SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19
Openingspost
UvT Fok!Wikieee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Oh, ik had het niet eens gelezen.quote:
Maar het is goed om mijn plaats hier te weten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Heb wat bekende namen uit de OP gehaald (daar komt de volgorde ook vandaan voor je je afvraagt waarom je onderaan staat), als je er niet tussenstaat maar wel wilt komen, kijk me dan even boos aan en dan voeg ik je alsnog toe
Ik doe daar niet meer aan. Ik kijk gewoon naar mijn rustgevend en mooi strandje en dan is alles ok.quote:
Werd je op de middelbare school vaak in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:33 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had vandaag mijn medestudenten weer leuk te pakken. Voor een vak hebben we inleveropdrachten, en ik had net de eerste opdracht teruggehad (10 uiteraard). Bij de opdrachten voor deze week had hij aangekondigd een leuke opgave op te nemen (iets met eigenwaarden misbruiken om nulpunten te vinden), maar toen hij de opdrachten had uitgedeeld zag ik dat hij die ene opgave was vergeten. Netjes gemeld natuurlijk, en toen stelde hij voor om het als bonusopgave mee te nemen. Mijn cijfer in het achterhoofd zei ik 'dat is gevaarlijk hè?', en nu heeft hij er maar een gewone opdracht van gemaakt
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe daar niet meer aan. Ik kijk gewoon naar mijn rustgevend en mooi strandje en dan is alles ok.
had wel door dat ik niet de slapste moest zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Werd je op de middelbare school vaak in elkaar geslagen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef oompaloompa het volgende:
Wij moesten altijd verplicht Engels praten als er buitenlandse studenten bij waren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
De helft in de zaal was niet-Nederlandstalig en hoorde toch niet wat ik zei.
waar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij moesten altijd verplicht Engels praten als er buitenlandse studenten bij waren.
Oh zo, maar dit is met zo weinig mensen dat je de docent persoonlijk spreekt als je wat wilt weten. En los daarvan spreek ik ook alleen Engels als een niet-Nederlandstalig persoon het moet horen, niet omdat hij er toevallig omheen hangt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Werkcollege, als je dan een vraag stelde...
Het moest bij ons sowieso, ookal was het een vraag die niet belangrijk was voor heel de groep ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh zo, maar dit is met zo weinig mensen dat je de docent persoonlijk spreekt als je wat wilt weten. En los daarvan spreek ik ook alleen Engels als een niet-Nederlandstalig persoon het moet horen, niet omdat hij er toevallig omheen hangt.
quote:
Bij een grote groep lijkt me dat wel handig ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het moest bij ons sowieso, ookal was het een vraag die niet belangrijk was voor heel de groep ofzo.
Oké meneer!quote:
je avatar terugzetten ging het over he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké meneer!
Ik heb al even gekeken, maar ik kan echt heel weinig
Waarom moet ik die terugzetten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je avatar terugzetten ging het over he?
Dat is het niet. Maar lege stranden zijn wel tof.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Bij een grote groep lijkt me dat wel handig ja.
Mis je de rustige weken op de UvT al, met je strandverlangen?
Ik kan 15 oktober, 16:00 niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb je er toch bijgezet, je komt maar mooi.
stelling 13a blijft een mooie stelling ( http://www.pythagoras.nu/gallery/Escher98/uital.html )quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boehoe. Misschien moet jij ook eens wat vernieuwing...
automatic_ ook niet. Maar vul gewoon dat ding inquote:
Ok, 16e is ff onder voorbehoudquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
automatic_ ook niet. Maar vul gewoon dat ding in
maar die moet meteen aan z'n paper (?) gaan werkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
Dr_Strangelove komt zo thuis, heeft net college gehad
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wil ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
+1
Muffinmeet eh? Ik heb al zat muffins op in Londen. Chocolademuffins, mmmmh
.
Wat een ellende, dat Ondernemings- en Insolventierecht. Maar omdat ik binnenkort zelf mogelijk de gevolgen van een overname ga ondervinden, volg ik het met frisse tegenzin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
Dr_Strangelove komt zo thuis, heeft net college gehad
Ik heb de donderdag vrij genomen. maar moet ook nog een thuiswerkopdracht voor Methodologie van het Privaatrecht doen. Ik wil gewoon lekker schriftelijke tentamens, het liefst multiple choice...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
maar die moet meteen aan z'n paper (?) gaan werken
De sarcasmedetector lichtte niet op?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het is maar wat je fijn vindt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |