Facebook heb ik ook al gecheckt heurquote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
ik ben te oud voor hyves, ik facebook
Van lineaire combinatieS lukt het schatten ervan wel. De vraagsteller zal het zo ook bedoeld hebben, maar helaas verwoordt hij het onjuist.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:
oh. Naja de vraag is:
B) Bereken de scores van de onderzoekseenheden op de volgende drie lineaire combinaties:
Ik neem aan dat ze dan verwijzen naar de onderzoekseenheden uit de vorige vraag want anders begrijp ik niet wat ze nou willen dat ik doe. Maar als jij zegt dat je geen covar van een lineaire combinatie kan berekenen?
Ik snap er geen reet meer van iig.
partyflock?quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook al gecheckt heur
quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
ik ben te oud voor hyvesstatistiek
quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Covariantie is een eigenschap van een simultane kansverdeling. Aan de hand van data (want daar werk je met SPSS mee), kun je die nooit berekenen. Wel schatten, hoewel ik geen idee heb hoe dat met SPSS werkt.
Nou ja misschien wel een schatting maar niet de echte covariantie
Nou ja misschien wel covariantie maar de vraag, die ik op het moment van mijn uitspraak nog niet kende, is toch stom![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
partyflock?en heb ik de laatste jaren meer gedaan dan studeren en daarom snap ik nu niks van statistiek
![]()
Die gare pandjes zijn meestal erg mooie pandenquote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef Matr het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede huisarts in Tilburg iemand ideeën? Ben grote huisartsenpraktijken gewend maar als ik hier Google krijg ik allemaal van die gare pandjes, zijn dit wel fatsoenlijke doctoren?
Ik moet t practicum nog doen, kunnen we samen voorbereiden als je wilt?quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Samengevat: MTO-E is kut, de werkgroepopdrachten zijn kut, en het practica wordt vast ook kut.
Ofwel ik ben slecht in statistiek en kom er weer eens niet uit en het frustreert me enorm -_-'.
Wanneer heb jij t practicum ook alweer? Ik heb het donderdags.quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik moet t practicum nog doen, kunnen we samen voorbereiden als je wilt?
houd je nog wel wat nagel over gm?
Je hebt je statistiekvakken nog niet eens afgerondquote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik moet t practicum nog doen
maakt je uitspraak niet minder onwaarquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt je statistiekvakken nog niet eens afgerond
Jouw uitspraak dat je een meet ging organiseren begint ook al aan waarheid in te leverenquote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maakt je uitspraak niet minder onwaar
bedoel je een algemene meet of ons clubhuis achter de fontein?quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jouw uitspraak dat je een meet ging organiseren begint ook al aan waarheid in te leveren
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedoel je een algemene meet of ons clubhuis achter de fontein?
Want ik en Arjo zijn er de hele tijd en jij komt maar niet opdagen...
Ben al 5 kg aangekomen van al die muffins van muis
Alle brillendragers zijn trouwens nerds
Yesss.. tijd van ons leven op die meet aldaar! Neem jij de volgende keer de koekjes mee oompaloompa?quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedoel je een algemene meet of ons clubhuis achter de fontein?
Want ik en Arjo zijn er de hele tijd en jij komt maar niet opdagen...
Ben al 5 kg aangekomen van al die muffins van muis
Alle brillendragers zijn trouwens nerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |