Wat ziet dat er vreselijk uitquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
Clesar03 is nog niet langsgekomen om me uit te lachenZe mogen zich met deze pdf tevreden stellen.
Gelukkig zit dit niet in een wikiquote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat ziet dat er vreselijk uit
GMquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
Clesar03 is nog niet langsgekomen om me uit te lachenZe mogen zich met deze pdf tevreden stellen.
Net iets te laat, de pdf is al af. En ik zag je zitten, voor mij links in de zaal.quote:
die naam ookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
schande.pdf
Hier is de eerste manier makkelijker. Maar met rijen verwisselen schiet je niks op als ook in de derde rij een variabele staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
die naam ook![]()
Waarom is die tweede manier trouwens makkelijker? Ik heb die a gewoon tot het laatst bewaard, en dan kom je er eigenlijk ook prima uit (of mag dat niet)
Nee, ik bedoelde dat ik het eigenlijk heel anders gedaan heb. Eerst de eerste en derde kolom en daarna pas de tweede, zodat je die a op 1 plaats houdt. Maar ik vraag me dus af of dat eigenlijk wel magquote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hier is de eerste manier makkelijker. Maar met rijen verwisselen schiet je niks op als ook in de derde rij een variabele staat.
Ja dat mag ook, x1, x2 en x3 hebben geen bijzondere betekenis dus je kunt gewoon kolommen verwisselen en dan een 'echte' echelonvorm krijgen met jouw manier. Alleen bij het uitlezen van je eindantwoord moet je opletten dat de tweede kolom dan op x3 slaat. En alleen daarom al doet niemand zoiets, maar fout is het niet. Op je tentamen zou ik het niet doen, tenzij je er een goed verhaal bijzet.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:15 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het eigenlijk heel anders gedaan heb. Eerst de eerste en derde kolom en daarna pas de tweede, zodat je die a op 1 plaats houdt. Maar ik vraag me dus af of dat eigenlijk wel mag
Wiskunde voor economen.. waarom ze dat vak geven snap ik niet. Schroef op z'n minst het niveau even op als je er serieus een uitdaging van wil maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Dit is ook maar wiskunde voor economen hoor. En als je MTO niet snapt dan ga je toch gewoon langs Oompa?
Bij wz buiten, naast fietsen. Ik ging van p naar cquote:Op donderdag 17 september 2009 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar heb je me gespot?
http://edubb.uvt.nl/@@E9F(...)C-MAW.20.01.2009.pdfquote:Op donderdag 17 september 2009 11:09 schreef automatic_ het volgende:
Zusje, hoe was vorig jaar ongeveer het slagingspercentage van /MTO-C de 1e keer?
Nog altijd heb ik geen idee hoe je eruit ziet..quote:Op donderdag 17 september 2009 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij wz buiten, naast fietsen. Ik ging van p naar c
Houden zoquote:Op donderdag 17 september 2009 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd heb ik geen idee hoe je eruit ziet..
Leuk, zo'n publieke cijferlijst.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://edubb.uvt.nl/@@E9F(...)C-MAW.20.01.2009.pdf
Mijn uitslag staat er niet bij? maar ik heb 'm de eerste keer gehaald.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://edubb.uvt.nl/@@E9F(...)C-MAW.20.01.2009.pdf
Door de glazen gang, en dan gelijk links vooraan.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn uitslag staat er niet bij? maar ik heb 'm de eerste keer gehaald.
Van Assen zei na de 1e gelegenheid: als ik net zoveel apen als studenten die aan dit vak meededen in een collegezaal zou zetten en de scrapkaart at random zou laten invullen, dan zouden de apen het nog beter gedaan hebben dan jullie.
Dus. Hij heeft de normering flink aangepast
.
Oh dat aquarium, okies, thnx!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Door de glazen gang, en dan gelijk links vooraan.
Aquarium?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh dat aquarium, okies, thnx!
Ik heb er ook een hekel aan, maar zo halen de kennisinstellingen wel hun targetsquote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verpaupering van het onderwijs. Heuuu. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan docenten die normeringen aanpassen omdat de studenten gefaald hebben. Kom nou..
De antwoorden van de werkcolleges staan bij ons gewoon online. Zware controle, elke keer die dingen weer uitprinten.. Helaas, of eigenlijk wel terecht, krijgen wij er geen bonuspunt voor.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:04 schreef automatic_ het volgende:
Wij krijgen dit jaar een toetsje bij de werkcollege en je moet er 5 van de 7 halen, en controle van je opdrachten..
Ik wist 't, ik wist 't.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef La_Vita het volgende:
Mensen die psychologie gaan studeren zijn vaak zelf een beetje koekoek.
Dat is alleen als je een bonuspunt wil, verder hoef je nergens verplicht heen ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef GlowMouse het volgende:
De Technische Hogeschool Eindhoven doet zijn naam eer aan; net een school. Krijg je ook een stempeltje?
Ik voel een beetje jaloezië hier. Je kan de bonusopdrachten niet loslaten hè? Koessiewoessie *aait.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De antwoorden van de werkcolleges staan bij ons gewoon online. Zware controle, elke keer die dingen weer uitprinten.. Helaas, of eigenlijk wel terecht, krijgen wij er geen bonuspunt voor.
Ach kel. Oh wacht, het gaat over klinisch psychologen. Ik snap niet dat mensen zin hebben om naar andermans gezever te luisteren, blegh. En die werkgroepen zijn helemaal verschrikkelijk, ughquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat je zelf ook een beetje gek moet zijn.
Bij ons ook hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De antwoorden van de werkcolleges staan bij ons gewoon online. Zware controle, elke keer die dingen weer uitprinten.. Helaas, of eigenlijk wel terecht, krijgen wij er geen bonuspunt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |