Oo dan heb je nog even pauzequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Goedemorgen. Ik heb nog niks gedaan, heb 12:00 als begintijd gesteld.
Ja, ga eerst eens even een broodje halen bij de Subway.quote:
Mag dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ja, ga eerst eens even een broodje halen bij de Subway.
dank je, tis niet echt ziek maar mn vinger is helemaal ontstoken en doet dus heel erg veel pijn en heb niet echt kunnen slapen de afgelopen twee dagen...quote:
Dat dus.quote:
Jawel heb ook een penicilinekuur gekregen en gewoon paracetamol maar opje hand is t gewoon superirritant en de combinatie geen slaap, pijn & veel pijnstillers en lichte koorts is gewoon heel erg k*t. Voelde me gisteren echt zo slecht, nu ik vandaag wat meer heb geslapen gelukkig wel iets beterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dus.
edit: ah nog steeds je ontstoken vinger. Als je niet kan slapen is het echt irritant. Heb je geen pijnstillers?
Oh bahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dank je, tis niet echt ziek maar mn vinger is helemaal ontstoken en doet dus heel erg veel pijn en heb niet echt kunnen slapen de afgelopen twee dagen...
Baal wel want nu heb ik een vak gemist dat superleerzaam is en waar je steeds toetsjes krijgt waarvan de laagste niet meetelt, of als je het mist de gemiste, dus dat is niet zo relaxed voor mn gemiddelde.
Hij klopt, & meer stekende pijn als ik iets aanraak met mn vinger.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh bah"Klopt" je vinger ook of is het gewoon écht pijn?
Waarom skip je dan zoveel? Wat doe je in de tijd dat je niet naar de uni gaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme ik meot echt eens minder gaan skippen. Deze week alleen de maandag productief kunnen zijn..
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom skip je dan zoveel? Wat doe je in de tijd dat je niet naar de uni gaat?
Ja gaat wel redelijk, veel pijnstillersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:23 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met je oompaloompa?
Beterschap nog.
Slapen, dat is mijn grootste hobby.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)
Dat dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Bier drinken en slapen... tenminste, dat geldt voor mij =)
En ik maar zoeken..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme ik meot echt eens minder gaan skippen. Deze week alleen de maandag productief kunnen zijn..
had ik afgelopen week ook, een docent kon bij eenvoudige eerstejaarsstof geen voorbeeld geven terwijl dat echt voor de hand lag (bij bestuursrecht) en de docent eerst nog wel de bink uithangen (laatkomers toeroepen dat sesamstraat al even afgelopen was)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Slapen, dat is mijn grootste hobby.
Vanmorgen heb ik ook een college moeten missen daardoor. Hoorde van een medestudent dat de docente een van de theorieën niet uit kon leggen omdat ze het zelf niet begreep.
Hmm weer geen kans om je te spotten dan maandag..? Heb met de docent afgesproken extra vroeg naar M te gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijk, veel pijnstillersEr is alleen helaas nog geen verbetering, maar gelukkig ook geen verslechtering. Verveel me alleen nogal, ben te suf om te lezen / studeren, en door mijn vinger kan ik ook niet opruimen / klussen / whatever :S Heb dus noodgedwongen heel de dag klusprogrammas enzo moeten kijken...
"omdat je iemand van t internet wilde zien?"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm weer geen kans om je te spotten dan maandag..? Heb met de docent afgesproken extra vroeg naar M te gaan![]()
beterschap hoor
Ik heb dat verhaal ook gehoord, men sprak er schande van.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
had ik afgelopen week ook, een docent kon bij eenvoudige eerstejaarsstof geen voorbeeld geven terwijl dat echt voor de hand lag (bij bestuursrecht) en de docent eerst nog wel de bink uithangen (laatkomers toeroepen dat sesamstraat al even afgelopen was)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
"omdat je iemand van t internet wilde zien?"
Maandag is het hopelijk wel weer goed...
Heb je er zoveel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Steve het volgende:
Gaat lekker met de roosterwijzigingen zeg.
Heb je ergens fotos staan arjo? Dan weet ik wie ik moet zoekenquote:
Edit: dit is te makkelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb je ergens fotos staan arjo? Dan weet ik wie ik moet zoeken
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je zou me kunnen hyven. Maar ik denk niet dat je me vind.
nog geen 3 minuten meneer ...quote:
Ja, is dat wat nieuws? Ik vind het maar irritant.quote:
quote:
Hehequote:Mij ook niet.
Dat is inderdaad vrij lastig..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je geen hyves hebt Tegan, dan kan ze je idd niet vinden.
Zo dat is hendig kut.. heb het pas ook gehad, maar ik heb 3 externe HD's als backup (je weet maar nooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:11 schreef GlowMouse het volgende:
Alle .exe files die ik download, haal ik altijd door Jotti mits kleiner dan een paar MB. Was er toch een virus doorheengeglipt dat mijn hele pc gesloopt had. Booten leverde een BSOD, safe mode was ook kapot. Nog nooit ben ik zo blij geweest met een back-up, die ik net een paar dagen eerder had gemaakt
![]()
En ik heb een foto gemaakt van mijn uitzicht.
[ afbeelding ]
Wauw, we hebben iets gemeenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef GlowMouse het volgende:
We hebben er wel dezelfde mening over
3 externe hdd's is wel erg veel trouwens. Ik heb er maar eentje per pc, die ik alleen aansluit om een back-up te maken en als er geen onweer is.
Vier dingen toch? UvT, UvT-topic, back-ups, en mening over Twitteraars. Maar verder zijn we heel anders, jij bent veel nerderiger, knapper en slimmer.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vier dingen toch? UvT, UvT-topic, back-ups, en mening over Twitteraars. Maar verder zijn we heel anders, jij bent veel minder nerderiger .
Jullie hebben zelfs allebei chocoladekoekjes voor mij gekocht...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Juistem. Oh en we hebben allebei automatic_ en oompa weleens IRL gespot. Oh wauw.
Maar ik heb ze allemaal zelf opgegetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfs allebei chocoladekoekjes voor mij gekocht...
Geen idee, maar anders kan je je voordoen als mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He psychologiemeisjes, weten jullie of je voor de complex cantus lid moet zijn?
En waarom ga je niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar anders kan je je voordoen als mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |