Die is wel erg gaaf, maar dan zou ik hem hipper maken door er X-it van te maken, of als t moet ix-it, hilarisch die hedendaagse ad remme woordspelingenquote:
Oompaloompa waar je was nou in Mquote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die is wel erg gaaf, maar dan zou ik hem hipper maken door er X-it van te maken, of als t moet ix-it, hilarisch die hedendaagse ad remme woordspelingen
Misschien heb je hier iets aan :klik:quote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik krijg de VPN niet werkend. Moet daar vanavond toch nog maar eens goed naar gaan kijken.
Ik ben opzoek naar een onderzoeksrapport, maar vrees dat ik die via de UvT ook niet kan raadplegen.
Hallo!quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Biermeisje het volgende:
Nieuwe aanwinst UvT meldt zich!
ACW eerste jaar!
Allo!
Ik kom je ook overal tegen hè!quote:
Ik ga het straks eens doornemen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan :klik:
Succes ermee en hopelijk is het wel te vindenquote:
en je goede daad heb je ook wel verricht zoquote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes ermee en hopelijk is het wel te vinden
Hehequote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
en je goede daad heb je ook wel verricht zo
Ja, niet te geloven!quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom je ook overal tegen hè!
Ze ontloopt jequote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Oompaloompa waar je was nou in M
We waren er om 4 uur
VPN is sinds 1 juli gewijzigd, je MOET nu de cisco client gebruiken.quote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik krijg de VPN niet werkend. Moet daar vanavond toch nog maar eens goed naar gaan kijken.
Ik ben opzoek naar een onderzoeksrapport, maar vrees dat ik die via de UvT ook niet kan raadplegen.
Ja, maar de bewakers vinden het niet eens leuk als je koffie drinkt IN het lokaal. Ze hadden bij een lokaal waar wij college hadden gehad, plastic koffiebekers in de vuilnisbak aangetroffen. Nou, de docent kreeg gelijk een mail dat dat toch echt niet de bedoeling wasquote:
Ook ja, even kijken of ik dat ergens kan terugvinden nog.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Was er niet ook een suikerspinnen-incident daar?
In het lokaal zelf hè? Laat ze er niet achterkomen!quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef oompaloompa het volgende:
Ik drink altijd koffie in T, nog nooit wat gehoord
Ik heb college gehad van iemand van de TU/e. En het was dodelijk simpel saai.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Was er niet ook een suikerspinnen-incident daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |