Maar ik snap hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
woensdagmiddag kan je na 1730 gewoon binnenlopen in cz115 als je het niet snapt, het is dan toch rustig.
Waar moeten wij dan heen?quote:
K zit helemaal vol met kantoren van medewerkers van de economische faculteit. De vijfde en zesde verdieping zijn bijvoorbeeld helemaal gevuld met econometristen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar moeten wij dan heen?
Trouwens, wat ik mij afvraag: Wat zit er allemaal in gebouw K? Worden al die verdiepingen gebruikt?
Nee joh! Mijn huiswerk sommetjes van MTO-C voor aankomende weekquote:
Oo oke,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
K zit helemaal vol met kantoren van medewerkers van de economische faculteit. De vijfde en zesde verdieping zijn bijvoorbeeld helemaal gevuld met econometristen.
Heel M zit vol met juristen, dat is ook een groot gebouw. Het is meer dat jullie er zo karig vanaf komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke,
Dat zijn er nogal wat dan!
Ja, dat blijktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heel M zit vol met juristen, dat is ook een groot gebouw. Het is meer dat jullie er zo karig vanaf komen
In tegenstelling tot het gangenstelsel in P hebben ze K wat efficienter ingedeeld.. Elke verdieping bestaat (ongeveer) uit een departement. Hoewel de 10e verdieping flink begint uit te dijen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar moeten wij dan heen?
Trouwens, wat ik mij afvraag: Wat zit er allemaal in gebouw K? Worden al die verdiepingen gebruikt?
en ik zit als trist op de achtste verdieping. Het gebouw heeft flink ruimtetekort, een paar extra verdiepingen zouden zo gevuld kunnen worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het gangenstelsel in P hebben ze K wat efficienter ingedeeld.. Elke verdieping bestaat (ongeveer) uit een departement. Hoewel de 10e verdieping flink begint uit te dijen.
Twee op één cel dan maar. O nee dat is ergens anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en ik zit als trist op de achtste verdieping. Het gebouw heeft flink ruimtetekort, een paar extra verdiepingen zouden zo gevuld kunnen worden.
En ik met vier. Maar ik heb geen stapels tentamens die ik na moet kijken dus zoveel ruimte heb ik ook helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maar ja PhD's gaan al met z'n tweeën op één kamer..
Bij ons met zijn drieen. En p is best groot want t loopt helemaal door tot gebouw w, sommige mensen ergeten dat stukje nogal eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Twee op één cel dan maar. O nee dat is ergens anders.
Maar ja PhD's gaan al met z'n tweeën op één kamer..
Ik dacht een keer "laat ik eens via de kelder lopen", maar ik ben snel omgedraaidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:19 schreef oompaloompa het volgende:
en P heeft ook nog een kelderverdieping die er uit ziet als de setting voor fallout4, de atoomproefgangen in Nijmegen vallen erbij in het niet.
Ik ben daar eens geweest in Nijmegen, echt freakshow zeg die kelders waar ze experimentjes doen. Iig ik denk dat ik er geweest benquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:19 schreef oompaloompa het volgende:
en P heeft ook nog een kelderverdieping die er uit ziet als de setting voor fallout4, de atoomproefgangen in Nijmegen vallen erbij in het niet.
Kan je dat niet opzoeken in de studiegids?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef Matr het volgende:
Is er iemand hier die wiskunde 1 heeft? Welk boek wordt daarvoor gebruikt? Of krijg je gewoon sheets etc.
Is wel handig om te gebruiken bij micro-economie
Geeft ook goed? Het boek is B. Kaper & H. Hamers, Wiskunde met toepassingen in de micro-economie, en dat wordt in de hoor- en werkcolleges behandeld. Sheets staan niet op blackboard, dus ik denk dat ze gewoon het bord volkalken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef Matr het volgende:
Is er iemand hier die wiskunde 1 heeft? Welk boek wordt daarvoor gebruikt? Of krijg je gewoon sheets etc.
Is wel handig om te gebruiken bij micro-economie
Ik heb er wel eenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je geen hyves hebt Tegan, dan kan ze je idd niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |