Die is wel erg gaaf, maar dan zou ik hem hipper maken door er X-it van te maken, of als t moet ix-it, hilarisch die hedendaagse ad remme woordspelingenquote:
Oompaloompa waar je was nou in Mquote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die is wel erg gaaf, maar dan zou ik hem hipper maken door er X-it van te maken, of als t moet ix-it, hilarisch die hedendaagse ad remme woordspelingen
Misschien heb je hier iets aan :klik:quote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik krijg de VPN niet werkend. Moet daar vanavond toch nog maar eens goed naar gaan kijken.
Ik ben opzoek naar een onderzoeksrapport, maar vrees dat ik die via de UvT ook niet kan raadplegen.
Hallo!quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Biermeisje het volgende:
Nieuwe aanwinst UvT meldt zich!
ACW eerste jaar!
Allo!
Ik kom je ook overal tegen hè!quote:
Ik ga het straks eens doornemen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan :klik:
Succes ermee en hopelijk is het wel te vindenquote:
en je goede daad heb je ook wel verricht zoquote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes ermee en hopelijk is het wel te vinden
Hehequote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
en je goede daad heb je ook wel verricht zo
Ja, niet te geloven!quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom je ook overal tegen hè!
Ze ontloopt jequote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Oompaloompa waar je was nou in M
We waren er om 4 uur
VPN is sinds 1 juli gewijzigd, je MOET nu de cisco client gebruiken.quote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik krijg de VPN niet werkend. Moet daar vanavond toch nog maar eens goed naar gaan kijken.
Ik ben opzoek naar een onderzoeksrapport, maar vrees dat ik die via de UvT ook niet kan raadplegen.
Ja, maar de bewakers vinden het niet eens leuk als je koffie drinkt IN het lokaal. Ze hadden bij een lokaal waar wij college hadden gehad, plastic koffiebekers in de vuilnisbak aangetroffen. Nou, de docent kreeg gelijk een mail dat dat toch echt niet de bedoeling wasquote:
Ook ja, even kijken of ik dat ergens kan terugvinden nog.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Was er niet ook een suikerspinnen-incident daar?
In het lokaal zelf hè? Laat ze er niet achterkomen!quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef oompaloompa het volgende:
Ik drink altijd koffie in T, nog nooit wat gehoord
Ik heb college gehad van iemand van de TU/e. En het was dodelijk simpel saai.quote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Was er niet ook een suikerspinnen-incident daar?
Covariantie is een eigenschap van een simultane kansverdeling. Aan de hand van data (want daar werk je met SPSS mee), kun je die nooit berekenen. Wel schatten, hoewel ik geen idee heb hoe dat met SPSS werkt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef hetzusjevan het volgende:
covariantie kan je dat met spss berekenen? en zo ja hoe? heb geen zin meer om het met de hand te doen hoor, pokkewerk -_-'.
*&!@#%!#. Dat dacht ik al wel want ik kon me niet heugen dat ik geleerd had hoe ik de covar met SPSS moet berekenenquote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Covariantie is een eigenschap van een simultane kansverdeling. Aan de hand van data (want daar werk je met SPSS mee), kun je die nooit berekenen. Wel schatten, hoewel ik geen idee heb hoe dat met SPSS werkt.
Morgenavond wel die vriendelijke man aanspreken hè? Ik heb het hem beloofd dat je dat gaat doen dus hij verwacht al iemandquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had vandaag ook college in T en de docent gaf voor aanvang aan dat hem net te kennen was gegeven dat bekertjes met koffie of thee en zelfs flesjes met water op tafel absoluut niet mochten. Om daarna te zeggen dat 'm het helemaal niks uitmaakte, dat ze niet zo moesten zeuren, dus gewoon lekker doordrinken met z'n allen.
Ik zat trouwens wel in M om 16 uur.
Nee, maar ik voel me wel een beetje gespot nu ik deze pagina lees.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Hadden jullie een mini-meet in M om 16.00 uur?
Ik hoorde dat rechtsfilosofie nu overdag in het Engels is, en 's avonds in het Nederlands. Maar dat avondcollege is eigenlijk voor deeltijders. Toen de zaal vol zat en er een deeltijder binnenkwam, werd er een voltijder weggestuurd (eerst vrijwilligers, daarna aangewezen personen).quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me wel een beetje gespot nu ik deze pagina lees.![]()
En GM: Ja hoor, als ik 'm kan spotten tussen al die voltijders.
Trouwens, misschien dat het morgen minder is want ik kreeg ineens een rare roosterwijziging binnen:
[ afbeelding ]
Misschien dat ze duidelijk willen maken dat het een deeltijdgroep is en de voltijders niet welkom zijn of iets dergelijks, al snap ik het probleem dan ook niet echt....
tuurlijk wel gewoon correlate en dan matrixje laten maken, staat ie tussenquote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
*&!@#%!#. Dat dacht ik al wel want ik kon me niet heugen dat ik geleerd had hoe ik de covar met SPSS moet berekenenmaar ik dacht ik vraag het even
.
Kratje bier als spss de covariantie kan berekenen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tuurlijk wel gewoon correlate en dan matrixje laten maken, staat ie tussen
ik heb het vandaag nog gedaan...quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kratje bier als spss de covariantie kan berekenen?
Het kan wel maar glowmouse wil dat niet toegeven, hoef de weddenschap niet eens aan te gaan voor uitzonderings-excusesquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben inmiddels al aangekomen bij opdracht 1B): bereken gem, var, covar en correlatie van de lineaire combinatie Y = X1 + X2. Als dat in SPSS kan hoor ik het graag.
Nee maar, kan 't nu wel of niet, covariantie in SPSS berekenen?
Geef mij eens een mooie interpretatie van 'de covariantie van Y = X1+X2'.quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het kan wel maar glowmouse wil dat niet toegeven, hoef de weddenschap niet eens aan te gaan voor uitzonderings-excuses
Ah het werkt! En mijn uitkomsten kloppenquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het kan wel maar glowmouse wil dat niet toegeven, hoef de weddenschap niet eens aan te gaan voor uitzonderings-excuses
Als je de data hebt van 2 verschillende afh variabelen kun je gewoon de covariantie uitrekenen / spss het voor je laten doenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Geef mij eens een mooie interpretatie van 'de covariantie van Y = X1+X2'.
Je méént het.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de steller van die vraag niet goed thuis is in de statistiek.
Ik zie een lineaire combinatie, dat is gewoon een vector (of een reeks getallen, zo je wil). Nergens wordt over X1 en X2 apart gesproken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je de data hebt van 2 verschillende afh variabelen kun je gewoon de covariantie uitrekenen / spss het voor je laten doen
Ik had het over degene die de vraag aan jou stelde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |