uitzoeken wie de grootste nerd is. Jullie zitten allebei niet in K, dus jouw methode is ongeschikt. Misschien iets met ontbinden in priemfactoren?quote:
Mijn doelen moeten wel realistisch blijvenquote:
die laatstequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef oompaloompa het volgende:
tussen jou en tegan of tussen mij en tegan?
Als ik geen zin heb, win ik dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef GlowMouse het volgende:
Ontbind maar in priemfactoren, wie hem het eerst heeft!
0642853776
tot over een half uurtje
Ik heb mijn maagdelijkheid dan ook niet verloren aan een dark-elf...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:34 schreef GlowMouse het volgende:
Jullie zitten allebei links op de schaal
WoW, dat was ik even vergeten, dat plaatst jou toch wat naar rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb mijn maagdelijkheid dan ook niet verloren aan een dark-elf...
Is het ooit wat anders geweest?quote:
Nee. Maar nu je het over T-Mobile hebt, heeft iemand dit ook wel eens in gebouw C?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
En heeft iedereen met T-Mobile deze al gezien?
Sssssht arjo!!quote:Op zondag 13 september 2009 01:33 schreef arj1o1 het volgende:
Is dit het slowchat topic geworden? Oompaloompa over nerds gesproken.. wie hebben er deze zaterdagavond fulltime gepost
Twee jaar geleden heb ik er voor het laatst last van gehad.quote:Op zondag 13 september 2009 08:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee. Maar nu je het over T-Mobile hebt, heeft iemand dit ook wel eens in gebouw C?
[ afbeelding ]
hoiquote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie zijn allemaal nerds, beetje op zaterdagavond zitten FOK!ken en google battle oid - nog nooit van gehoord.
hoi!
Als je een discussie hebt over hoe je iets schrijft, dan is het een goed idee om beide opties even te googlen om zo te kijken welke optie de meeste hits krijgt. Dan doen de meeste mensen (volgens mij) al jaren. Googlebattle is een pagina die dat automatisch voor je doet als je de twee opties naast elkaar intypt. Alsof twee keer googlen zoveel moeite is...quote:Op zondag 13 september 2009 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wtf is dat? En nee, ik heb geen zin om het te googlen.
Nerds zijn lui! Het bewijs dat hetzusjevanquote:Op zondag 13 september 2009 17:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Alsof twee keer googlen zoveel moeite is...
Jij hebt altijd plannen op zaterdagavonden?quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie zijn allemaal nerds, beetje op zaterdagavond zitten FOK!ken en google battle oid - nog nooit van gehoord.
hoi!
alleen autisten zitten thuis op zaterdagavondquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt altijd plannen op zaterdagavonden?
En nerds, of valt dat samen?quote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alleen autisten zitten thuis op zaterdagavond
Je hebt ook Google Fight.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik ook pas sinds gisteren, maar het concept is zo simpel dat ik het gevoelsmatig al jaren ken.
Ah, daar pwn ik jou ookquote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En nerds, of valt dat samen?
[..]
Je hebt ook Google Fight.
Wat doe je eigenlijk nog in dit topic?quote:
Ere-lid zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk nog in dit topic?
Bijna altijd wel eigenlijk ja. Ik zie mijn vriend doordeweeks normaal nooit hč. Ik zie hem de zaterdagavond voor het eerst weer na de schoolweek, dus de zaterdagavond is standaard onze avond. Anders zie ik hem helemaal weinig.. We hebben iig altijd wel wat te doen zaterdags, of het nou bankhangen is of iets met vrienden, you name itquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt altijd plannen op zaterdagavonden?
Die stond er gelijk alweer in.quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
Dat stomme trucje staat er weer in
Dat stommetrucje geeft aan dat glowmouse minimaal 6 std rechts van het gemiddelde op de nerdschaal staatquote:Op zondag 13 september 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
Als ik mijn huiswerk doorschuif naar het weekend dan zie je mij zaterdagavond ook niet
[..]
Die stond er gelijk alweer in.
Dat is een vrij sterke aanname over de schaal, bij lang niet elke verdeling valt 6 stds van het gemiddelde nog onder de support.quote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat stommetrucje geeft aan dat glowmouse minimaal 6 std rechts van het gemiddelde op de nerdschaal staat
Dat ik gewonnen had, stond volgens mij niet ter discussie.quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Dus hij gaat de nerd race winnen?
Draaideur door, linksaf door de elektrische schuifdeur (die bij de sluis dus, zeg maar), en dan een verdieping naar beneden via de trap of lift.quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar staan die pc's in K precies?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:51 schreef aardappel het volgende:
Present
het is friet jongens... en ik kan het weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |