Hij wordt verbouwd en niet alles is altijd beschikbaar. Economische dingen weet ik ook niet te vinden. Maar waarom vraag je het niet aan de balie daar?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:12 schreef Kingside het volgende:
Wie kan mij de bibliotheek uitleggen want ik snapte er toenstraks helemaal niks van.
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Jawel, maar ik ben sowieso blij als automatic_ wat tegen me zegt, dus doe ik of ik het niet merk.
Dat klinkt eng...quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
Ga je morgen weer een spotpoging ondernemen en C?
Hij zou je toch niet herkennen, vorige keer lukte het hem ook nietquote:
Als hij mij ziet dan zwaait hij even en loopt hij snel weg.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIs dat speciaal of niet?
Ja dat deed ik, maar daar stond zon alleen zon buitenlandse vrouw die ook geen verstand van zaken had.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hij wordt verbouwd en niet alles is altijd beschikbaar. Economische dingen weet ik ook niet te vinden. Maar waarom vraag je het niet aan de balie daar?
eerste ronde wel, mits ik er benquote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik moet trouwens ook wennen aan de nieuwe avatars.
dan bestel ik de eerste ronde 50 bierquote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
eerste ronde wel, mits ik er ben
Ben ik gek aan het worden of stond er eerst is anders?quote:
Je wordt gek. Wat voor woorden wilde je me in de mond leggen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben ik gek aan het worden of stond er eerst is anders?
Sowieso een "ui" als beestje ken ik ook niet, maar ik dacht dat er uni stondquote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je wordt gek. Wat voor woorden wilde je me in de mond leggen?
de uni laat ik even met rust, vandaag 0845 tot 1630 ging hem echt niet worden..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sowieso een "ui" als beestje ken ik ook niet, maar ik dacht dat er uni stond
Oooo!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
de uni laat ik even met rust, vandaag 0845 tot 1630 ging hem echt niet worden..
user icon dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |