de bibliotheek uitleggen want ik snapte er toenstraks helemaal niks van.
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Jawel, maar ik ben sowieso blij als automatic_ wat tegen me zegt, dus doe ik of ik het niet merk.
Dat klinkt eng...quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
Ga je morgen weer een spotpoging ondernemen en C?
Hij zou je toch niet herkennen, vorige keer lukte het hem ook nietquote:
Als hij mij ziet dan zwaait hij even en loopt hij snel weg.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIs dat speciaal of niet?
Ja dat deed ik, maar daar stond zon alleen zon buitenlandse vrouw die ook geen verstand van zaken had.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hij wordt verbouwd en niet alles is altijd beschikbaar. Economische dingen weet ik ook niet te vinden. Maar waarom vraag je het niet aan de balie daar?
eerste ronde wel, mits ik er benquote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik moet trouwens ook wennen aan de nieuwe avatars.
dan bestel ik de eerste ronde 50 bierquote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
eerste ronde wel, mits ik er ben
Ben ik gek aan het worden of stond er eerst is anders?quote:
Je wordt gek. Wat voor woorden wilde je me in de mond leggen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben ik gek aan het worden of stond er eerst is anders?
Sowieso een "ui" als beestje ken ik ook niet, maar ik dacht dat er uni stondquote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je wordt gek. Wat voor woorden wilde je me in de mond leggen?
de uni laat ik even met rust, vandaag 0845 tot 1630 ging hem echt niet worden..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sowieso een "ui" als beestje ken ik ook niet, maar ik dacht dat er uni stond
Oooo!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
de uni laat ik even met rust, vandaag 0845 tot 1630 ging hem echt niet worden..
user icon dus
Deze vind ik wel goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo!
Maar dan moet je UI typen, dan snap ik het
Vind je een konijntje leuker of een pinguïn?
Gelukkigquote:Op woensdag 30 september 2009 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze vind ik wel goed.Hoe was filosofie?
Zo ben je net een newbie en ook onherkenbaar als je een thread snel leest.quote:
Als het gaat om die boekuitreksels van Students Only, dan zou ik die links laten liggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:22 schreef Hartigan het volgende:
Vanmiddag in de collegezaal wist ik het bericht te onderscheppen dat er via bol.com samenvattingen te koop zijn voor de tentamens die over 2 weken beginnen (rechtswetenschappen, jaar 1, vt: Encyclopedie van het Recht A, Elementair Strafrecht A, Staatsrecht, Elementair Privaatrecht A). Iemand enig idee waar ik dit op bol.com kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zo ben je net een newbie en ook onherkenbaar als je een thread snel leest.
Wat ik van die Students Only heb gelezen, vond ik niet best. Het is gewoon een samenvatting van een student, meer niet. Er vindt geen controle of redactie plaats, dat kan ik me in ieder geval niet voorstellen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef Hartigan het volgende:
God, wat posten jullie toch verschrikkelijk snel. Ben nog bezig met mijn berichtje te typen, staan er al 2 posts tussen
EDIT:
Het zijn dus inderdaad die Students Only uitreksels. Maar wat is daar precies mis mee?
Boom Basics vind ik trouwens wel fijn.
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]De lift werkte niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Nieuwe studie, nieuwe avatar!quote:
Aha, in dat geval kan ik dus beter voor de Boom Basics gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Wat ik van die Students Only heb gelezen, vond ik niet best. Het is gewoon een samenvatting van een student, meer niet. Er vindt geen controle of redactie plaats, dat kan ik me in ieder geval niet voorstellen.
Ik zal eens even voor je zoeken hier....
Ik zie je wel komen bij de volgende solli-ronde.quote:
Alleen, dan moet je ineens topics gaan lezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zie je wel komen bij de volgende solli-ronde.
ja inderdaad, alleen aanklikken is niet genoeg; daarom moet je ook een forum kiezen dat je leuk lijktquote:Op woensdag 30 september 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen, dan moet je ineens topics gaan lezen.
Ik vind van wel maar toen ik hem laatst via gis probeerde te xzoeken kwam ik er achter dat het een close-up is en dat er ook nog iets minder prettige fotos in de reeks staan.quote:
als a=b dan b=a, de = kun je twee kanten oplezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind van wel maar toen ik hem laatst via gis probeerde te xzoeken kwam ik er achter dat het een close-up is en dat er ook nog iets minder prettige fotos in de reeks staan.
is wortel-1 trouwens wel i, en niet alleen andersom i = wortel-1?
Link?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind van wel maar toen ik hem laatst via gis probeerde te xzoeken kwam ik er achter dat het een close-up is en dat er ook nog iets minder prettige fotos in de reeks staan.
is wortel-1 trouwens wel i, en niet alleen andersom i = wortel-1?
ik heb hem al gevondenquote:
Jawel.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb hem al gevondendie wil je niet.
komt nog welquote:Op woensdag 30 september 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik ken imaginaire getallen niet echt goed, maar dat hoef ik ook niet op school.
echt niet, geloof me maarquote:
Tegen die tijd wordt het vast vanaf het begin uitgelegd, dat is zo tof aan de uni, ze beginnen bij het beginquote:
Jawel.quote:[..]
echt niet, geloof me maar
Lang niet bij iedere opleiding hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tegen die tijd wordt het vast vanaf het begin uitgelegd, dat is zo tof aan de uni, ze beginnen bij het begin.
Zelf weten http://tinyurl.com/y8ejgbrquote:Jawel.
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 30 september 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Lang niet bij iedere opleiding hoor.
[..]
Zelf weten http://tinyurl.com/y8ejgbr
Werken nietquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.bugmenot.com/view/weheartit.com
die eerste wel. En ik ben blij dat je na inloggen niet teruggaat waar je vandaan komtquote:
de url is duidelijk genoeg tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef Tegan het volgende:
Als ik zeg dat ik dat ben, is dat dan genoeg bewijs.
Amnesie?quote:
koe = dier dus dier = koe?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als a=b dan b=a, de = kun je twee kanten oplezen.
Nou ja dan klopt je avatar niet en is Tegan zowel nerderiger als lekkerder als slimmer dan jijquote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
het is maar waar je je druk om maakt
'koe is dier' is een uitspraak die zich niet laat vertalen naar 'koe = dier'. Een wiskundige zegt dat een koe in de verzameling met dierensoorten zit.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koe = dier dus dier = koe?
Dat i wortel-1 is hoeft niet per se te betekenen dat wortel-1 altijd i is toch?
ga je nog wat nieuws vertellen vandaag?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja dan klopt je avatar niet en is Tegan zowel nerderiger als lekkerder als slimmer dan jij
Negatief is links van de oorsprong (x-as is de reële as) en op de y-as staan de imaginaire getallen. Een getal met zowel een reëel als een imaginair deel is een complex getal en komt overeen met een punt op dat tweedimensionale veld van jou. Met aanwezigheid van i kun je stellen dat x²=-1 twee oplossingen heeft: x=i of x=-i. Maar heel strict genomen kun je alleen de wortel nemen van een reëel getal en spreek je dus niet over wortel(x) maar over x0.5.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef oompaloompa het volgende:
nja tis heeeeeeeeeeel lang geleden da ik wiskunde heb gehad maar wat ik me er van herinner kon je i alleen gebruiken als je nummers weergaf op een tweedimensioneel veld met assen en waar negatieve getallen dus onder de oorsprong lagen etc? Tis echt te lang geleden om het nog goed genoeg te herinneren...
Dat is iig wel waar.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja dan klopt je avatar niet en is Tegan zowel nerderiger als lekkerder als slimmer dan jij
Welke vakken vergen veel tijd? Ik gok op Brand Management en alle rotzooi met hun immense opdrachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kom hier hier ook nog maar eens voorbij. Ben op het moment erg druk met de vakken die ik moet volgen, erg slecht te combineren met m'n werk. Heb besloten om voorlopig maar wat minder tijd daaraan te besteden anders haal ik mijn vakken niet.
Vooral Brand Management inderdaad. In die discussiepunten gaat iedere week stiekem toch veel tijd zitten.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Welke vakken vergen veel tijd? Ik gok op Brand Management en alle rotzooi met hun immense opdrachten.
Pak eens wat artikelen over dit onderwerp en kijk in hoeverre punten voor toekomstig onderzoek interessant zijn en tot nu toe niet volledig zijn uitgewerkt. Indien ze voor een gedeelte zijn uitgewerkt kun je altijd van deze literatuur lenen..quote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Vooral Brand Management inderdaad. In die discussiepunten gaat iedere week stiekem toch veel tijd zitten.
Ik heb volgende week mijn presentatie daarvoor, moet alleen nog tot een goed onderwerp zien te komen in relatie tot research methods. Kon vandaag niet zo snel een goed onderwerp vinden, dus morgen maar eens even brainstormen.
Ik ga morgen ook wat dieper op de literatuur. Wat me opviel aan veel presentaties is dat ze in feite gewoon bepaalde inzichten uit een paper bespreken en zelf met weinig nieuws komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:33 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Pak eens wat artikelen over dit onderwerp en kijk in hoeverre punten voor toekomstig onderzoek interessant zijn en tot nu toe niet volledig zijn uitgewerkt. Indien ze voor een gedeelte zijn uitgewerkt kun je altijd van deze literatuur lenen..
Probeer wel met iets origineels aan te komen. Service vs. product etc. is al te vaak aan bod gekomen is niet interessant.
Ik ga morgen even kijken wanneer ik tijd heb.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt de bozeemo Tegan gemist, en http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
scrollenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken wanneer ik tijd heb.
Ik durf niet meer te zeggen hoe hij beoordeeld. Maar wat mij eerlijk lijkt is dat een poging iets nieuws te bespreken toch wat hoger beoordeeld mag worden (ook al maak je hier misschien wat sneller fouten) dan simpelweg in te gaan op bepaalde inzichten (je leest de papers toch al?)quote:Op woensdag 30 september 2009 23:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook wat dieper op de literatuur. Wat me opviel aan veel presentaties is dat ze in feite gewoon bepaalde inzichten uit een paper bespreken en zelf met weinig nieuws komen.
Ik heb nu een artikel over causal mapping gevonden dat in mijn ogen wel interessant was. Moet even bekijken welke kant ik er mee op kan gaan. Voor future research werd het “prototype effect” genoemd en daar moet ik even wat meer informatie over zoeken morgenvroeg.
De rest van de projecten staan voorlopig op een laag pitje.
De beoordeling van groepen loopt nogal uiteen. Je hebt wel gelijk dat creativiteit goed beoordeeld wordt over het algemeen, mits je het goed weet te onderbouwen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen hoe hij beoordeeld. Maar wat mij eerlijk lijkt is dat een poging iets nieuws te bespreken toch wat hoger beoordeeld mag worden (ook al maak je hier misschien wat sneller fouten) dan simpelweg in te gaan op bepaalde inzichten (je leest de papers toch al?)
Het gaat een beetje hard jaquote:Op woensdag 30 september 2009 23:51 schreef arj1o1 het volgende:
Zo te zien is dit topic morgen al weer vol
Ik merk tijdens de seminars van het marketing departement dat zelfs enkele PhD's die op de job market zitten hier nog moeite mee hebben..quote:Op woensdag 30 september 2009 23:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De beoordeling van groepen loopt nogal uiteen. Je hebt wel gelijk dat creativiteit goed beoordeeld wordt over het algemeen, mits je het goed weet te onderbouwen.
Hij weet wel pittige vragen te stellen, sommige groepen kunnen daar maar lastig mee omgaan.
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
geef 't maar toe, stiekem hoopte je op een relquote:
Oo dan heb je nog even pauzequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Goedemorgen. Ik heb nog niks gedaan, heb 12:00 als begintijd gesteld.
Ja, ga eerst eens even een broodje halen bij de Subway.quote:
Mag dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ja, ga eerst eens even een broodje halen bij de Subway.
dank je, tis niet echt ziek maar mn vinger is helemaal ontstoken en doet dus heel erg veel pijn en heb niet echt kunnen slapen de afgelopen twee dagen...quote:
Dat dus.quote:
Jawel heb ook een penicilinekuur gekregen en gewoon paracetamol maar opje hand is t gewoon superirritant en de combinatie geen slaap, pijn & veel pijnstillers en lichte koorts is gewoon heel erg k*t. Voelde me gisteren echt zo slecht, nu ik vandaag wat meer heb geslapen gelukkig wel iets beterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dus.
edit: ah nog steeds je ontstoken vinger. Als je niet kan slapen is het echt irritant. Heb je geen pijnstillers?
Oh bahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dank je, tis niet echt ziek maar mn vinger is helemaal ontstoken en doet dus heel erg veel pijn en heb niet echt kunnen slapen de afgelopen twee dagen...
Baal wel want nu heb ik een vak gemist dat superleerzaam is en waar je steeds toetsjes krijgt waarvan de laagste niet meetelt, of als je het mist de gemiste, dus dat is niet zo relaxed voor mn gemiddelde.
Hij klopt, & meer stekende pijn als ik iets aanraak met mn vinger.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh bah"Klopt" je vinger ook of is het gewoon écht pijn?
Waarom skip je dan zoveel? Wat doe je in de tijd dat je niet naar de uni gaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme ik meot echt eens minder gaan skippen. Deze week alleen de maandag productief kunnen zijn..
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom skip je dan zoveel? Wat doe je in de tijd dat je niet naar de uni gaat?
Ja gaat wel redelijk, veel pijnstillersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:23 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met je oompaloompa?
Beterschap nog.
Slapen, dat is mijn grootste hobby.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)
Dat dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)
En ik maar zoeken..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme ik meot echt eens minder gaan skippen. Deze week alleen de maandag productief kunnen zijn..
had ik afgelopen week ook, een docent kon bij eenvoudige eerstejaarsstof geen voorbeeld geven terwijl dat echt voor de hand lag (bij bestuursrecht) en de docent eerst nog wel de bink uithangen (laatkomers toeroepen dat sesamstraat al even afgelopen was)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Slapen, dat is mijn grootste hobby.
Vanmorgen heb ik ook een college moeten missen daardoor. Hoorde van een medestudent dat de docente een van de theorieën niet uit kon leggen omdat ze het zelf niet begreep.
Hmm weer geen kans om je te spotten dan maandag..? Heb met de docent afgesproken extra vroeg naar M te gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijk, veel pijnstillersEr is alleen helaas nog geen verbetering, maar gelukkig ook geen verslechtering. Verveel me alleen nogal, ben te suf om te lezen / studeren, en door mijn vinger kan ik ook niet opruimen / klussen / whatever :S Heb dus noodgedwongen heel de dag klusprogrammas enzo moeten kijken...
"omdat je iemand van t internet wilde zien?"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm weer geen kans om je te spotten dan maandag..? Heb met de docent afgesproken extra vroeg naar M te gaan![]()
beterschap hoor
Ik heb dat verhaal ook gehoord, men sprak er schande van.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
had ik afgelopen week ook, een docent kon bij eenvoudige eerstejaarsstof geen voorbeeld geven terwijl dat echt voor de hand lag (bij bestuursrecht) en de docent eerst nog wel de bink uithangen (laatkomers toeroepen dat sesamstraat al even afgelopen was)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
"omdat je iemand van t internet wilde zien?"
Maandag is het hopelijk wel weer goed...
Heb je er zoveel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Steve het volgende:
Gaat lekker met de roosterwijzigingen zeg.
Heb je ergens fotos staan arjo? Dan weet ik wie ik moet zoekenquote:
Edit: dit is te makkelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb je ergens fotos staan arjo? Dan weet ik wie ik moet zoeken
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je zou me kunnen hyven. Maar ik denk niet dat je me vind.
nog geen 3 minuten meneer ...quote:
Ja, is dat wat nieuws? Ik vind het maar irritant.quote:
quote:
Hehequote:Mij ook niet.
Dat is inderdaad vrij lastig..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je geen hyves hebt Tegan, dan kan ze je idd niet vinden.
Zo dat is hendig kut.. heb het pas ook gehad, maar ik heb 3 externe HD's als backup (je weet maar nooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:11 schreef GlowMouse het volgende:
Alle .exe files die ik download, haal ik altijd door Jotti mits kleiner dan een paar MB. Was er toch een virus doorheengeglipt dat mijn hele pc gesloopt had. Booten leverde een BSOD, safe mode was ook kapot. Nog nooit ben ik zo blij geweest met een back-up, die ik net een paar dagen eerder had gemaakt
![]()
En ik heb een foto gemaakt van mijn uitzicht.
[ afbeelding ]
Wauw, we hebben iets gemeenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef GlowMouse het volgende:
We hebben er wel dezelfde mening over
3 externe hdd's is wel erg veel trouwens. Ik heb er maar eentje per pc, die ik alleen aansluit om een back-up te maken en als er geen onweer is.
Vier dingen toch? UvT, UvT-topic, back-ups, en mening over Twitteraars. Maar verder zijn we heel anders, jij bent veel nerderiger, knapper en slimmer.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vier dingen toch? UvT, UvT-topic, back-ups, en mening over Twitteraars. Maar verder zijn we heel anders, jij bent veel minder nerderiger .
Jullie hebben zelfs allebei chocoladekoekjes voor mij gekocht...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Juistem. Oh en we hebben allebei automatic_ en oompa weleens IRL gespot. Oh wauw.
Maar ik heb ze allemaal zelf opgegetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfs allebei chocoladekoekjes voor mij gekocht...
Geen idee, maar anders kan je je voordoen als mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He psychologiemeisjes, weten jullie of je voor de complex cantus lid moet zijn?
En waarom ga je niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar anders kan je je voordoen als mij
Ik ben dan in Duitsland. Donderdag ben ik in de stadquote:
Klinkt als een smoesje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben dan in Duitsland. Donderdag ben ik in de stad
In mijn mail staat duidelijk van nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He psychologiemeisjes, weten jullie of je voor de complex cantus lid moet zijn?
Ah mooi, dus ik kan gewoon meedoen? Waar zit die complexkamer ergens?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In mijn mail staat duidelijk van niet.
Als je P inloopt via de grand entrance (naast de pinautomaat), linksaf voorbij het kopieerapparaat de gang in, einde rechts (laatste kamer aan je rechterkant).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah mooi, dus ik kan gewoon meedoen? Waar zit die complexkamer ergens?
Doe je ook mee?
Ah, dat is bij onze vereniging in de gang dus. Weet je toevallig zo welke datum het was?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je P inloopt via de grand entrance (naast de pinautomaat), linksaf voorbij het kopieerapparaat de gang in, einde rechts (laatste kamer aan je rechterkant).
En denk niet dat ik meedoe want ik lust geen bier. Alhoewel vriendinnetjes wel heel graag willen gaan dus als je mag komen lurken dan ga ik wel mee
.
Nee, dat is echtquote:
Dat bier-gedoe is 13 oktoberquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, dat is bij onze vereniging in de gang dus. Weet je toevallig zo welke datum het was?
woensdagmiddag kan je na 1730 gewoon binnenlopen in cz115 als je het niet snapt, het is dan toch rustig.quote:
Of gaan ze P slopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
Ik las dat C gerenoveerd gaat worden, wanneer is P aan de beurt?
Maar ik snap hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
woensdagmiddag kan je na 1730 gewoon binnenlopen in cz115 als je het niet snapt, het is dan toch rustig.
Waar moeten wij dan heen?quote:
K zit helemaal vol met kantoren van medewerkers van de economische faculteit. De vijfde en zesde verdieping zijn bijvoorbeeld helemaal gevuld met econometristen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar moeten wij dan heen?
Trouwens, wat ik mij afvraag: Wat zit er allemaal in gebouw K? Worden al die verdiepingen gebruikt?
Nee joh! Mijn huiswerk sommetjes van MTO-C voor aankomende weekquote:
Oo oke,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
K zit helemaal vol met kantoren van medewerkers van de economische faculteit. De vijfde en zesde verdieping zijn bijvoorbeeld helemaal gevuld met econometristen.
Heel M zit vol met juristen, dat is ook een groot gebouw. Het is meer dat jullie er zo karig vanaf komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke,
Dat zijn er nogal wat dan!
Ja, dat blijktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heel M zit vol met juristen, dat is ook een groot gebouw. Het is meer dat jullie er zo karig vanaf komen
In tegenstelling tot het gangenstelsel in P hebben ze K wat efficienter ingedeeld.. Elke verdieping bestaat (ongeveer) uit een departement. Hoewel de 10e verdieping flink begint uit te dijen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar moeten wij dan heen?
Trouwens, wat ik mij afvraag: Wat zit er allemaal in gebouw K? Worden al die verdiepingen gebruikt?
en ik zit als trist op de achtste verdieping. Het gebouw heeft flink ruimtetekort, een paar extra verdiepingen zouden zo gevuld kunnen worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het gangenstelsel in P hebben ze K wat efficienter ingedeeld.. Elke verdieping bestaat (ongeveer) uit een departement. Hoewel de 10e verdieping flink begint uit te dijen.
Twee op één cel dan maar. O nee dat is ergens anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en ik zit als trist op de achtste verdieping. Het gebouw heeft flink ruimtetekort, een paar extra verdiepingen zouden zo gevuld kunnen worden.
En ik met vier. Maar ik heb geen stapels tentamens die ik na moet kijken dus zoveel ruimte heb ik ook helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maar ja PhD's gaan al met z'n tweeën op één kamer..
Bij ons met zijn drieen. En p is best groot want t loopt helemaal door tot gebouw w, sommige mensen ergeten dat stukje nogal eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Twee op één cel dan maar. O nee dat is ergens anders.
Maar ja PhD's gaan al met z'n tweeën op één kamer..
Ik dacht een keer "laat ik eens via de kelder lopen", maar ik ben snel omgedraaidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:19 schreef oompaloompa het volgende:
en P heeft ook nog een kelderverdieping die er uit ziet als de setting voor fallout4, de atoomproefgangen in Nijmegen vallen erbij in het niet.
Ik ben daar eens geweest in Nijmegen, echt freakshow zeg die kelders waar ze experimentjes doen. Iig ik denk dat ik er geweest benquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:19 schreef oompaloompa het volgende:
en P heeft ook nog een kelderverdieping die er uit ziet als de setting voor fallout4, de atoomproefgangen in Nijmegen vallen erbij in het niet.
Kan je dat niet opzoeken in de studiegids?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef Matr het volgende:
Is er iemand hier die wiskunde 1 heeft? Welk boek wordt daarvoor gebruikt? Of krijg je gewoon sheets etc.
Is wel handig om te gebruiken bij micro-economie
Geeft ook goed? Het boek is B. Kaper & H. Hamers, Wiskunde met toepassingen in de micro-economie, en dat wordt in de hoor- en werkcolleges behandeld. Sheets staan niet op blackboard, dus ik denk dat ze gewoon het bord volkalken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef Matr het volgende:
Is er iemand hier die wiskunde 1 heeft? Welk boek wordt daarvoor gebruikt? Of krijg je gewoon sheets etc.
Is wel handig om te gebruiken bij micro-economie
Ik heb er wel eenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je geen hyves hebt Tegan, dan kan ze je idd niet vinden.
Ja ik had er alleen wel een tip bij nodig. Nu is het mijn startpagina. Er is alleen nog niet zoveel te vinden.quote:
Cool!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja ik had er alleen wel een tip bij nodig. Nu is het mijn startpagina. Er is alleen nog niet zoveel te vinden.
Ik weet dat ik dit via Compute Variable moet invullen, maar wat moet ik dan precies doen? We hebben dit nog niet geleerd en weet het dus echt niet... Kan wel bij de antwoorden kijken maar dan schiet het ook niet op.quote:6. Leid uit de variabelen zorg1 en zorg2 de nieuwe variabele zorg_cat af met
de waarde 1 indien zorg1 < 3 én zorg2 < 3,
de waarde 3 indien zorg1 > 5 én zorg2 > 5,
de waarde 2 in alle andere gevallen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef colorito het volgende:
Iemand hier goed in statistiek? Ik ben er geen kei in en moet dit nu volgen voor mijn pre-master. Nu heb ik een vraag gekregen in de oefentest:
[..]
Ik weet dat ik dit via Compute Variable moet invullen, maar wat moet ik dan precies doen? We hebben dit nog niet geleerd en weet het dus echt niet... Kan wel bij de antwoorden kijken maar dan schiet het ook niet op.
6. Leid uit de variabelen zorg1 en zorg2 de nieuwe variabele zorg_cat af metquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef colorito het volgende:
Iemand hier goed in statistiek? Ik ben er geen kei in en moet dit nu volgen voor mijn pre-master. Nu heb ik een vraag gekregen in de oefentest:
[..]
Ik weet dat ik dit via Compute Variable moet invullen, maar wat moet ik dan precies doen? We hebben dit nog niet geleerd en weet het dus echt niet... Kan wel bij de antwoorden kijken maar dan schiet het ook niet op.
Als je de url een tip noemt wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja ik had er alleen wel een tip bij nodig. Nu is het mijn startpagina. Er is alleen nog niet zoveel te vinden.
IF (zorg1 <3 & zorg2 <3) zorg_cat=1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
6. Leid uit de variabelen zorg1 en zorg2 de nieuwe variabele zorg_cat af met
de waarde 1 indien zorg1 < 3 én zorg2 < 3,
de waarde 3 indien zorg1 > 5 én zorg2 > 5,
de waarde 2 in alle andere gevallen.
compute new variable:
(if zorg1 < 3 AND zorg 2 < 3) = 1
etc vp;gens mij, heb hier geen spss om het te testen maar probeer het eens...
Anders ook, de tip was dat hij op je msn-adres leek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je de url een tip noemt wel ja.
Oompaloompa & arj1o1, bedankt. Ik heb het anders kunnen oplossen, misschien omslachtig maar het werkte tenminste.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
IF (zorg1 <3 & zorg2 <3) zorg_cat=1
edit: dit is de syntax dus
dacht ik wel nadat ik mijn berichtje had getypt. nou ja, dan hoef ik het niet uit te zoeken. heb ik het toch goed gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
volgens mij zijn het precies dezelfde stappen, alleen vullen oompa en arj1o1 alleen die rijen met 2 waar nodig.
IF (zorg1 <3 & zorg2 <3) zorg_cat=1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef colorito het volgende:
[..]
Oompaloompa & arj1o1, bedankt. Ik heb het anders kunnen oplossen, misschien omslachtig maar het werkte tenminste.
Stap 1 was gewoon 2 invullen,
stap 2 opnieuw compute variable dan 1 invullen met if (zorg 1 <3 & zorg2 <3)
stap 3: waarde 3 met if (zorg1 >5 & zorg2 > 5)
En dit werkte. Zo stond het uiteindelijk ook bij de uitwerkingen, maar ik ga proberen of jullie oplossing ook werkt. Zijn wat stappen minder, dus bedankt iig.
Regel 3 zou je met ELSE moeten kunnen doen in de syntax.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
IF (zorg1 <3 & zorg2 <3) zorg_cat=1
IF (zorg1 >5 & zorg2 >5) zorg_cat=3
IF ((zorg1 >2 & zorg1 <6) & (zorg2 >2 & zorg1 <6)) zorg_cat=2
EXECUTE.
Dit moet de goede syntax zijn (hoewel regel 3 misschien efficienter kan). Vergeet de punt op het einde niet voordat je hem draait.
nopequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:56 schreef GlowMouse het volgende:
Dan zul je regel 2 ook wel door ELSE IF / ELSEIF moeten vervangen.
Sure? In principe zijn dit 3 losse commando's (niet aan elkaar gebonden). Else (in dit opzicht) kan volgensmij alleen d.m.v. recode.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Regel 3 zou je met ELSE moeten kunnen doen in de syntax.
Zoals al eerder gezegd heb ik mn spullen hier niet maar kan t maandag wel even opzoeken...
Ik zoek hem maandag even precies op, maar t kan korter dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Sure? In principe zijn dit 3 losse commando's (niet aan elkaar gebonden). Else (in dit opzicht) kan volgensmij alleen d.m.v. recode.
Die else kan kijken welke waarden nog leeg zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Sure? In principe zijn dit 3 losse commando's (niet aan elkaar gebonden). Else (in dit opzicht) kan volgensmij alleen d.m.v. recode.
Toen kwam je er niet uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Anders ook, de tip was dat hij op je msn-adres leek.
In mijn geval ging het puur over SPSS ja..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:21 schreef Tegan het volgende:
Het kan wel met een IF, ELSE IF en ELSE. Er is geen conflicterend geval...
Edit: Of hebben jullie het puur over of het mogelijk is in dat programma? Dan geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |