ik ook.... en gisteren eindelijk ingevuldquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef Tegan het volgende:
Als je dat pakket niet hebt gehad is er iets mis gegaan... Ik heb die al in juli gehad ofzo.
Ik ben ook aanwezig danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:09 schreef MrDirk het volgende:
En nog mensen die woensdag ook naar pre-master dag (FEB) gaan? (:
En hoe bevalt die studie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef hmmmz het volgende:
2e jaars rechten (recht en management (civiel effect))
studie bevalt perfect, ben er het eerste jaar echt doorheen gevlogen zonder dat ik er echt moeite voor heb gedaan. P. gehaald en donderdag sollicitatiegesprek voor de topklas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:12 schreef EasySilence het volgende:
[..]
En hoe bevalt die studie?
Ik heb vandaag aan de UvT m'n boeken voor het eerste jaar rechten gehaald en Recht en Management met civiel effect is wat ik na dit jaar graag zou willen gaan studeren
Ah oke. Ik had al een vermoeden maar ik wilde even bevestigingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef GlowMouse het volgende:
Ja, Z staat voor zaal. Gek, want C staat wel voor Cobbenhagen Building, dus als ze het consequent zouden doen dan zouden ze CR114 doen oid. 114 is op de eerste verdieping.
In P heb je zowel p.12 als pz12 (jaja heel handig gedaan).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Ik had al een vermoeden maar ik wilde even bevestiging.
Ik had het trouwens logischer gevonden als ze het gewoon C114 hadden genoemd.
Ik lees net dat ik in de tweede C++ en Delphi ga leren, tof!
P is een doolhofquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In P heb je zowel p.12 als pz12 (jaja heel handig gedaan).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | ------|------| | | ------|------| | |_ |_| | |
bij magister (de rechten studievereniging) is het zo dat je 10% korting op je boeken krijgt, het lidmaatschap is iets van 15 euro per jaar dacht ik. Dus daar is het wel de moeite om lid van te worden als je rechten doet, van andere studieverenigingen weet ik het niet. Studentenverenigingen zijn sowieso veel gezelligerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:02 schreef Tegan het volgende:
Ik zit te denken of ik lid moet worden van mijn studievereniging. Wat heb ik daaraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |