Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef GlowMouse het volgende:
Na de 8ste kunnen ze je toch uit de mailinglist gegooid hebben?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik fetch mijn UvTmail met mijn gewone account. Die checkt ieder uur.
History log:
Sat, Sep 12, 2009 at 20:26 No mails fetched.
Sat, Sep 12, 2009 at 19:26 No mails fetched.
Sat, Sep 12, 2009 at 18:26 No mails fetched.
Sat, Sep 12, 2009 at 17:26 No mails fetched.
Sat, Sep 12, 2009 at 16:26 No mails fetched.
Geen error dat hij niet kan inloggen...
Zit de mailinglist aan de userlist gekoppeld?quote:
Momenteel waarschijnlijk waar! wie heeft daar anders wat te zoeken op dit tijdstipquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef oompaloompa het volgende:
mensen in gebouw K zijn allemaal nerds
Wat zou anders het criterium zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zit de mailinglist aan de userlist gekoppeld?
Wist ik het maar, dan zou ik me direct uitschrijven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zou anders het criterium zijn?
Je moet dus mij zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wist ik het maar, dan zou ik me direct uitschrijven.
RESULTSquote:
Bachelorquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef MouzurX het volgende:
Wel veel van dezelfde studies zeg, hoeveel studies heb je dan eig op de uni?
(<- avans HBO)
Een handvol bacheloropleidingen per faculteit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef MouzurX het volgende:
Wel veel van dezelfde studies zeg, hoeveel studies heb je dan eig op de uni?
(<- avans HBO)
Ik haal gewoon mijn familie erbij hoor. Muis006 kom er maar bij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
RESULTS
GlowMouse VS. oompaloompa
GlowMouse 39,700 (view)
oompaloompa 370,000 (view)
Total Pages Searched: 409,700
GoogleBattle winner is oompaloompa
Ja, maar Mouse006 haalt dat niet!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik haal gewoon mijn familie erbij hoor. Muis006 kom er maar bij.
oompaloompa 370,000 (view)
mouse 187,000,000 (view)
Total Pages Searched: 187,370,000
GoogleBattle winner is mouse
Wel het hele resultaat posten he? Beetje mijn nickname invullen op zo'n site.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik pwn iedereen.
Tegan 2,680,000 (view)
Total Pages Searched: 2,719,700
Wie vulde net friet vs. patat inquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wel het hele resultaat posten he? Beetje mijn nickname invullen op zo'n site.
Je kan er niet tegen he.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wel het hele resultaat posten he? Beetje mijn nickname invullen op zo'n site.
Wie won?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wie vulde net friet vs. patat in
Daar zag ik het jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik merk nu pas de Recent Battles op.
Oppassenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar zag ik het ja![]()
[..]
Oppassen
Gek, want het is patat, kijk maar in de Van Dale.quote:
quote:pa·tat
de patat
1 geen meervoud
in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie
gebakken aardappels
HOLY GOD NOT THE BOILING WATER HALHGALHGLLGAHGLAHULBAHGLHALBHHABLUAHBHLGBHGHBLHHLF BASTARDSquote:
Die eerste zit nog op een ijsstokje ook, die moet ik regelen voor de volgende meet.quote:
Belg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
Ik wil me eigenlijk niet mengen in de discussie maar het is friet, en een patat is een aardappel.
Dan is dat het probleem, je hebt het nooit goed geleerd. Het juiste woord is patat. En een aardappel heeft geen synoniemen. Friet kennen we niet. En dat oompaloompaijsje is ook al nergens te vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik ben wel allochtoon maar geen belg.
Heeft iemand een voorstel voor een testmethode?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:32 schreef GlowMouse het volgende:
Ik weet alleen nog niet wie een grotere nerd isoompaloompa of Tegan.
Waarom zo gefixeerd op een antwoord daarop?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heeft iemand een voorstel voor een testmethode?
Als ik geen strikte partiële ordening kan maken krijg ik hoofdpijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom zo gefixeerd op een antwoord daarop?
uitzoeken wie de grootste nerd is. Jullie zitten allebei niet in K, dus jouw methode is ongeschikt. Misschien iets met ontbinden in priemfactoren?quote:
Mijn doelen moeten wel realistisch blijvenquote:
die laatstequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef oompaloompa het volgende:
tussen jou en tegan of tussen mij en tegan?
Als ik geen zin heb, win ik dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef GlowMouse het volgende:
Ontbind maar in priemfactoren, wie hem het eerst heeft!
0642853776
tot over een half uurtje
Ik heb mijn maagdelijkheid dan ook niet verloren aan een dark-elf...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:34 schreef GlowMouse het volgende:
Jullie zitten allebei links op de schaal
WoW, dat was ik even vergeten, dat plaatst jou toch wat naar rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb mijn maagdelijkheid dan ook niet verloren aan een dark-elf...
Is het ooit wat anders geweest?quote:
Nee. Maar nu je het over T-Mobile hebt, heeft iemand dit ook wel eens in gebouw C?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
En heeft iedereen met T-Mobile deze al gezien?
Sssssht arjo!!quote:Op zondag 13 september 2009 01:33 schreef arj1o1 het volgende:
Is dit het slowchat topic geworden? Oompaloompa over nerds gesproken.. wie hebben er deze zaterdagavond fulltime gepost
Twee jaar geleden heb ik er voor het laatst last van gehad.quote:Op zondag 13 september 2009 08:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee. Maar nu je het over T-Mobile hebt, heeft iemand dit ook wel eens in gebouw C?
[ afbeelding ]
hoiquote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie zijn allemaal nerds, beetje op zaterdagavond zitten FOK!ken en google battle oid - nog nooit van gehoord.
hoi!
Als je een discussie hebt over hoe je iets schrijft, dan is het een goed idee om beide opties even te googlen om zo te kijken welke optie de meeste hits krijgt. Dan doen de meeste mensen (volgens mij) al jaren. Googlebattle is een pagina die dat automatisch voor je doet als je de twee opties naast elkaar intypt. Alsof twee keer googlen zoveel moeite is...quote:Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wtf is dat? En nee, ik heb geen zin om het te googlen.
Nerds zijn lui! Het bewijs dat hetzusjevanquote:Op zondag 13 september 2009 17:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Alsof twee keer googlen zoveel moeite is...
Jij hebt altijd plannen op zaterdagavonden?quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie zijn allemaal nerds, beetje op zaterdagavond zitten FOK!ken en google battle oid - nog nooit van gehoord.
hoi!
alleen autisten zitten thuis op zaterdagavondquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt altijd plannen op zaterdagavonden?
En nerds, of valt dat samen?quote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alleen autisten zitten thuis op zaterdagavond
Je hebt ook Google Fight.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik ook pas sinds gisteren, maar het concept is zo simpel dat ik het gevoelsmatig al jaren ken.
Ah, daar pwn ik jou ookquote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En nerds, of valt dat samen?
[..]
Je hebt ook Google Fight.
Wat doe je eigenlijk nog in dit topic?quote:
Ere-lid zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk nog in dit topic?
Bijna altijd wel eigenlijk ja. Ik zie mijn vriend doordeweeks normaal nooit hè. Ik zie hem de zaterdagavond voor het eerst weer na de schoolweek, dus de zaterdagavond is standaard onze avond. Anders zie ik hem helemaal weinig.. We hebben iig altijd wel wat te doen zaterdags, of het nou bankhangen is of iets met vrienden, you name itquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt altijd plannen op zaterdagavonden?
Die stond er gelijk alweer in.quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
Dat stomme trucje staat er weer in
Dat stommetrucje geeft aan dat glowmouse minimaal 6 std rechts van het gemiddelde op de nerdschaal staatquote:Op zondag 13 september 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
Als ik mijn huiswerk doorschuif naar het weekend dan zie je mij zaterdagavond ook niet
[..]
Die stond er gelijk alweer in.
Dat is een vrij sterke aanname over de schaal, bij lang niet elke verdeling valt 6 stds van het gemiddelde nog onder de support.quote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat stommetrucje geeft aan dat glowmouse minimaal 6 std rechts van het gemiddelde op de nerdschaal staat
Dat ik gewonnen had, stond volgens mij niet ter discussie.quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Dus hij gaat de nerd race winnen?
Draaideur door, linksaf door de elektrische schuifdeur (die bij de sluis dus, zeg maar), en dan een verdieping naar beneden via de trap of lift.quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar staan die pc's in K precies?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:51 schreef aardappel het volgende:
Present
het is friet jongens... en ik kan het weten!
Die is wel erg gaaf, maar dan zou ik hem hipper maken door er X-it van te maken, of als t moet ix-it, hilarisch die hedendaagse ad remme woordspelingenquote:
Oompaloompa waar je was nou in Mquote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die is wel erg gaaf, maar dan zou ik hem hipper maken door er X-it van te maken, of als t moet ix-it, hilarisch die hedendaagse ad remme woordspelingen
Misschien heb je hier iets aan :klik:quote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik krijg de VPN niet werkend. Moet daar vanavond toch nog maar eens goed naar gaan kijken.
Ik ben opzoek naar een onderzoeksrapport, maar vrees dat ik die via de UvT ook niet kan raadplegen.
Hallo!quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Biermeisje het volgende:
Nieuwe aanwinst UvT meldt zich!
ACW eerste jaar!
Allo!
Ik kom je ook overal tegen hè!quote:
Ik ga het straks eens doornemen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan :klik:
Succes ermee en hopelijk is het wel te vindenquote:
en je goede daad heb je ook wel verricht zoquote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes ermee en hopelijk is het wel te vinden
Hehequote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
en je goede daad heb je ook wel verricht zo
Ja, niet te geloven!quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom je ook overal tegen hè!
Ze ontloopt jequote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Oompaloompa waar je was nou in M
We waren er om 4 uur
VPN is sinds 1 juli gewijzigd, je MOET nu de cisco client gebruiken.quote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik krijg de VPN niet werkend. Moet daar vanavond toch nog maar eens goed naar gaan kijken.
Ik ben opzoek naar een onderzoeksrapport, maar vrees dat ik die via de UvT ook niet kan raadplegen.
Ja, maar de bewakers vinden het niet eens leuk als je koffie drinkt IN het lokaal. Ze hadden bij een lokaal waar wij college hadden gehad, plastic koffiebekers in de vuilnisbak aangetroffen. Nou, de docent kreeg gelijk een mail dat dat toch echt niet de bedoeling wasquote:
Ook ja, even kijken of ik dat ergens kan terugvinden nog.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Was er niet ook een suikerspinnen-incident daar?
In het lokaal zelf hè? Laat ze er niet achterkomen!quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef oompaloompa het volgende:
Ik drink altijd koffie in T, nog nooit wat gehoord
Ik heb college gehad van iemand van de TU/e. En het was dodelijk simpel saai.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Was er niet ook een suikerspinnen-incident daar?
Covariantie is een eigenschap van een simultane kansverdeling. Aan de hand van data (want daar werk je met SPSS mee), kun je die nooit berekenen. Wel schatten, hoewel ik geen idee heb hoe dat met SPSS werkt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef hetzusjevan het volgende:
covariantie kan je dat met spss berekenen? en zo ja hoe? heb geen zin meer om het met de hand te doen hoor, pokkewerk -_-'.
*&!@#%!#. Dat dacht ik al wel want ik kon me niet heugen dat ik geleerd had hoe ik de covar met SPSS moet berekenenquote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Covariantie is een eigenschap van een simultane kansverdeling. Aan de hand van data (want daar werk je met SPSS mee), kun je die nooit berekenen. Wel schatten, hoewel ik geen idee heb hoe dat met SPSS werkt.
Morgenavond wel die vriendelijke man aanspreken hè? Ik heb het hem beloofd dat je dat gaat doen dus hij verwacht al iemandquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had vandaag ook college in T en de docent gaf voor aanvang aan dat hem net te kennen was gegeven dat bekertjes met koffie of thee en zelfs flesjes met water op tafel absoluut niet mochten. Om daarna te zeggen dat 'm het helemaal niks uitmaakte, dat ze niet zo moesten zeuren, dus gewoon lekker doordrinken met z'n allen.
Ik zat trouwens wel in M om 16 uur.
Nee, maar ik voel me wel een beetje gespot nu ik deze pagina lees.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Hadden jullie een mini-meet in M om 16.00 uur?
Ik hoorde dat rechtsfilosofie nu overdag in het Engels is, en 's avonds in het Nederlands. Maar dat avondcollege is eigenlijk voor deeltijders. Toen de zaal vol zat en er een deeltijder binnenkwam, werd er een voltijder weggestuurd (eerst vrijwilligers, daarna aangewezen personen).quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me wel een beetje gespot nu ik deze pagina lees.![]()
En GM: Ja hoor, als ik 'm kan spotten tussen al die voltijders.
Trouwens, misschien dat het morgen minder is want ik kreeg ineens een rare roosterwijziging binnen:
[ afbeelding ]
Misschien dat ze duidelijk willen maken dat het een deeltijdgroep is en de voltijders niet welkom zijn of iets dergelijks, al snap ik het probleem dan ook niet echt....
tuurlijk wel gewoon correlate en dan matrixje laten maken, staat ie tussenquote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
*&!@#%!#. Dat dacht ik al wel want ik kon me niet heugen dat ik geleerd had hoe ik de covar met SPSS moet berekenenmaar ik dacht ik vraag het even
.
Kratje bier als spss de covariantie kan berekenen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tuurlijk wel gewoon correlate en dan matrixje laten maken, staat ie tussen
ik heb het vandaag nog gedaan...quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kratje bier als spss de covariantie kan berekenen?
Het kan wel maar glowmouse wil dat niet toegeven, hoef de weddenschap niet eens aan te gaan voor uitzonderings-excusesquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben inmiddels al aangekomen bij opdracht 1B): bereken gem, var, covar en correlatie van de lineaire combinatie Y = X1 + X2. Als dat in SPSS kan hoor ik het graag.
Nee maar, kan 't nu wel of niet, covariantie in SPSS berekenen?
Geef mij eens een mooie interpretatie van 'de covariantie van Y = X1+X2'.quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het kan wel maar glowmouse wil dat niet toegeven, hoef de weddenschap niet eens aan te gaan voor uitzonderings-excuses
Ah het werkt! En mijn uitkomsten kloppenquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het kan wel maar glowmouse wil dat niet toegeven, hoef de weddenschap niet eens aan te gaan voor uitzonderings-excuses
Als je de data hebt van 2 verschillende afh variabelen kun je gewoon de covariantie uitrekenen / spss het voor je laten doenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Geef mij eens een mooie interpretatie van 'de covariantie van Y = X1+X2'.
Je méént het.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de steller van die vraag niet goed thuis is in de statistiek.
Ik zie een lineaire combinatie, dat is gewoon een vector (of een reeks getallen, zo je wil). Nergens wordt over X1 en X2 apart gesproken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je de data hebt van 2 verschillende afh variabelen kun je gewoon de covariantie uitrekenen / spss het voor je laten doen
Ik had het over degene die de vraag aan jou stelde.quote:
Pfft, ik ging al naar m'n hyves omdat ik dacht dat je een krabbel had achtergelaten maar neequote:
Facebook heb ik ook al gecheckt heurquote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
ik ben te oud voor hyves, ik facebook
Van lineaire combinatieS lukt het schatten ervan wel. De vraagsteller zal het zo ook bedoeld hebben, maar helaas verwoordt hij het onjuist.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:
oh. Naja de vraag is:
B) Bereken de scores van de onderzoekseenheden op de volgende drie lineaire combinaties:
Ik neem aan dat ze dan verwijzen naar de onderzoekseenheden uit de vorige vraag want anders begrijp ik niet wat ze nou willen dat ik doe. Maar als jij zegt dat je geen covar van een lineaire combinatie kan berekenen?
Ik snap er geen reet meer van iig.
partyflock?quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook al gecheckt heur
quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
ik ben te oud voor hyvesstatistiek
quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Covariantie is een eigenschap van een simultane kansverdeling. Aan de hand van data (want daar werk je met SPSS mee), kun je die nooit berekenen. Wel schatten, hoewel ik geen idee heb hoe dat met SPSS werkt.
Nou ja misschien wel een schatting maar niet de echte covariantie
Nou ja misschien wel covariantie maar de vraag, die ik op het moment van mijn uitspraak nog niet kende, is toch stom![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
partyflock?en heb ik de laatste jaren meer gedaan dan studeren en daarom snap ik nu niks van statistiek
![]()
Die gare pandjes zijn meestal erg mooie pandenquote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef Matr het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede huisarts in Tilburg iemand ideeën? Ben grote huisartsenpraktijken gewend maar als ik hier Google krijg ik allemaal van die gare pandjes, zijn dit wel fatsoenlijke doctoren?
Ik moet t practicum nog doen, kunnen we samen voorbereiden als je wilt?quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Samengevat: MTO-E is kut, de werkgroepopdrachten zijn kut, en het practica wordt vast ook kut.
Ofwel ik ben slecht in statistiek en kom er weer eens niet uit en het frustreert me enorm -_-'.
Wanneer heb jij t practicum ook alweer? Ik heb het donderdags.quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik moet t practicum nog doen, kunnen we samen voorbereiden als je wilt?
houd je nog wel wat nagel over gm?
Je hebt je statistiekvakken nog niet eens afgerondquote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik moet t practicum nog doen
maakt je uitspraak niet minder onwaarquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt je statistiekvakken nog niet eens afgerond
Jouw uitspraak dat je een meet ging organiseren begint ook al aan waarheid in te leverenquote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maakt je uitspraak niet minder onwaar
bedoel je een algemene meet of ons clubhuis achter de fontein?quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jouw uitspraak dat je een meet ging organiseren begint ook al aan waarheid in te leveren
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedoel je een algemene meet of ons clubhuis achter de fontein?
Want ik en Arjo zijn er de hele tijd en jij komt maar niet opdagen...
Ben al 5 kg aangekomen van al die muffins van muis
Alle brillendragers zijn trouwens nerds
Yesss.. tijd van ons leven op die meet aldaar! Neem jij de volgende keer de koekjes mee oompaloompa?quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedoel je een algemene meet of ons clubhuis achter de fontein?
Want ik en Arjo zijn er de hele tijd en jij komt maar niet opdagen...
Ben al 5 kg aangekomen van al die muffins van muis
Alle brillendragers zijn trouwens nerds
D is voor betweters en ander filosofisch geneuzelquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef Friek_ het volgende:
TVP. Morgen lekker in D hangen de ganse dag.
Daar heb ik vanmiddag (en vanavond) ook nog 2 colleges die ik ga volgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef Friek_ het volgende:
TVP. Morgen lekker in D hangen de ganse dag.
Ik ookquote:
Tof! Weer CZ115?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ookEn vanmiddag wéér naar jullie clubhuis.
Niet. Jij wilt enkel bier drinken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef Biermeisje het volgende:
Ik wou dat ik ook naar de uni kon!
Stomme longontsteking! Grr!
Heb je ook geen course ID gekregen? Of staat de officiële naam van de cursus ergens? En voor welke studie is het?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:45 schreef colorito het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik kan het echt niet vinden.Ik moet de Nederlandse toets maken via BB. Moet mij dan enrollen, maar ik kan het niet vinden waar. Het staat nergens in Comap of in Personal Study Guide... kan iemand mij helpen????
Ik heb een code gekregen: DTNFGW, maar die kan ik dus niet in de lijst terug vinden (want zijn allemaal cijfers). Het is voor Premaster ACW. Officiele naam is Diagnostische toets Nederlands, maar die staat ook niet in de lijst (niet bij diagnostisch, Dutch, Nederlands, toest... )quote:Heb je ook geen course ID gekregen? Of staat de officiële naam van de cursus ergens? En voor welke studie is het?
Of op toets zoals ik suggereerde, heb je hem ook gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
DTNFGW Diagnostische Taaltoets Nederlands FGW M. Goosen, Anneke Smits, M.A. Visser van de, T. Roselaar
Zoeken bij de link die GlowMouse je gaf op ID: DTNFGW, dan vind je hem vanzelf.
Wat zijn we toch goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Of op toets zoals ik suggereerde, heb je hem ook gelijk.
Jullie hebben weer een goede daad gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zijn we toch goed voor deze wereld.
Bustedquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet. Jij wilt enkel bier drinken.
Iets met door de draaideur links, schuifdeur, en trappen af. Verder weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef automatic_ het volgende:
Waar zijn nu ook al weer de PC plekken in K?
Trappen af?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iets met door de draaideur links, schuifdeur, en trappen af. Verder weet ik het ook niet.
Je kunt ook eens op de vijfde verdieping kijken!quote:
Er zit een aquarium in E, K en L.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef oompaloompa het volgende:
echte bikkels zitten in t aquarium (zoals ik morgen) lekker stinkend muf hok...
Helemaal niet op de UvT.quote:
Ik zou in de tweede Java krijgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Helemaal niet op de UvT.![]()
Ik heb hier geen java compiler. En debuggen is iets wat je zelf moet leren, komt vaak van pas.
http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FEB&vakcode=346022quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou in de tweede Java krijgen. Ik kan het wel, had alleen geen zin.
Doe jij hier?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef existenz het volgende:
je kunt ook pseudo debuggenDat werkt prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier las ik overheen
Ach, vandaag was er een docent die E[X²]-[EX]² op wikipedia was tegengekomen en die leek hem wel handig. In een vraag had hij wat staan over een zuivere schatter die je moest construeren, maar hij wist niet meer wat dat precies was. Toen hij de opgave toen voordeed kwam hij wel op een schatter uit, maar die was niet zuiver.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:45 schreef arj1o1 het volgende:
Wat was dit waardeloos vandaag. Een recap van lineaire regressie en OLS in een tempo nog slomer als tijdens Statistiek 2. En zo gaan we nog 4 weken door met de assumpties...
Ja je jaagt iedereen weg.. Ik gok dat dit ook uit mijn geheugen is vervaagd over de jaren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ach, vandaag was er een docent die E[X²]-[EX]² op wikipedia was tegengekomen en die leek hem wel handig. In een vraag had hij wat staan over een zuivere schatter die je moest construeren, maar hij wist niet meer wat dat precies was. Toen hij de opgave toen voordeed kwam hij wel op een schatter uit, maar die was niet zuiver.
Morgen blijf ik wel langer heurquote:
Het zou mij niet verbazen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
Heb ik iedereen weggejaagd met mijn formules
Mag je ook wel zeggen dat jij het bent. Ik heb de opgaven aan het eind van het hoofdstuk uitgewerkt, die mogen jullie ook wel kopiëren. Daar worden volgens mij namelijk geen antwoorden van verstrekt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Morgen blijf ik wel langer heur
Het wordt in ieder geval minder druk. Iedereen van mijn opleiding (alhoewel, dat zijn er ook niet zo veel) heeft een gat van 6 uur tussen de colleges inquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mag je ook wel zeggen dat jij het bent. Ik heb de opgaven aan het eind van het hoofdstuk uitgewerkt, die mogen jullie ook wel kopiëren. Daar worden volgens mij namelijk geen antwoorden van verstrekt.
Is dat vanaf nu elke week zo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval minder druk. Iedereen van mijn opleiding (alhoewel, dat zijn er ook niet zo veel) heeft een gat van 6 uur tussen de colleges in
Nee, er zijn 2 colleges tussenuit gevallen. Normaal sluit het perfect aanquote:
kleine note: vandaag had ik een gat van 8 uur en zat CZ115 alsnog helemaal vol voor het IC (18.45-20.30)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval minder druk. Iedereen van mijn opleiding (alhoewel, dat zijn er ook niet zo veel) heeft een gat van 6 uur tussen de colleges in
Welke opgaven worden daar dan voorgedaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
kleine note: vandaag had ik een gat van 8 uur en zat CZ115 alsnog helemaal vol voor het IC (18.45-20.30)
de diagnostische toetsen (tenminste, het grootste gedeelte daarvan)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Welke opgaven worden daar dan voorgedaan?
Ah, dus laten kopiëren heeft weinig zin.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
de diagnostische toetsen (tenminste, het grootste gedeelte daarvan)
Ik denk dat degenen die daar de antwoorden van willen hebben idd wel naar het ic gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah, dus laten kopiëren heeft weinig zin.
Na het instructiedeel stel je maar een vraag en zeg je dat jij het bentquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:54 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen die daar de antwoorden van willen hebben idd wel naar het ic gaan.
enfin, ik ga nog even de stad in. Mocht het morgen niet druk worden ben ik te herkennen aan een rood shirt met chinese opdruk
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Tegan het volgende:
Ik lees net dat ik in de tweede C++ en Delphi ga leren, tof!
Nooit gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Steve het volgende:
Er hangen bordjes om de weg te wijzen.
Je bent nog aardig lang bezig geweest met je Java-opdracht.quote:Op woensdag 16 september 2009 04:33 schreef Tegan het volgende:
Ik had het gewoon verkeerd onthouden.
[..]
Toen ik vorige week college had in PZ5, werd ik door die bordjes door het hele gebouw geleid. Later bleek er een veel makkelijker route naar de koffiekamer te zijn.quote:
Was er om vier uur weer aan begonnen toen ik niet kon slapenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je bent nog aardig lang bezig geweest met je Java-opdracht.
quote:Op woensdag 16 september 2009 04:37 schreef Tegan het volgende:
Morgen. Kan niet slapen.
Maar mijn programma werkt nu helemaal, had alleen twee stappen omgedraaid waardoor de eerste dubbel werd geteld.
Dat had ik vorig jaar ook al door hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Toen ik vorige week college had in PZ5, werd ik door die bordjes door het hele gebouw geleid. Later bleek er een veel makkelijker route naar de koffiekamer te zijn.
Ik lieg nooit hoor!quote:
Die quote ik even. Maar ik doelde eigenlijk op mijn gok.quote:
Je kunt er juist bijna overal uit. En vertrouwen op iemand anders is ook niet zo slim, want niemand kent er goed de weg. Wie gaat zich inzetten voor betere wegwijzerbordjes in zijn of haar clubhuis?quote:En P is idd kut. Ik volgde altijd stiekem mensen naar de uitgang, omdat ik het alleen nooit zou kunnen vinden...
*aai. Je zelfvertrouwen, noes!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
Major fail vandaag. Ik moest weer wat opgaven voordoen voor veel teveel studenten, had hem af, was er een vraag of ik het ook op een andere manier wilde oplossen. Deed ik dat, kwam ik ergens anders op uitEn ik had wel aantekeningen omdat ik de opgave thuis ook had gedaan maar daar had ik de fout ook al gemaakt. En de bron van het kwaad is een boek waar een definitie in staat die ik nergens anders kan vinden, en die ik niet goed wist.
Daar gaat je imagoquote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
Major fail vandaag. Ik moest weer wat opgaven voordoen voor veel teveel studenten, had hem af, was er een vraag of ik het ook op een andere manier wilde oplossen. Deed ik dat, kwam ik ergens anders op uitEn ik had wel aantekeningen omdat ik de opgave thuis ook had gedaan maar daar had ik de fout ook al gemaakt. En de bron van het kwaad is een boek waar een definitie in staat die ik nergens anders kan vinden, en die ik niet goed wist.
Te veel studenten...? Die haken toch allemaal af na de eerste wekenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
Het waren tweedejaars.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:45 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Te veel studenten...? Die haken toch allemaal af na de eerste weken
Ik heb gezegd dat ze hem tegoed houden. Maar aankomende week is een hele makkelijke week dus ik betwijfel dat ik hem dan aan veel mensen kan laten zien. Maar ik ben hem aan het uittypen en hij komt op de beamer. Geen zin om dat hele ding nog een keer op te schrijven.quote:
quote:
Wat ziet dat er vreselijk uitquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
Clesar03 is nog niet langsgekomen om me uit te lachenZe mogen zich met deze pdf tevreden stellen.
Gelukkig zit dit niet in een wikiquote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat ziet dat er vreselijk uit
GMquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
Clesar03 is nog niet langsgekomen om me uit te lachenZe mogen zich met deze pdf tevreden stellen.
Net iets te laat, de pdf is al af. En ik zag je zitten, voor mij links in de zaal.quote:
die naam ookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
schande.pdf
Hier is de eerste manier makkelijker. Maar met rijen verwisselen schiet je niks op als ook in de derde rij een variabele staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
die naam ook![]()
Waarom is die tweede manier trouwens makkelijker? Ik heb die a gewoon tot het laatst bewaard, en dan kom je er eigenlijk ook prima uit (of mag dat niet)
Nee, ik bedoelde dat ik het eigenlijk heel anders gedaan heb. Eerst de eerste en derde kolom en daarna pas de tweede, zodat je die a op 1 plaats houdt. Maar ik vraag me dus af of dat eigenlijk wel magquote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hier is de eerste manier makkelijker. Maar met rijen verwisselen schiet je niks op als ook in de derde rij een variabele staat.
Ja dat mag ook, x1, x2 en x3 hebben geen bijzondere betekenis dus je kunt gewoon kolommen verwisselen en dan een 'echte' echelonvorm krijgen met jouw manier. Alleen bij het uitlezen van je eindantwoord moet je opletten dat de tweede kolom dan op x3 slaat. En alleen daarom al doet niemand zoiets, maar fout is het niet. Op je tentamen zou ik het niet doen, tenzij je er een goed verhaal bijzet.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:15 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het eigenlijk heel anders gedaan heb. Eerst de eerste en derde kolom en daarna pas de tweede, zodat je die a op 1 plaats houdt. Maar ik vraag me dus af of dat eigenlijk wel mag
Wiskunde voor economen.. waarom ze dat vak geven snap ik niet. Schroef op z'n minst het niveau even op als je er serieus een uitdaging van wil maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Dit is ook maar wiskunde voor economen hoor. En als je MTO niet snapt dan ga je toch gewoon langs Oompa?
Bij wz buiten, naast fietsen. Ik ging van p naar cquote:Op donderdag 17 september 2009 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar heb je me gespot?
http://edubb.uvt.nl/@@E9F(...)C-MAW.20.01.2009.pdfquote:Op donderdag 17 september 2009 11:09 schreef automatic_ het volgende:
Zusje, hoe was vorig jaar ongeveer het slagingspercentage van /MTO-C de 1e keer?
Nog altijd heb ik geen idee hoe je eruit ziet..quote:Op donderdag 17 september 2009 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij wz buiten, naast fietsen. Ik ging van p naar c
Houden zoquote:Op donderdag 17 september 2009 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd heb ik geen idee hoe je eruit ziet..
Leuk, zo'n publieke cijferlijst.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://edubb.uvt.nl/@@E9F(...)C-MAW.20.01.2009.pdf
Mijn uitslag staat er niet bij? maar ik heb 'm de eerste keer gehaald.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://edubb.uvt.nl/@@E9F(...)C-MAW.20.01.2009.pdf
Door de glazen gang, en dan gelijk links vooraan.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn uitslag staat er niet bij? maar ik heb 'm de eerste keer gehaald.
Van Assen zei na de 1e gelegenheid: als ik net zoveel apen als studenten die aan dit vak meededen in een collegezaal zou zetten en de scrapkaart at random zou laten invullen, dan zouden de apen het nog beter gedaan hebben dan jullie.
Dus. Hij heeft de normering flink aangepast
.
Oh dat aquarium, okies, thnx!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Door de glazen gang, en dan gelijk links vooraan.
Aquarium?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh dat aquarium, okies, thnx!
Ik heb er ook een hekel aan, maar zo halen de kennisinstellingen wel hun targetsquote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verpaupering van het onderwijs. Heuuu. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan docenten die normeringen aanpassen omdat de studenten gefaald hebben. Kom nou..
De antwoorden van de werkcolleges staan bij ons gewoon online. Zware controle, elke keer die dingen weer uitprinten.. Helaas, of eigenlijk wel terecht, krijgen wij er geen bonuspunt voor.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:04 schreef automatic_ het volgende:
Wij krijgen dit jaar een toetsje bij de werkcollege en je moet er 5 van de 7 halen, en controle van je opdrachten..
Ik wist 't, ik wist 't.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef La_Vita het volgende:
Mensen die psychologie gaan studeren zijn vaak zelf een beetje koekoek.
Dat is alleen als je een bonuspunt wil, verder hoef je nergens verplicht heen ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef GlowMouse het volgende:
De Technische Hogeschool Eindhoven doet zijn naam eer aan; net een school. Krijg je ook een stempeltje?
Ik voel een beetje jaloezië hier. Je kan de bonusopdrachten niet loslaten hè? Koessiewoessie *aait.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De antwoorden van de werkcolleges staan bij ons gewoon online. Zware controle, elke keer die dingen weer uitprinten.. Helaas, of eigenlijk wel terecht, krijgen wij er geen bonuspunt voor.
Ach kel. Oh wacht, het gaat over klinisch psychologen. Ik snap niet dat mensen zin hebben om naar andermans gezever te luisteren, blegh. En die werkgroepen zijn helemaal verschrikkelijk, ughquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat je zelf ook een beetje gek moet zijn.
Bij ons ook hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De antwoorden van de werkcolleges staan bij ons gewoon online. Zware controle, elke keer die dingen weer uitprinten.. Helaas, of eigenlijk wel terecht, krijgen wij er geen bonuspunt voor.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef arj1o1 het volgende:
Godver wat zou ik toch graag mijn reet afvegen met die kutscriptie van nu. 2 weken terug een fout gemaakt, en moet nu grotendeels al het werk van de afgelopen 2 weken opnieuw doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |