koe = dier dus dier = koe?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als a=b dan b=a, de = kun je twee kanten oplezen.
Nou ja dan klopt je avatar niet en is Tegan zowel nerderiger als lekkerder als slimmer dan jijquote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
het is maar waar je je druk om maakt
'koe is dier' is een uitspraak die zich niet laat vertalen naar 'koe = dier'. Een wiskundige zegt dat een koe in de verzameling met dierensoorten zit.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koe = dier dus dier = koe?
Dat i wortel-1 is hoeft niet per se te betekenen dat wortel-1 altijd i is toch?
ga je nog wat nieuws vertellen vandaag?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja dan klopt je avatar niet en is Tegan zowel nerderiger als lekkerder als slimmer dan jij
Negatief is links van de oorsprong (x-as is de reële as) en op de y-as staan de imaginaire getallen. Een getal met zowel een reëel als een imaginair deel is een complex getal en komt overeen met een punt op dat tweedimensionale veld van jou. Met aanwezigheid van i kun je stellen dat x˛=-1 twee oplossingen heeft: x=i of x=-i. Maar heel strict genomen kun je alleen de wortel nemen van een reëel getal en spreek je dus niet over wortel(x) maar over x0.5.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef oompaloompa het volgende:
nja tis heeeeeeeeeeel lang geleden da ik wiskunde heb gehad maar wat ik me er van herinner kon je i alleen gebruiken als je nummers weergaf op een tweedimensioneel veld met assen en waar negatieve getallen dus onder de oorsprong lagen etc? Tis echt te lang geleden om het nog goed genoeg te herinneren...
Dat is iig wel waar.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja dan klopt je avatar niet en is Tegan zowel nerderiger als lekkerder als slimmer dan jij
Welke vakken vergen veel tijd? Ik gok op Brand Management en alle rotzooi met hun immense opdrachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kom hier hier ook nog maar eens voorbij. Ben op het moment erg druk met de vakken die ik moet volgen, erg slecht te combineren met m'n werk. Heb besloten om voorlopig maar wat minder tijd daaraan te besteden anders haal ik mijn vakken niet.
Vooral Brand Management inderdaad. In die discussiepunten gaat iedere week stiekem toch veel tijd zitten.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Welke vakken vergen veel tijd? Ik gok op Brand Management en alle rotzooi met hun immense opdrachten.
Pak eens wat artikelen over dit onderwerp en kijk in hoeverre punten voor toekomstig onderzoek interessant zijn en tot nu toe niet volledig zijn uitgewerkt. Indien ze voor een gedeelte zijn uitgewerkt kun je altijd van deze literatuur lenen..quote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Vooral Brand Management inderdaad. In die discussiepunten gaat iedere week stiekem toch veel tijd zitten.
Ik heb volgende week mijn presentatie daarvoor, moet alleen nog tot een goed onderwerp zien te komen in relatie tot research methods. Kon vandaag niet zo snel een goed onderwerp vinden, dus morgen maar eens even brainstormen.
Ik ga morgen ook wat dieper op de literatuur. Wat me opviel aan veel presentaties is dat ze in feite gewoon bepaalde inzichten uit een paper bespreken en zelf met weinig nieuws komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:33 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Pak eens wat artikelen over dit onderwerp en kijk in hoeverre punten voor toekomstig onderzoek interessant zijn en tot nu toe niet volledig zijn uitgewerkt. Indien ze voor een gedeelte zijn uitgewerkt kun je altijd van deze literatuur lenen..
Probeer wel met iets origineels aan te komen. Service vs. product etc. is al te vaak aan bod gekomen is niet interessant.
Ik ga morgen even kijken wanneer ik tijd heb.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt de bozeemo Tegan gemist, en http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
scrollenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken wanneer ik tijd heb.
Ik durf niet meer te zeggen hoe hij beoordeeld. Maar wat mij eerlijk lijkt is dat een poging iets nieuws te bespreken toch wat hoger beoordeeld mag worden (ook al maak je hier misschien wat sneller fouten) dan simpelweg in te gaan op bepaalde inzichten (je leest de papers toch al?)quote:Op woensdag 30 september 2009 23:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook wat dieper op de literatuur. Wat me opviel aan veel presentaties is dat ze in feite gewoon bepaalde inzichten uit een paper bespreken en zelf met weinig nieuws komen.
Ik heb nu een artikel over causal mapping gevonden dat in mijn ogen wel interessant was. Moet even bekijken welke kant ik er mee op kan gaan. Voor future research werd het “prototype effect” genoemd en daar moet ik even wat meer informatie over zoeken morgenvroeg.
De rest van de projecten staan voorlopig op een laag pitje.
De beoordeling van groepen loopt nogal uiteen. Je hebt wel gelijk dat creativiteit goed beoordeeld wordt over het algemeen, mits je het goed weet te onderbouwen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen hoe hij beoordeeld. Maar wat mij eerlijk lijkt is dat een poging iets nieuws te bespreken toch wat hoger beoordeeld mag worden (ook al maak je hier misschien wat sneller fouten) dan simpelweg in te gaan op bepaalde inzichten (je leest de papers toch al?)
Het gaat een beetje hard jaquote:Op woensdag 30 september 2009 23:51 schreef arj1o1 het volgende:
Zo te zien is dit topic morgen al weer vol
Ik merk tijdens de seminars van het marketing departement dat zelfs enkele PhD's die op de job market zitten hier nog moeite mee hebben..quote:Op woensdag 30 september 2009 23:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De beoordeling van groepen loopt nogal uiteen. Je hebt wel gelijk dat creativiteit goed beoordeeld wordt over het algemeen, mits je het goed weet te onderbouwen.
Hij weet wel pittige vragen te stellen, sommige groepen kunnen daar maar lastig mee omgaan.
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
geef 't maar toe, stiekem hoopte je op een relquote:
Oo dan heb je nog even pauzequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Goedemorgen. Ik heb nog niks gedaan, heb 12:00 als begintijd gesteld.
Ja, ga eerst eens even een broodje halen bij de Subway.quote:
Mag dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ja, ga eerst eens even een broodje halen bij de Subway.
dank je, tis niet echt ziek maar mn vinger is helemaal ontstoken en doet dus heel erg veel pijn en heb niet echt kunnen slapen de afgelopen twee dagen...quote:
Dat dus.quote:
Jawel heb ook een penicilinekuur gekregen en gewoon paracetamol maar opje hand is t gewoon superirritant en de combinatie geen slaap, pijn & veel pijnstillers en lichte koorts is gewoon heel erg k*t. Voelde me gisteren echt zo slecht, nu ik vandaag wat meer heb geslapen gelukkig wel iets beterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dus.
edit: ah nog steeds je ontstoken vinger. Als je niet kan slapen is het echt irritant. Heb je geen pijnstillers?
Oh bahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dank je, tis niet echt ziek maar mn vinger is helemaal ontstoken en doet dus heel erg veel pijn en heb niet echt kunnen slapen de afgelopen twee dagen...
Baal wel want nu heb ik een vak gemist dat superleerzaam is en waar je steeds toetsjes krijgt waarvan de laagste niet meetelt, of als je het mist de gemiste, dus dat is niet zo relaxed voor mn gemiddelde.
Hij klopt, & meer stekende pijn als ik iets aanraak met mn vinger.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh bah"Klopt" je vinger ook of is het gewoon écht pijn?
Waarom skip je dan zoveel? Wat doe je in de tijd dat je niet naar de uni gaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme ik meot echt eens minder gaan skippen. Deze week alleen de maandag productief kunnen zijn..
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom skip je dan zoveel? Wat doe je in de tijd dat je niet naar de uni gaat?
Ja gaat wel redelijk, veel pijnstillersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:23 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met je oompaloompa?
Beterschap nog.
Slapen, dat is mijn grootste hobby.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)
Dat dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)
En ik maar zoeken..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme ik meot echt eens minder gaan skippen. Deze week alleen de maandag productief kunnen zijn..
had ik afgelopen week ook, een docent kon bij eenvoudige eerstejaarsstof geen voorbeeld geven terwijl dat echt voor de hand lag (bij bestuursrecht) en de docent eerst nog wel de bink uithangen (laatkomers toeroepen dat sesamstraat al even afgelopen was)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Slapen, dat is mijn grootste hobby.
Vanmorgen heb ik ook een college moeten missen daardoor. Hoorde van een medestudent dat de docente een van de theorieën niet uit kon leggen omdat ze het zelf niet begreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |