Wauw, we hebben iets gemeenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef GlowMouse het volgende:
We hebben er wel dezelfde mening over
3 externe hdd's is wel erg veel trouwens. Ik heb er maar eentje per pc, die ik alleen aansluit om een back-up te maken en als er geen onweer is.
Vier dingen toch? UvT, UvT-topic, back-ups, en mening over Twitteraars. Maar verder zijn we heel anders, jij bent veel nerderiger, knapper en slimmer.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vier dingen toch? UvT, UvT-topic, back-ups, en mening over Twitteraars. Maar verder zijn we heel anders, jij bent veel minder nerderiger .
Jullie hebben zelfs allebei chocoladekoekjes voor mij gekocht...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Juistem. Oh en we hebben allebei automatic_ en oompa weleens IRL gespot. Oh wauw.
Maar ik heb ze allemaal zelf opgegetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfs allebei chocoladekoekjes voor mij gekocht...
Geen idee, maar anders kan je je voordoen als mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He psychologiemeisjes, weten jullie of je voor de complex cantus lid moet zijn?
En waarom ga je niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar anders kan je je voordoen als mij
Ik ben dan in Duitsland. Donderdag ben ik in de stadquote:
Klinkt als een smoesje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben dan in Duitsland. Donderdag ben ik in de stad
In mijn mail staat duidelijk van nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He psychologiemeisjes, weten jullie of je voor de complex cantus lid moet zijn?
Ah mooi, dus ik kan gewoon meedoen? Waar zit die complexkamer ergens?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In mijn mail staat duidelijk van niet.
Als je P inloopt via de grand entrance (naast de pinautomaat), linksaf voorbij het kopieerapparaat de gang in, einde rechts (laatste kamer aan je rechterkant).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah mooi, dus ik kan gewoon meedoen? Waar zit die complexkamer ergens?
Doe je ook mee?
Ah, dat is bij onze vereniging in de gang dus. Weet je toevallig zo welke datum het was?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je P inloopt via de grand entrance (naast de pinautomaat), linksaf voorbij het kopieerapparaat de gang in, einde rechts (laatste kamer aan je rechterkant).
En denk niet dat ik meedoe want ik lust geen bier. Alhoewel vriendinnetjes wel heel graag willen gaan dus als je mag komen lurken dan ga ik wel mee
.
Nee, dat is echtquote:
Dat bier-gedoe is 13 oktoberquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, dat is bij onze vereniging in de gang dus. Weet je toevallig zo welke datum het was?
woensdagmiddag kan je na 1730 gewoon binnenlopen in cz115 als je het niet snapt, het is dan toch rustig.quote:
Of gaan ze P slopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
Ik las dat C gerenoveerd gaat worden, wanneer is P aan de beurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |