Oe, dat is irritant!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
ik zit gewoon nog huiswerk te maken nuallemaal makkelijke dingen, met dan net één opgave ertussen waar je uren over na kunt denken.
Thx, maar ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Er is kennis van achterliggende theorie bij nodig.quote:
Omdat ik niet wil helpen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
Daarom wordt het dus morgen een rondje over de campus wandelen
Je hebt mij gezien met wiskundequote:
Dit is meer logica. Vrouwen en logicaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt mij gezien met wiskundeDRAMA!
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dit is meer logica. Vrouwen en logica
Instance: A logical formula F in CNF. Question: Is there a truth assignment for which F evaluates to FALSE?quote:
En wat kan je er mee?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef Tegan het volgende:
Ik pas, maar check mijn Java.
De opdracht, mijn programma.
*Trots is.*
Niet letten op de fout op regel 35, is al gefixt.
Haha okequote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toffe sterretjespatronen maken ofzo.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | cellsNew[i] = cells[i]; } else { cellsNew[i] = 1-cells[i]; } if (cellsNew[i] == 1) { System.out.print("*"); } else { System.out.print(" "); } |
Het is nog niet nagekeken, maar het was de naam van de opdrachtquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef GlowMouse het volgende:
Vinden ze dat leuk, die naam van je class?
En ik zou for ipv while gebruiken als je vantevoren het aantal iteraties toch al weet.
Waar, maar niemand schrijft while(! eof($fp)) als een for-loop en niemand schrijft wat jij doet met een while-loop.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
En for of while, dat maakt niets uit... Iedere for kan je als while schrijven en andersom.
Sowieso, waarom moeten er twee soorten loops zijn, een is genoeg. En als het werkt is het goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waar, maar niemand schrijft while(! eof($fp)) als een for-loop en niemand schrijft wat jij doet met een while-loop.
In PHP ken je continue; niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sowieso, waarom moeten er twee soorten loops zijn, een is genoeg. En als het werkt is het goed.
En dit klopt niet helemaal. De nieuwe cel is 1 als of de linkerbuur 1 is of de rechterbuur 1. En de nieuwe cel is 0 als beide buren 0 zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
Dat hele stuk onder version==A kun je vervangen door
[ code verwijderd ]
korte code ftw!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | if( (cells[i] == 1 && cells[i-1] == 1) || (cells[i] == 1 && cells[i+1] == 1) || (cells[i] == 0 && cells[i-1] == 0 && cells[i+1] == 0) ) cellsNew[i] = cells[i]; } else { cellsNew[i] = 1-cells[i]; } } else if (version.equals("B")) { if (cells[i] == 1) { cellsNew[i] = 1-cells[i+1]; } else if (cells[i] == 0) { cellsNew[i] = max(cells[i-1], cells[i+1]); } } if (cellsNew[i] == 1) { System.out.print("*"); } else { System.out.print(" "); } |
Je zou het bewijs toch niet herkennen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef Tegan het volgende:
Ik zou dus ook geheel per ongeluk random P = NP kunnen oplossen.
>50G aan RAM word wat lastig en wat duur..quote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef GlowMouse het volgende:
Alles wordt traag met datasets groter dan je RAM. Meer RAM is de oplossing.
Juist.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:23 schreef GlowMouse het volgende:
Beetje alles zo formuleren dat je op het randje zit zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |