Gewoon, net als zo veel andere, een mail sturen via de UvT mailquote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef BlackSheep het volgende:
Iemand van de lurkers in dit topic (of de vaste posters dat mag ook) interesse in het overkopen van een hele zooi boeken van de bacheloropleiding Bedrijfseconomie? Ik wil er graag vanaf nl.?
Dat weiger ik!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon, net als zo veel andere, een mail sturen via de UvT mail
Heel netjes! Hier in SES is ook een studieboekenverkooptopic.quote:
Snap ik, het is ook gruwelijk irritantquote:
Het rare is ook dat vaak onderwijsaccreditaties gepaard gaan met daarbij behorende diploma's en titels. In het verslag van het faculteitsbestuur van Geesteswetenschappen stond er ook gewoon pontificaal dat de MPhil (in Philosophy, Theology, etc.) gewoon geheraccrediteerd was (d.w.z. door zowel interne als externe commissies getoetst op kwaliteit van onderwijs). De grootste verwarring is dat de MPhil impliciet stond aangegeven als het te verkrijgen diploma, net als dat je verwacht dat als je een BA filosofie doet, je ook daadwerkelijk een BA-diploma krijgt.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik begrijp het standpunt van de universiteit in dat de goedkeuring er waarschijnlijk niet komt, echter heeft de universiteit altijd de naam 'MPhil' gecommuniceerd naar de nieuwe studenten (welke er dus van uit gingen deze titel te krijgen). Ik vind het dan niet meer dan redelijk dat deze studenten recht hebben op dit bijschrift. Het is vanzelfsprekend dat vanaf nu tijdens de werving de naam/titel MPhil wordt geschrapt.
Communicatie onderling en naar buiten toe is niet altijd even helder. Supplement krijg je nog steeds dit jaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het rare is ook dat vaak onderwijsaccreditaties gepaard gaan met daarbij behorende diploma's en titels. In het verslag van het faculteitsbestuur van Geesteswetenschappen stond er ook gewoon pontificaal dat de MPhil (in Philosophy, Theology, etc.) gewoon geheraccrediteerd was (d.w.z. door zowel interne als externe commissies getoetst op kwaliteit van onderwijs). De grootste verwarring is dat de MPhil impliciet stond aangegeven als het te verkrijgen diploma, net als dat je verwacht dat als je een BA filosofie doet, je ook daadwerkelijk een BA-diploma krijgt.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:22 schreef GlowMouse het volgende:
Vooruit dan maar
[ afbeelding ]
strikvragen ftw (die eerste vraag is gewoon gemeen)
Anders had ik het ook wel geweten.quote:Op zondag 27 september 2009 20:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ja als ik de antwoorden al voor je invul is het niet moeilijk meer
De resolutie is veel te laag, je ziet eigenlijk nog niks.quote:Op zondag 27 september 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
GM, heb iets wat je wel leuk vind. Klik.
Dan kan je er mooi aan beginnen van 16.40 - 18.35quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het is inderdaad even stilletjes. Ik moet binnenkort echt aan die nep-paper van dat eindvak gaan werken, maar ik ben zó slecht om me daartoe aan te zetten. Ik heb eigenlijk liever gewoon schriftelijke tentamens....
Morgen van 12:45 tot 16:30 en daarna van 18:45 tot 22:30 college trouwens, wat een ellende...
Geen zin? Een dagje vrij magquote:Op maandag 28 september 2009 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
waarom kon hij vandaag eigenlijk niet beginnen?
Oe..quote:Op maandag 28 september 2009 22:57 schreef GlowMouse het volgende:
als ik een dag niks doe, haal ik de achterstand nooit meer in
beetje jammer, voor één vak loop ik al twee weken achterquote:
Ooo eitje!quote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb al 2000 woorden (van de 6000) hoor. Maar 1000 daarvan is inleiding en schets van de casus.
Zoiets heb ik ook altijd liggen.. oude collegesheets waarvan ik de achterkant nog kan gebruiken als klad papier!quote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb een aparte stapel oud papier met papier waar nog op geschreven kan worden, speciaal om afleidingen op te verzinnen en uit te werken. Voor het eerst in jaren slinkt die stapel sneller dan hij groeit
Ze hebben P een tijdje geleden ook helemaal volgehangen met bordjes met hetzelfde logo. Nu vonden ze het toch ook onduidelijk, want vandaag werden de bordjes vakkundig weggehaald en vervangen door duidelijke bordjes (eten/drinken met een streep erdoorheen). Die onduidelijke bordjes waren alleen zonde om weg te gooien, dus die hangen nu op de gang naast de deurquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, al die stickers waarbij het font net te klein is om te lezen en de plaatjes ook weinig duidelijkheid verschaffen.
Ik ben een psycholoog, ik heb je geprofiledquote:
Brand los..quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben een psycholoog, ik heb je geprofiled
Nee ik was om kwart voor drie wel wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:56 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Brand los..
(was jij diegene die er nog zat toen ons werkcollege begon?)
Iedereen met ook hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:58 schreef GlowMouse het volgende:
das waar ook, iedereen zonder masterdiploma mag zich psycholoog noemen
Ingevuld.. jammer dat je geen 'tussenstand' krijgtquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Heb wat bekende namen uit de OP gehaald (daar komt de volgorde ook vandaan voor je je afvraagt waarom je onderaan staat), als je er niet tussenstaat maar wel wilt komen, kijk me dan even boos aan en dan voeg ik je alsnog toe
Kom ik dan zo dom over?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik was om kwart voor drie wel weg
Ik heb je nog steeds niet gespot...
[..]
Iedereen met ook hoor
nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |