Is de enige geldige nu nog.quote:Je krijgt nu 25% korting* op één artikel naar keuze in de Shop Online. Plaats je bestelling uiterlijk 13/9/2009 en vermeld daarbij kortingscode 8507
Echt waar? Ik had die korting met 10 euro korting nog gebruikt voor mijn bestelling, en die deed het gewoon haha. Of kan ik straks een boos mailtje terug verwachten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef alors het volgende:
Ik kan de OP niet meer aanpassen iig...
[..]
Is de enige geldige nu nog.
geldig is wat anders dan werkend. Ze werken wel maar zijn 'illegaal', of ze dat opmerken, weet je nooit zeker bij h&m...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Echt waar? Ik had die korting met 10 euro korting nog gebruikt voor mijn bestelling, en die deed het gewoon haha. Of kan ik straks een boos mailtje terug verwachten?
Haha ok. nou hij is nu in behandeling, dus ik hoop het maar dat ze het niet opmerkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
geldig is wat anders dan werkend. Ze werken wel maar zijn 'illegaal', of ze dat opmerken, weet je nooit zeker bij h&m...
ik mis ook de felle kleuren blousjes van eerst, groen, felblauw, roze etc, die ze in alle kleuren hadden...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Heb een mooi pak gezien bij H&M, twijfel alleen of ik het zal bestellen.. Vind de kleuren blouses eigenlijk niet leukWaarom is er geen groen ofzo?
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef MaLo het volgende:
Ben benieuwd of mijn bestelling dit topic nog in behandeling wordt genomen
Die mis ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik mis ook de felle kleuren blousjes van eerst, groen, felblauw, roze etc, die ze in alle kleuren hadden...
TVP trouwens met dit manco:
[ afbeelding ]
en deze nog:
[ afbeelding ]
en volgens mij had ik er nog een zwart blousje bij gedropt ik weet het niet meer
quote:
Ik heb het even aangepast.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef alors het volgende:
Ik kan de OP niet meer aanpassen iig...
[..]
Is de enige geldige nu nog.
Ik ben de 17e jarigquote:Op woensdag 9 september 2009 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, mijn besteling is in behandeling. Er zitten dingen bij die ik de 17e moet hebben, de dag voor ons trouwen. Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
ik heb 20 euro korting bij deze manco bestelling,quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
geldig is wat anders dan werkend. Ze werken wel maar zijn 'illegaal', of ze dat opmerken, weet je nooit zeker bij h&m...
ik hoop dat de truien goed zitten, ik hoorde dat ze ruim vallen, en hij mag niet teveel tekenen, ben niet zo slank meer haha.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die mis ik inderdaad ookIk heb nog wel wat felgekleurde blousejes, maar niet zoveel als ik zou willen (genoeg keuze zonder dat driekwart in de was ligt, zeg maar).
Leuke bestelling! Dat tuniekjegevalletje linksbovenDie lange trui in twee kleuren middenonder heb ik ook in petrol, die is echt
!! Kan niet wachten tot het winter is
Moet alleen nog een goede zwarte skinny/slimfit broek hebben voor daaronder eigenlijk..
hoe ziet ie eruit?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in A'dam een leuk rokje gezien, maar heb er nu spijt van dat ik hem niet heb gekocht en hij staat niet op de site.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden hem in spijkerstof en van donkerbruin ribstof, knielengte ongeveer, bestond uit drie stroken. Volgens mij was het van LOGG want hij viel beroerd klein, 38 zag eruit als een kindermaat
In de winkel laarst een mooie rode blouse gekocht die online weer niet te koop is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Heb een mooi pak gezien bij H&M, twijfel alleen of ik het zal bestellen.. Vind de kleuren blouses eigenlijk niet leukWaarom is er geen groen ofzo?
Wat heb je aan op de grote dag???quote:Op woensdag 9 september 2009 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, mijn besteling is in behandeling. Er zitten dingen bij die ik de 17e moet hebben, de dag voor ons trouwen. Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
vond ik ook al, daarom toch maar snel besteld hihiquote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Is dit niet erg goedkoop?
€4, 95
[ afbeelding ]
Al kreeg ik geld toequote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Is dit niet erg goedkoop?
¤4, 95
[ afbeelding ]
ik wens je in iedergeval succes met zoeken, tis daar altijd zo'n tering zooi hequote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef warrel het volgende:
http://files.hm.com/media(...)99_09090_64_1994.jpg
Die is moooooi
En ik ga vanavond naar de H&M in Utrecht.. Hebben ze dit ook op de Oude Gracht?![]()
I knowwwwquote:Op donderdag 10 september 2009 14:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wens je in iedergeval succes met zoeken, tis daar altijd zo'n tering zooi he![]()
quote:chaffeur nog steeds onderweg, hijmoet opschieten *doet boos hoofd*
ach ik zie het wel, er kan altijd nog een verfje overheenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik vind wit weer zo riskant met doorschijnen, als ie donker was had ik hem meteen besteldmja aan de andere kant voor
€ 5
Ik vind de paarse het mooistquote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb twijfels over dat kimono jurkje, iemand suggesties qua kleur?
Zwart is zo zwart, paars staat niet bij een witte huidskleur?, blauw is zo uhh blauw
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ohw en dit jurkje vind ik ook zo leuk
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:20 schreef warrel het volgende:
Whoohoo!Mijn bestelling is ein-de-lijk in behandeling
En de jouwe Dipkip?
Oke.quote:
Zweepje erbij en je kan door voor SM-meesteres.quote:
Prop je er toch wat sokken in, niemand die het zietquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef electronique het volgende:
ik heb m toch besteld zojuist![]()
![]()
al zie ik het al aankomen dat mn tietjes te klein zijn
Er onderaan, om precies te zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wat heb je aan op de grote dag???
bij mij ook, maar alsnog, lijkt wel een xxxxlquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
Die grote/lange trui heb ik ook en valt bij mij gewoon goedMaat 40 terwijl ik normaal ook maat 40 heb (bij 1,75 meter)
Ik ga er alleen wel een riem om dragen want ik heb meer taille dan de trui doet voorkomenMaar dat was toch al het idee toen ik 'm bestelde
O, ik ben maar een beetje blindquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:29 schreef Linnie20v het volgende:
@ Cherry, als ik op Dames klik, dan zie ik rechts het kopje JEANSGUIDE staan
Doe rustig aan deze dagen, ik ga een weekendje weg ivm met mijn verjaardag 2day
same here, duurt lang, eerst werd mijn bestelling verwijderd omdat ik 2 kortingscodes gebruikte, en nu moest ik dus alles opnieuw bestellen. Waarbij ik natuurlijk geluk had dat ze mijn maat nog haddenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:
Jullie zullen het niet geloven... maar mijn bestelling is nog steeds niet in behandelingterwijl er nog steeds half september bij staat
Bij mij ook! En alhoewel ik een snelle afhandeling zeer waardeer, had ik er eigenlijk op gerekend vandaag nog wat erbij te kunnen gooien.. beh.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik keek zojuist bij 'nog niet geleverde artikelen' en daar stond niks! De bestelling die ik gisteravond na 21.00 geplaatst heb is al in behandeling!!!
Mijne dus ook nog steeds niet, terwijl ik ruim 2 weken geleden besteld hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Dipkip het volgende:
Waarom wordt dat van jullie binnen een dag in behandeling genomen en die van mij na een week nog nietklote H&M.
raar zeg.. Ik heb nu andere dingen in mijn mandje gedaan, maar gaat nu weer van het goedkoopste artikel af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij pakt ie altijd het duurste artikel (bij mijn zusje ook trouwens)
Malo wat irritant dat ze je dan afschepen met zo'n mailtje
Ga ik doen! Moet ik wel doen meteen nadat ik de bestelling heb geplaatst neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik denk dat je dan het beste even kunt bellen of mailen om te vragen of ze de korting willen toepassen op het duurste artikel uit je bestelling
Dankjewel voor de tip!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Daph_ het volgende:
Dat kan volgens mij nog tot je de factuur betaalt, maar als je het snel doet heb je minder kans om het te vergeten natuurlijk
die ik had was te klein en kort dus ik heb m teruggestuurdquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
h&m gaat weer de goede kant op
electro waar blijft je jasfotoo?
haha okee. ben benieuwd, ik ga nu, that 70s show kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef electronique het volgende:
[..]
die ik had was te klein en kort dus ik heb m teruggestuurd
morgen krijg ik dus wss mn nieuwe in 38 en dan zal ik een goede foto maken
haha waar ik woon zijn ze helemaal niet binnengekomen, alleen die beigebontjas met die strik, maar die vind ik niet zo tof. maar ik ben toch elke dag in amsterdam, dus ik kijk daar wel een keertjequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef electronique het volgende:
ja dat is wel aan te raden, alhowel, in eindhoven hadden ze maar een paar jassen binnen gekregen. van elke maat 1 ofzo
maargoed, de jas is wel echt![]()
ik vind dat blauwe jurkje ook érg mooi!! (heb al erg veel paars)quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb twijfels over dat kimono jurkje, iemand suggesties qua kleur?
Zwart is zo zwart, paars staat niet bij een witte huidskleur?, blauw is zo uhh blauw
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ohw en dit jurkje vind ik ook zo leuk
[ afbeelding ]
Ik heb je foto´s niet eens gezien, ik zag alleen hello kitty (L) trouwen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:02 schreef Kleintje19 het volgende:
ik haat dit pakket, alles is zo verdomde leuk![]()
edit: zitten echt leuke dingen tussen, maar de maten kloppen niet, of er zit geen stretch in etcmoet dus veel terug. die dikke trui is echt hylarisch, ik verzuip erin
ze vallen dus idd groot.
[ afbeelding ]
Can i has big boxz?
[ afbeelding ]
de broek en de schoentjes, blijven beide, de broek is liefde![]()
[ afbeelding ]
Ik had eerst maat 34, werd te groot, toen heb ik een broek in 33 gekocht, en nu heb ik deze ook weer in 33, maar om mn middel is hij eigenlijk veel te groot, bij mn billen ook, maar mn benen hebben het nodig, vind de broek echthet lijkt trouwens of hij qua lengte goed is, maar ik heb hem een halvemeter naar binnen gevouwen want ik ben maar anderhalve meter, dat ziet er idioot uit
![]()
[ afbeelding ]
Zwarte blouse, zit mooi, en lekker komt mooi op tijd want heb maandag sollicitatie![]()
[ afbeelding ]
blijft ook, zit mooi en lekker, ik heb alleen mn hempie naar beneden getrokken, maar het truitje valt gewoon normaal qua lengte![]()
[ afbeelding ]
ik wil er nog niet in dood worden gevonden, ook niet voor 5,90de onderkant valt een soort van naar binnen, vet idioot
![]()
[ afbeelding ]
het jurkje, heel leuk, alleen de band valt voormij op de verkeerde plek, namelijk in het midden op mn buik.
[ afbeelding ]
op dit tuniekje wachtte ik vet lang, wilde hem zo graag, maar hij zit niet lekker, zit heel strak onder mn oksel, heerlijk zo'n naad die snijd.
[ afbeelding ]
blouse van divided, heel leuk maar totaal stretchloos, en niet geschikt voor grote boezems, ik heb sowieso blousjes tot onder mn borst dicht, dat vind ik mooi met een hempie, alleen deze kreeg ik niet eens onder mn borst dicht
[ afbeelding ]
ennuh, trui waar ga je met dat meisje heen
ik hou dus alleen de jeans, zwarte blouse, geruite trui en de flatjes, jammer maar beter voor de portomonee.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Ik heb je foto´s niet eens gezien, ik zag alleen hello kitty (L) trouwen?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat eeen leuk jurkje
Vond ze ook heeeeeeel leuk!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Queen_E het volgende:
Heb deze er ook bij besteld, heeft iemand deze in het echt gezien? vind ze echt![]()
[ link | afbeelding ]
tis geen echt suede he..... maar ben wel benieuwd hoe ze zijn.. ik hou ze denk ik sowieso wel voor ¤39,90quote:Vond ze ook heeeeeeel leuk!Maar heb 4 jaar geleden een belofte aan mezelf gedaan om nooit meer suede laarzen te kopen
Ik wacht wel totdat jij ze hebt... Als ze goed bevallen, ga ik ze misschien ook wel bestellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Queen_E het volgende:
[..]
tis geen echt suede he..... maar ben wel benieuwd hoe ze zijn.. ik hou ze denk ik sowieso wel voor ¤39,90
heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt hequote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb deze vorige week in de winkel gehaald.
[ afbeelding ]
Maar dan ipv die string, heb ik een halve string gekocht. Zo mooi
Supermooi ja, die ga ik ook nog kopen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk toch? Je kunt er altijd nog een riempje om doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja maar hij is niet getailleerd? Dan lijkt het net alsof je een oversized hemd aan hebt.
Ja ik heb ook nog een vraagje, hoe dik is die vulling? Ik hoop niet te dik want daar hou ik niet van. En tis ook niet uitneembaar toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt he
true.. maar we wachten wel af.... hij staat op levering half september. Maarja dat is volgende week al dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Over die laarzen:
Ik heb van Divided soortgelijke laarzen gezien, en die leken wel oke. Voor dat geld kun je natuurlijk geen superkwaliteit en dito comfort verwachten.
Die rand zit echt heeeeeel erg mooi. Ik verbaas me er trouwens over dat die zo goedkoop is. Hij is idd voorgevormd, iets anders wil ik ook niet hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt he
Die vulling is totaal niet dik en niet uitneembaar. Zit alleen iets aan de onderkant, zodat de boobs daar mooi in uitkomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog een vraagje, hoe dik is die vulling? Ik hoop niet te dik want daar hou ik niet van. En tis ook niet uitneembaar toch?
Okay mooi, omg hij klinkt zooo perfectquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die vulling is totaal niet dik en niet uitneembaar. Zit alleen iets aan de onderkant, zodat de boobs daar mooi in uitkomen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
Okay mooi, omg hij klinkt zooo perfect
Ok, tnx, ja ik wil ook een halve dat vind ik het mooist en het lekkerst zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!
Achterkant heeft ook 5 haakjes, vond ik ook wel fijn, anders gaat het zo snijden
Als je een halve string er bij wil, bestel dan een maat kleiner er evt. bij, want hij valt groot uit
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
baleinenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jojoortje, zitten er van die harde plastic stroken in? Daar heb ik zo'n hekel aan! Dat heb je vaak bij die korsetten.
Ja weet ik maar ik was bang dat ik dan niet begrepen zou worden!quote:
Nee.. Wel een miniscuul plastic, buigbaar, zacht strookje... Maar ik voel daar niets vanquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jojoortje, zitten er van die harde plastic stroken in? Daar heb ik zo'n hekel aan! Dat heb je vaak bij die korsetten.
Wat is een halve string?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een halve string?Verder mooi
Alleen jammer dat het bovenstuk zoveel stof heeft en de onderkant juist het minimale bij de string... vind ik geen mooie combi. Maar volgens mij heb jij dan meer stof, of ik begrijp het verkeerd
Hihi ik werd helemaal blij van jouw vrolijke hoofdquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
vandaag weer even inkopen gedaan voor de herfst:Hello Kitty
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik mijn rijbewijs heb ga ik hello kitty autostoelhoezen enzo importerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
dan heb je me scooter nog niet gezien2 hello kitty stickers, 1 aan elke zijde, hello kitty
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
memoeder wil de geruite trui ook, heb hem nu aan,zit heerlijk, ik ga maandag dus ook voor haar vangen en gelijk nog meer truien,ik sterf het af manbrrrrrrrrrrrr
dankquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hihi ik werd helemaal blij van jouw vrolijke hoofd![]()
Staat je leuk die kleren!
Oh mooi! Zoiets dacht ik al, mooie combiquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een halve string, dus met wat meer stof...Van de achterkant zit het ook heel mooi
jaa die laarzen vond ik ook heel leuk. maar ik zoek dan wel een keer echte suede laarzen waar ik wat langer mee kanquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Queen_E het volgende:
hej iedereen,
wat een leuk topic![]()
Ben zelf ook een hm verslaafde, bestel eigenlijk elke maand wel wat..
Heb gister 2 bhtjes en 6 stringetjes binnen gekregen en heb deze vandaag besteld:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk gaan ze allevier weer terug want ben altijd erg moeilijk met spijkerbroeken.. Ze moeten echt perfect zijn anders doe k ze toch niet aanBen eigenlijk al heel lang op zoek naar een mooie lichte jeans, maar zijn bijna nergens te vinden...
Heb deze er ook bij besteld, heeft iemand deze in het echt gezien? vind ze echt![]()
[ link | afbeelding ]
Ohhhh, die is leuk zeg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze er nog bij gedaan, hij staat zo leuk bij het model, ik kies de leukste wel uit straks
Wat zie je er fit en goed uit zeg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
vandaag weer even inkopen gedaan voor de herfst:Hello Kitty
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is em zo:quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhh, die is leuk zeg!Kan alleen niet helemaal wijs worden uit het model... *site opzoekt*
Erg mooiquote:
Als je kiest voor 'acceptgiro bij bestelling' hoef je pas te betalen nadat je de spullen hebt gekregen. En dan alleen voor de spullen die je houdtquote:Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef P.F het volgende:
Kun je ondergoed terug brengen?
Als ik een hele grote bestelling plaats, moet ik hem eerst betalen? Want ik denk dat ik maar 3 dingen ga houden of zo..
quote:Antwoord
Ja, het herroepingsrecht geldt ook voor badkleding en ondergoed. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je het kledingstuk niet hebt gebruikt.
Ik zou de acceptgiro doen, dan bereken je zelf wat je moet betalen (+ 1 euro retourkosten). Anders doen zij het voor je en als je, zoals wij, veel besteld ben je op een gegeven moment de draad kwijtquote:Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef P.F het volgende:
moet ik voor een maandfactuur of een acceptgiro kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |