Hmm weer geen kans om je te spotten dan maandag..? Heb met de docent afgesproken extra vroeg naar M te gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijk, veel pijnstillersEr is alleen helaas nog geen verbetering, maar gelukkig ook geen verslechtering. Verveel me alleen nogal, ben te suf om te lezen / studeren, en door mijn vinger kan ik ook niet opruimen / klussen / whatever :S Heb dus noodgedwongen heel de dag klusprogrammas enzo moeten kijken...
"omdat je iemand van t internet wilde zien?"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm weer geen kans om je te spotten dan maandag..? Heb met de docent afgesproken extra vroeg naar M te gaan![]()
beterschap hoor
Ik heb dat verhaal ook gehoord, men sprak er schande van.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
had ik afgelopen week ook, een docent kon bij eenvoudige eerstejaarsstof geen voorbeeld geven terwijl dat echt voor de hand lag (bij bestuursrecht) en de docent eerst nog wel de bink uithangen (laatkomers toeroepen dat sesamstraat al even afgelopen was)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
"omdat je iemand van t internet wilde zien?"
Maandag is het hopelijk wel weer goed...
Heb je er zoveel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Steve het volgende:
Gaat lekker met de roosterwijzigingen zeg.
Heb je ergens fotos staan arjo? Dan weet ik wie ik moet zoekenquote:
Edit: dit is te makkelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb je ergens fotos staan arjo? Dan weet ik wie ik moet zoeken
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je zou me kunnen hyven. Maar ik denk niet dat je me vind.
nog geen 3 minuten meneer ...quote:
Ja, is dat wat nieuws? Ik vind het maar irritant.quote:
quote:
Hehequote:Mij ook niet.
Dat is inderdaad vrij lastig..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je geen hyves hebt Tegan, dan kan ze je idd niet vinden.
Zo dat is hendig kut.. heb het pas ook gehad, maar ik heb 3 externe HD's als backup (je weet maar nooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:11 schreef GlowMouse het volgende:
Alle .exe files die ik download, haal ik altijd door Jotti mits kleiner dan een paar MB. Was er toch een virus doorheengeglipt dat mijn hele pc gesloopt had. Booten leverde een BSOD, safe mode was ook kapot. Nog nooit ben ik zo blij geweest met een back-up, die ik net een paar dagen eerder had gemaakt
![]()
En ik heb een foto gemaakt van mijn uitzicht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |