daarom blij aan de buitenkant is hahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:37 schreef automatic_ het volgende:
HahaKots in je auto is zooo vies.
Een vriend van mij heeft het een keer bijna gedaan
Culinair is wel grappig, lekker eten en ouwehoeren onder genot van een drankje...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef BlackSheep het volgende:
Hai! Is er nog iets leuks te doen in Tilburg dit weekend?
Watje...quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:39 schreef Crazy-M het volgende:
denk vanavond niet meer ga, ben echt aan het inkakken haha
vannacht minder dan 4 uur geslapen.quote:
nee Breda.... dan kun je beter thuisblijven idd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vannacht minder dan 4 uur geslapen.
en ze willen weer in breda, dat trek ik echt niet haha
Moe, hoofdpijn & de wekke gaat half 7quote:
Dat is vroegquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moe, hoofdpijn & de wekke gaat half 7
Ik moet om half 8 gaan werken, dus ja...quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is vroeg![]()
Wat ga je morgen doen dan?
ehm laten hostenquote:Op zondag 27 september 2009 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de zin van "hosten" of "laten hosten"?
Ik ben al drie jaar erg tevreden met Antagonist. Nette prijs, nooit problemen\ downtime, alleen de vorm van klantenservice dmv een forum is wat wazig.quote:Op zondag 27 september 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm laten hosten
Dacht zelf aan yourhosting
Nee hoor mijn weekend gaat morgen nog een dagje doorquote:
Jaquote:
Doe je Pardoes morgen de groetjes?quote:Op zondag 27 september 2009 15:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor mijn weekend gaat morgen nog een dagje door
Ik ga em speciaal voor jou opzoeken...quote:Op zondag 27 september 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Doe je Pardoes morgen de groetjes?
Ga je dan met hem op de foto?quote:Op zondag 27 september 2009 16:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga em speciaal voor jou opzoeken...
Ik ben niet zo van de foto's (althans waar ik zelf opsta)....quote:
Oh... Wil je dan een foto van Pardoesje en Pardijntje maken?quote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de foto's (althans waar ik zelf opsta)....
dan moet ik eerste even googlen wie dat zijn, ik ken alleen pardoesquote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Wil je dan een foto van Pardoesje en Pardijntje maken?
Pardijntje is zijn vriendinnetje!quote:Op zondag 27 september 2009 17:18 schreef Guard het volgende:
[..]
dan moet ik eerste even googlen wie dat zijn, ik ken alleen pardoes
Ik hoop dat dat wel een keertje gaat gebeurenquote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar waarom hebben Pardoes en Pardijntje eigenlijk nog niet gejongd?
Had het al gegoogeld... had ook al wel zo'n vermoeden, maar moest wel even kijken hoe ze eruitzag....quote:Op zondag 27 september 2009 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pardijntje is zijn vriendinnetje!
Kleine volwassenen moeten ook de kost verdienenquote:Op zondag 27 september 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat wel een keertje gaat gebeuren
arbo-technisch zal dat niet kunnen denk ikdan moet er een klein kind in een pakje lopen...
Ik wacht op de fotoquote:Op zondag 27 september 2009 17:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Had het al gegoogeld... had ook al wel zo'n vermoeden, maar moest wel even kijken hoe ze eruitzag....
Ja, dat is waarquote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kleine volwassenen moeten ook de kost verdienen
Volgende keer beterquote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Stuurloos het volgende:
Halloo!!!
Dat was me het weekendje wel weer! Gister volleybaltoernooi gehad op de manege van mijn vriendin, dus ik heb aardig spierpijn. Jammer genoeg alle potjes verloren, maar wel lol gehad. De Jupilers gingen er ook wel goed in.
Nu welquote:
Nice! Wanneer ga je?quote:Op zondag 27 september 2009 20:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieee! Net New York geboekt! 14 dagen in The Big Apple!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |