abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72554626

Vervolg van
H&M #78 - Met sadistische TNT'ers...
H&M #77 - Maakt het te bont!
H&M 76: geannuleerd, de brief volgt
H&M #75 - Zonder klantenservice
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics

Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

• Je krijgt nu 25% korting op één artikel naar keuze in de Shop Online. Plaats je bestelling uiterlijk 13/9/2009 en vermeld daarbij kortingscode 8507

• Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

H&M Fall persfoto's & link naar de previewcatalogus

H&M Fall/Winter 2009 Men’s Look Book
    H&M Fall/Winter 2009 Collection Preview
    H&M Divided Exclusive Fall 2009 Collection

Verder in de najaarpreviewcatalogus. Voor iedereen die de previewcatalogus voor najaar 2009 niet ontvangen heeft: deel 1 en deel 2 zijn hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 09-09-2009 07:43:34 ]
  • know'm sayin?
    word? word.
    pi_72554682
    Oh, realiseer me nu pas dat ik gisteren 4 codes heb geprint en die in de printer heb laten zitten op 't werk
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_72554894
    @ Alors, geeft niet maar denk vraag het toch ff !
    pi_72554937
    Yaay ^^/
    pi_72555029
    Waarom is die code maar zo kort geldig ook
    Tap tap tap
    pi_72555079
    Ik had weer 2 leuke dingetjes gescoord in de winkel met de 20% korting.
    Oh, en ik heb iets gekocht wat niet op de webshop staat (volgens mij).
    pi_72555403
    Pics please !
    pi_72555532
    Ik hou nog even vol met niet bestellen, ik zie veel te veel leuke dingen
    Eerst maar op mijn salaris wachten en vakantiekilo's afvallen
    pi_72556067
    Mijn bestelling is overigens gesorteerd. Kan ik nog een dag mijn sandaaltjes aan
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72556269
    "Je bestelling is in behandeling"

Trouwens kan die ene code er niet in de OP? Met 10% korting?
    x
    pi_72556362
    Ik kan de OP niet meer aanpassen iig...
    quote:
    Je krijgt nu 25% korting* op één artikel naar keuze in de Shop Online. Plaats je bestelling uiterlijk 13/9/2009 en vermeld daarbij kortingscode 8507
    Is de enige geldige nu nog.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72557202
    ik denk dat ik alles ga houden
    pi_72558642
    tvp
      dinsdag 8 september 2009 @ 19:30:06 #14
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72559046
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef alors het volgende:
    [..]

Echt waar? Ik had die korting met 10 euro korting nog gebruikt voor mijn bestelling, en die deed het gewoon haha. Of kan ik straks een boos mailtje terug verwachten?
    pi_72559277
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 18:33 schreef miss-piggy het volgende:
    ik denk dat ik alles ga houden
    Wat is alles?
    Wild horses run unbridled or their spirit dies...
    pi_72559290
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Echt waar? Ik had die korting met 10 euro korting nog gebruikt voor mijn bestelling, en die deed het gewoon haha. Of kan ik straks een boos mailtje terug verwachten?
    geldig is wat anders dan werkend. Ze werken wel maar zijn 'illegaal', of ze dat opmerken, weet je nooit zeker bij h&m...
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 8 september 2009 @ 19:39:28 #17
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72559368
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef alors het volgende:

[..]

geldig is wat anders dan werkend. Ze werken wel maar zijn 'illegaal', of ze dat opmerken, weet je nooit zeker bij h&m...
    Haha ok. nou hij is nu in behandeling, dus ik hoop het maar dat ze het niet opmerken en ik was niet echt op de hoogte van die kortingcode's maar ik zag het toevallig in de OP staan dus vandaar
    pi_72559580
    ik heb nu al 3 keer achter elkaar kortingscodes gebruikt die ik dus eigenlijk niet had "verdiend", en nog steeds heb ik niks gehoord ofzo dus het zal wel oke zijn
    pi_72561139
    Mijn bestelling staat (nog steeds) op begin oktober.
    Dat duurt nog veels te lang
      dinsdag 8 september 2009 @ 20:33:39 #20
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_72561608
    Ben benieuwd of mijn bestelling dit topic nog in behandeling wordt genomen
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_72561653
    Heb een mooi pak gezien bij H&M, twijfel alleen of ik het zal bestellen.. Vind de kleuren blouses eigenlijk niet leuk Waarom is er geen groen ofzo?
      dinsdag 8 september 2009 @ 20:35:48 #22
    256787 CHEVHB
    Ik besloot dat ik alles kon
    pi_72561677
    Hoelaat vullen ze de sale over het algemeen bij? Elke ochtend rond 08.00 uur?
    pi_72562177
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
    Heb een mooi pak gezien bij H&M, twijfel alleen of ik het zal bestellen.. Vind de kleuren blouses eigenlijk niet leuk Waarom is er geen groen ofzo?
    ik mis ook de felle kleuren blousjes van eerst, groen, felblauw, roze etc, die ze in alle kleuren hadden...

TVP trouwens met dit manco:

en deze nog:

en volgens mij had ik er nog een zwart blousje bij gedropt ik weet het niet meer
    pi_72562289
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef MaLo het volgende:
    Ben benieuwd of mijn bestelling dit topic nog in behandeling wordt genomen
    Wat zij zegt half september, ik geloof dr niks van
    pi_72562517
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik mis ook de felle kleuren blousjes van eerst, groen, felblauw, roze etc, die ze in alle kleuren hadden...

TVP trouwens met dit manco:
    [ afbeelding ]

en deze nog:
    [ afbeelding ]

en volgens mij had ik er nog een zwart blousje bij gedropt ik weet het niet meer
    Die mis ik inderdaad ook Ik heb nog wel wat felgekleurde blousejes, maar niet zoveel als ik zou willen (genoeg keuze zonder dat driekwart in de was ligt, zeg maar).

Leuke bestelling! Dat tuniekjegevalletje linksboven Die lange trui in twee kleuren middenonder heb ik ook in petrol, die is echt !! Kan niet wachten tot het winter is Moet alleen nog een goede zwarte skinny/slimfit broek hebben voor daaronder eigenlijk..
      dinsdag 8 september 2009 @ 22:05:47 #26
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_72565526
    Ho, nieuw topic! Bijna gemist
    En ik houd jullie nog steeds op de hoogte over het gedoe met mijn sjaal Hij staat nog in mn bestelling, dus... Ben benieuwd
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_72566008
    Ik moet die jas toch een maat groter
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_72570437
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Wat is alles?

deze is in het echt heel mooi donkerpaars! En lekker warm voor de winter! (en lekkere lange mouwen)

gewoon leuk, verder niets bijzonders ofzo

Enige bh van de H&M die wel goed blijft zitten na x aantal keer dragen. Heb m overigens ook al in het lichtblauw en bruin.

Zit echt super!

Leuk! Helaas is het wel modelletje 'je bent zwanger of je blaas zit giga vol'. Maar voor die prijs hou ik m (bij gebrek aan leuke spagettitopjes)

Lekker soepel stofje, zit goed.
    pi_72573116
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef alors het volgende:
    [..]

Ik heb het even aangepast.
    pi_72573120
    ik had heel veel korting in mijn bestelling.
    Nu gaat er veel terug en een paar dingen geruild en heb ik die 25% kortingscode weer gebruikt en bij de jas gedaan. Krijg ik die korting dan wel weer op die jas?
    Want het is schriftelijk natuurlijk maar deze bestelling had ik hem ook met 25% korting.
      woensdag 9 september 2009 @ 07:53:42 #31
    256787 CHEVHB
    pi_72573198
    Ik doe altijd best grote bestellingen, maar meestal gaat er ook veel terug. Je hebt dus niets te verliezen eigenlijk..
    pi_72573230
    Nou, mijn besteling is in behandeling. Er zitten dingen bij die ik de 17e moet hebben, de dag voor ons trouwen. Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
    I had a signature once. It was awful.
    pi_72574537
    Pff, H&M snoept bij mij stiekem al m'n ingevoerde kortingen dr af.. En ze gaan het ook nog half september leveren Ik ben benieuwd...!
    I will take the sun in my mouth
      woensdag 9 september 2009 @ 09:40:24 #34
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72574568
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
    Nou, mijn besteling is in behandeling. Er zitten dingen bij die ik de 17e moet hebben, de dag voor ons trouwen. Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
    Ik ben de 17e jarig
    pi_72574835
    Nog steeds niet in behandeling
    pi_72575015
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 09:54 schreef Dipkip het volgende:
    Nog steeds niet in behandeling
    Ik ook niet
    pi_72576050
    Zending zit in afleverroute
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72576782
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef alors het volgende:

[..]

ik heb 20 euro korting bij deze manco bestelling, 10 euro van de jeans, en 10 euro gewoon algemeen, die sukkels nemen hem gewoon in behandeling
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die mis ik inderdaad ook Ik heb nog wel wat felgekleurde blousejes, maar niet zoveel als ik zou willen (genoeg keuze zonder dat driekwart in de was ligt, zeg maar).

Leuke bestelling! Dat tuniekjegevalletje linksboven Die lange trui in twee kleuren middenonder heb ik ook in petrol, die is echt !! Kan niet wachten tot het winter is Moet alleen nog een goede zwarte skinny/slimfit broek hebben voor daaronder eigenlijk..
    ik hoop dat de truien goed zitten, ik hoorde dat ze ruim vallen, en hij mag niet teveel tekenen, ben niet zo slank meer haha.

ik heb van de blousjes wel een knalroze, super leuk, maar had graag nog andere kleurtjes gehad

ik zal eens kijken of er foto's komen van mn bestelling, er zit iniedergeval nog veel meer in, maar kan me nietmeer herrineren wat
    pi_72577019
    Ik had in A'dam een leuk rokje gezien, maar heb er nu spijt van dat ik hem niet heb gekocht en hij staat niet op de site .
    Tap tap tap
    pi_72578110
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef CherryLips het volgende:
    Ik had in A'dam een leuk rokje gezien, maar heb er nu spijt van dat ik hem niet heb gekocht en hij staat niet op de site .
    hoe ziet ie eruit?
    pi_72578152
    Ze hadden hem in spijkerstof en van donkerbruin ribstof, knielengte ongeveer, bestond uit drie stroken. Volgens mij was het van LOGG want hij viel beroerd klein, 38 zag eruit als een kindermaat
    Tap tap tap
    pi_72578241
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef CherryLips het volgende:
    Ze hadden hem in spijkerstof en van donkerbruin ribstof, knielengte ongeveer, bestond uit drie stroken. Volgens mij was het van LOGG want hij viel beroerd klein, 38 zag eruit als een kindermaat

zegt me zo 1,2,3 niets helaas, maar als hij er als kindermaat uitzag zegt dat genoeg
    pi_72578454
    Ik kijk morgen in Utrecht wel, moet ik niet vergeten die kortingsbon mee te nemen
    Tap tap tap
    pi_72581912
    ik heb ook wat besteld, met kortingscode 10,- korting en 25% korting. Maar nu staat hij niet bij nog te leveren, en ook niet bij geleverd. Is mijn bestelling nu weg!?
    Love my boy [L] 15/04/08
    pi_72581931
    Waarschijnlijk wel...
    Tap tap tap
    pi_72583647
    Mijn pakketje is er! Ik denk dat ik niet veel ga houden ondanks dat het wel leuk is.

Studded sandaaltjes blijven sowieso, staan heel leuk. Blousje weet ik nog niet, is op zich wel leuk, moet nog even kijken of ik er iets warm onder kan dragen, of thermo spul Ik ben veel te koukleum ervoor.
    Het jasje met gouden stiksel is heel vet, maar ik denk dat ik hem weinig ga dragen, heb een geschikter jasje dat eigenlijk altijd de voorkeur zal krijgen, dus vind ik het zonde om hem dan te houden...
    Slangenleertas is als verwacht, maar met felroze voering Voor die 5 euro hou ik hem lekker, een extra tas is nooit weg
    De bontbeenwarmers zijn ook nog een twijfelgevalletje, ik moet nog even kijken of ik er iets leuks van kan knutselen, anders gaan ze ook terug.
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 9 september 2009 @ 18:06:41 #47
    256787 CHEVHB
    pi_72589570
    Bij mij viel het vies tegen, veel gaat terug.. heel veel

En even wat nieuwe dingen bestellen.. zo gaat dat.
    pi_72591343
    Yesssssssssssss mijn rode mouwloze Divided vest met capuchon waarvoor ik gruwelijk heb moeten vechten is BINNEN en hij PAST!

Deze dus:

[ Bericht 18% gewijzigd door Imperfect-Angel op 10-09-2009 10:13:32 ]
    pi_72591389
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
    In de winkel laarst een mooie rode blouse gekocht die online weer niet te koop is.
    pi_72591511
    Ik hoop dat ze morgen weer even nieuw spulletjes erop zetten
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72603111
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
    Wat heb je aan op de grote dag???
    pi_72603223
    I'm with Alors, we need new items in the shop!!!
    pi_72605410
    Die autummn fashion collection is niet echt mijn ding dus ik bespaar weer geld uit!
    pi_72605430
    pi_72605846
    Aaah niceeee
    know'm sayin?
    word? word.
      donderdag 10 september 2009 @ 09:10:31 #56
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72606312
    ohh ik zie wat leuke dingen
    ik zit echt heeel erg te twijfelen of ik het gewoon moet bestellen en topshop maar even moet laten wachten....

deze wil ik echt heeel graag en ook in het grijs.
      donderdag 10 september 2009 @ 09:43:40 #57
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72606952

besteld.. behalve die korte shirtjes, omdat ik die anders laat binnen zou krijgen.
    oh en die 25% korting is niet op een artikel naar keuze hoor, hij koos automatisch een artikel uit..
    pi_72607338
    Haha @ je bestelling

Die truien zijn vet he, ik heb de grijze besteld
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72607504
    Is dit niet erg goedkoop?
    ¤4, 95

pi_72609049
    Whoohoo! Mijn bestelling is ein-de-lijk in behandeling En de jouwe Dipkip?
    pi_72609258
    20% KORTING BIJ H&M
    DUBBELFEEST! H&M bestaat, net als ELLE, ook 20 jaar in Nederland! H&M trakteert jou daarom op 20% korting op de gehele damescollectie, bij een minimum bestedingsbedrag van 50 euro. De actie is geldig tegen inlevering van de bon uit het ELLE jubileumnummer, van 11 september tot en met 27 september 2009, bij alle H&M-filialen in Nederland en niet in combinatie met andere kortingsacties.
    pi_72610505
    Ik vind de herstdingen trouwens leuk! Ik ben verliefd op de verenbroche..
    pi_72610903
    chaffeur onderweg, en leuke nieuwe dingen

leuke pyjama

lekkrr fout

leuk maar veel te duur

zo lekker vol gespammed
    maar zitten leuke dingen tussen
    pi_72611239
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
    €4, 95

[ afbeelding ]
    vond ik ook al, daarom toch maar snel besteld hihi
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72611583
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
    ¤4, 95

[ afbeelding ]
    Al kreeg ik geld toe
    Tap tap tap
    pi_72612247
    http://files.hm.com/media(...)99_09090_64_1994.jpg
    Die is moooooi
    En ik ga vanavond naar de H&M in Utrecht.. Hebben ze dit ook op de Oude Gracht?
    pi_72613458
    Het is in de shop al direct leverbaar, dus de kans is aanwezig dat het ook al in de winkel ligt!

@ Alors, ik vind wit weer zo riskant met doorschijnen, als ie donker was had ik hem meteen besteld mja aan de andere kant voor ¤ 5
    pi_72613618
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef warrel het volgende:
    http://files.hm.com/media(...)99_09090_64_1994.jpg
    Die is moooooi
    En ik ga vanavond naar de H&M in Utrecht.. Hebben ze dit ook op de Oude Gracht?
    ik wens je in iedergeval succes met zoeken, tis daar altijd zo'n tering zooi he

chaffeur nog steeds onderweg, hijmoet opschieten *doet boos hoofd*
    pi_72613833
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 14:13 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik wens je in iedergeval succes met zoeken, tis daar altijd zo'n tering zooi he
    I knowwww En dan nog koopavond ook Maar eigenlijk vind ik dat dat online bestellen over moet zijn.. Ik moet (moet!) sparen
    quote:
    chaffeur nog steeds onderweg, hijmoet opschieten *doet boos hoofd*
    pi_72615475
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Alors, ik vind wit weer zo riskant met doorschijnen, als ie donker was had ik hem meteen besteld mja aan de andere kant voor € 5
    ach ik zie het wel, er kan altijd nog een verfje overheen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72615698
    Ik heb twijfels over dat kimono jurkje, iemand suggesties qua kleur?
    Zwart is zo zwart, paars staat niet bij een witte huidskleur?, blauw is zo uhh blauw

Deze dus:

Ohw en dit jurkje vind ik ook zo leuk
    pi_72617450
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Linnie20v het volgende:
    Zwart is zo zwart, paars staat niet bij een witte huidskleur?, blauw is zo uhh blauw

Deze dus:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Ik vind de paarse het mooist
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72618271
    Ik ga eens kijken wat ik bestel
    pi_72619263
    Hoeren tnt ventje is er nog niet, zit de hele dag thuis, moet over een kwartier werken, en let op, dan komt ie, zal je net zien dat me zusje de bel niet hoort, en me stiefpa in de tuin is ofzo
    pi_72620423
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 11:20 schreef warrel het volgende:
    Whoohoo! Mijn bestelling is ein-de-lijk in behandeling En de jouwe Dipkip?
    Nope.

En ik durf dus ook niks nieuws te bestellen want anders wordt dat weer aangegrepen als reden waarom het wordt uitgesteld. Ik heb op 4 september voor t laatst iets aangepast.
    pi_72621263
    Jaa de Dressing room is back! Alleen het heet nu Fashion Studio, ik ga er ff lekker mee prusten. En daarna misschien wel een toffe paintzor maken van mijn bestelling
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72623981

toughts?
      donderdag 10 september 2009 @ 20:53:28 #78
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_72624489
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef electronique het volgende:
    [ afbeelding ]
    toughts?
    Oke.
    Honest?

Clear heels, corner of a street and you're good to go.

Sorry, ik hou totaal niet van dit soort dingen... Zou ook echt niet weten waar je het mee zou moeten combineren om het leuk te maken...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_72624684
    een shirt met lange mouwen eronder, mooie panty's en gewoon zwarte ballerina's
    pi_72624801
    Ik vind deze zo

maar ik zou hem nooit dragen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72624979
    die kleur is zo..
    bij dat leren jurkje krijg ik echt een rockster gevoel haha
    pi_72625074
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef electronique het volgende:
    [ afbeelding ]
    toughts?
    Zweepje erbij en je kan door voor SM-meesteres. Sorry, vind hem een trashy aandoen.
    pi_72625139
    ik heb m toch besteld zojuist
    al zie ik het al aankomen dat mn tietjes te klein zijn
    pi_72625447
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef electronique het volgende:
    ik heb m toch besteld zojuist
    al zie ik het al aankomen dat mn tietjes te klein zijn
    Prop je er toch wat sokken in, niemand die het ziet
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72625524
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Wat heb je aan op de grote dag???
    Er onderaan, om precies te zijn Heb een mooi lingeriesetje besteld.....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_72625793
    Die today aanbiedingen heb ik trouwens gemist. Hopelijk tegen de feestdagen ook weer zulke acties maar dan met nieuwe partydingen.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72626248
    ik heb trouwens ook een heel mooi zebraprintblazertje uit helsinki, met zo schoudervullingen a la balmain, die staat denk ik ook wel mooi op dat jurkje zonder het trashy te maken
    pi_72626977
    Ik ben gezwicht. In my defense: ik heb een pak nodig. Ik heb dus een jasje en twee broeken erbij besteld. Maar dat kimonojurkje is toch ook wel errug en ligt dus in het blauw en het paars in mijn winkelmandje; ik weet niet welke kleur ik leuker vind dus ik kies wel als ik kan passen En ik heb leggings besteld, maar dat is alleen maar omdat ik een legging kwijt ben en de andere in de was ligt

Wel 12,50 korting op die blazer met de kortingscode, dus dat is mooi meegenomen
    pi_72628180
    Nou dit is het dan... voorlopig...

know'm sayin?
    word? word.
    pi_72629845
    Dat tweede vestje hierboven kan ik niet vinden op de site, maar hij is wel , dus: waar kan ik hem vinden?
    pi_72629907
    Uitverkocht momenteel.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72629997
    Oh, dat verklaart. Morgen maar even spieken dan. Thanks.
    pi_72630200
    nou kom net van werk, staat er een enorme doos *schaam* natuurlijk vanwege die 2 dikke truien, die zijn loeizwaar! en ik had nog meer besteld en nu weet ik dus wat 2 blousen extra sowieso, morgen foto's en passen tis nu te laat.
      vrijdag 11 september 2009 @ 06:58:36 #94
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72633520
    manco & in behandeling
    nu aankleden en snel de trein halen
    pi_72633835
    ik haat dit pakket, alles is zo verdomde leuk

edit: zitten echt leuke dingen tussen, maar de maten kloppen niet, of er zit geen stretch in etc moet dus veel terug. die dikke trui is echt hylarisch, ik verzuip erin ze vallen dus idd groot.

Can i has big boxz?

de broek en de schoentjes, blijven beide, de broek is liefde

Ik had eerst maat 34, werd te groot, toen heb ik een broek in 33 gekocht, en nu heb ik deze ook weer in 33, maar om mn middel is hij eigenlijk veel te groot, bij mn billen ook, maar mn benen hebben het nodig, vind de broek echt het lijkt trouwens of hij qua lengte goed is, maar ik heb hem een halvemeter naar binnen gevouwen want ik ben maar anderhalve meter, dat ziet er idioot uit

Zwarte blouse, zit mooi, en lekker komt mooi op tijd want heb maandag sollicitatie

blijft ook, zit mooi en lekker, ik heb alleen mn hempie naar beneden getrokken, maar het truitje valt gewoon normaal qua lengte

ik wil er nog niet in dood worden gevonden, ook niet voor 5,90 de onderkant valt een soort van naar binnen, vet idioot

het jurkje, heel leuk, alleen de band valt voormij op de verkeerde plek, namelijk in het midden op mn buik.

op dit tuniekje wachtte ik vet lang, wilde hem zo graag, maar hij zit niet lekker, zit heel strak onder mn oksel, heerlijk zo'n naad die snijd.

blouse van divided, heel leuk maar totaal stretchloos, en niet geschikt voor grote boezems, ik heb sowieso blousjes tot onder mn borst dicht, dat vind ik mooi met een hempie, alleen deze kreeg ik niet eens onder mn borst dicht

ennuh, trui waar ga je met dat meisje heen

ik hou dus alleen de jeans, zwarte blouse, geruite trui en de flatjes, jammer maar beter voor de portomonee.

[ Bericht 89% gewijzigd door Kleintje19 op 11-09-2009 09:17:55 ]
    pi_72634609
    grrr!
    Het shirt dat ik in 3 kleuren had besteld en al heb gedragen een paar keer zijn nu in de TODAY aanbieding
    pi_72635141
    Ik had mijn winkelmandje vol liggen met in totaal 280 euro aan spullen en toen toch maar besloten alleen voor 3 rokjes te gaan (2 kokerrokken en 1 leren rokje)
    pi_72635972
    Die trui die Kleintje19 heeft besteld staat bij mij ook nog in bestelling.
    *Kijkt of de maat nog veranderd kan worden*
    pi_72636100
    Die grote/lange trui heb ik ook en valt bij mij gewoon goed Maat 40 terwijl ik normaal ook maat 40 heb (bij 1,75 meter)

Ik ga er alleen wel een riem om dragen want ik heb meer taille dan de trui doet voorkomen Maar dat was toch al het idee toen ik 'm bestelde
    pi_72636160
    verder wel hele mooie kleuren hoor had hem ook in het paars maar die heb ik er niet uitgehaald uiteraard, ik moet zo weer met die enorme doos naar het postkantoor
    pi_72636187
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
    Die grote/lange trui heb ik ook en valt bij mij gewoon goed Maat 40 terwijl ik normaal ook maat 40 heb (bij 1,75 meter)

Ik ga er alleen wel een riem om dragen want ik heb meer taille dan de trui doet voorkomen Maar dat was toch al het idee toen ik 'm bestelde
    bij mij ook, maar alsnog, lijkt wel een xxxxl en ik heb toch echt altijd maat L.. ik kijk wel of ik hem in de winkel in een M kan krijgen.
    pi_72636260
    Normaal gesproken heb ik 36/38 (1,65 lang), dus ik twijfel nog of ik maat S laat staan.
    Ach als ze te groot zijn stuur ik ze wel terug/ruil ik ze in de winkel.
    pi_72636701
    Hoe vallen de spijkerbroeken van H&M? Ik haat lage broeken, maar bij sommige broeken staat: een kruishoogte van 22 cm. Ik weet niet of dat hoog of laag is
    Tap tap tap
    pi_72636858
    Kijk heel even in de jeans style guide
    daar zie je per broek wat de waist is.

Zo te zien kun je het beste L.O.G.G pakken die hebben een regular fit.
    Oh ja een Loyal, Wide en Slim hebben ook een normale fit.

Sorry ik maak het er niet makkelijker op he...
      vrijdag 11 september 2009 @ 10:44:06 #105
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_72637000
    22 cm is redelijk laag volgens mij. Maar pin me er niet op vast .

Ik heb H&M maar eens gemaild waarom mijn bestelling maar niet in behandeling genomen wordt. Heb 20 augustus besteld, alles was op voorraad, heb geen saldo meer open staan. Hij staat nu op Helaas te laat, half september, maar dat is het ook al bijna .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_72637195
    eh, waar vind ik de jeans style guide
    Tap tap tap
    pi_72637522
    Ik vond het wel heel erg toepasselijk als mijn eerste bericht op fok in het h&m topic zou zijn, dus bij deze Ik ben niet zo verslaafd als sommige van jullie maar bestel toch ook wel regelmatig en kom ook behoorlijk vaak in de winkel

Ik kreeg gisteren ook zo'n grote doos, maar dat kwam omdat ik er schoenen bij had zitten. En die pasten niet, dus toen had ik ze gelijk een maat groter besteld, en toen zag ik weer allemaal nieuwe dingen dus ik denk dat er binnenkort weer een grote doos binnenkomt
    Ik keek net en het is nu al in behandeling! Een dag later, dat heb ik nog nooit meegemaakt... Alleen er zat een shirt bij in twee maten en één daarvan komt nu pas begin oktober?? Terwijl ik had gezegd 'alles in een pakket'?? Wordt het een keer snel in behandeling genomen is het nog niet goed...
    pi_72637543
    de broeken zijn vrij laag, niet allemaal hoor, heb 1 hoge 2 lage, maar het zijn geen bilspleet broeken als je bukt, dus niet zo laag.
    pi_72638097
    @ Cherry, als ik op Dames klik, dan zie ik rechts het kopje JEANSGUIDE staan

Doe rustig aan deze dagen, ik ga een weekendje weg ivm met mijn verjaardag 2day
    pi_72638144
    OOH gefeliciteerd!!
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72638506
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 11:29 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Cherry, als ik op Dames klik, dan zie ik rechts het kopje JEANSGUIDE staan

Doe rustig aan deze dagen, ik ga een weekendje weg ivm met mijn verjaardag 2day
    O, ik ben maar een beetje blind .

Gefeliciteerd
    Tap tap tap
    pi_72639132
    Jullie zullen het niet geloven... maar mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling terwijl er nog steeds half september bij staat
    pi_72639214
    Gefeliciteerd Linnie!

Mensen, houd u vast aan uw stoelen! Het onmogelijke is vandaag gebeurd!

*tromgeroffel*

*spannendmakendestilte*

Ik keek zojuist bij 'nog niet geleverde artikelen' en daar stond niks! De bestelling die ik gisteravond na 21.00 geplaatst heb is al in behandeling !!!

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt !!
    pi_72639514
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:
    Jullie zullen het niet geloven... maar mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling terwijl er nog steeds half september bij staat
    same here, duurt lang, eerst werd mijn bestelling verwijderd omdat ik 2 kortingscodes gebruikte, en nu moest ik dus alles opnieuw bestellen. Waarbij ik natuurlijk geluk had dat ze mijn maat nog hadden
    Love my boy [L] 15/04/08
    pi_72639677
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
    Ik keek zojuist bij 'nog niet geleverde artikelen' en daar stond niks! De bestelling die ik gisteravond na 21.00 geplaatst heb is al in behandeling !!!
    Bij mij ook! En alhoewel ik een snelle afhandeling zeer waardeer, had ik er eigenlijk op gerekend vandaag nog wat erbij te kunnen gooien.. beh.
    pi_72639918
    Waarom wordt dat van jullie binnen een dag in behandeling genomen en die van mij na een week nog niet klote H&M.
    pi_72640056
    Ik heb geen idee? Ik was normaal ook altijd een van de mensen die 2 weken moest wachten tot het ein-de-lijk in behandeling werd genomen
    pi_72640138
    Ik heb wel twee kortingen gebruikt, maar die zijn beide door H&M naar me gemaild en ik kan er ook niks aan doen als zij kortingen zo kort na elkaar emailen dat de bestelling nog niet in behandeling is genomen... Ik heb een aantal dingen op 28 augustus bestelt en toen kwam er op 4 september een nieuwe korting bij en heb ik weer wat dingen bestelt.
    pi_72642018
    mn bestellingen zijn manco en in behandeling :D
    pi_72642449
    Pfff, fuck it, ik heb er wat bij gegooit. Het wordt nu toch wel eind september wat ze ook zeggen.

Misschien doen ze het expres omdat er 1 artikel pas eind september kon worden geleverd
      vrijdag 11 september 2009 @ 15:02:01 #121
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_72644310
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Dipkip het volgende:
    Waarom wordt dat van jullie binnen een dag in behandeling genomen en die van mij na een week nog niet klote H&M.
    Mijne dus ook nog steeds niet, terwijl ik ruim 2 weken geleden besteld heb .
    Had H&M vanmorgen gemaild, krijg ik gewoon zo'n standaard antwoord:

Bedankt voor je e-mail.

We hebben de bestelling voor je nagekeken.
    Je ontvangt je bestelling medio september, binnen 10 werkdagen.

We wensen je alvast veel plezier met je bestelling en we wensen je nog een fijne dag toe.

pi_72650830
    Heel leuk en aardig die 25% korting op een artikel naar keuze. Als je dat artikel dan ook daadwerkelijk kan aangeven. Bij mij gaat er constant 25% van een haarclip van 3 euro..
    pi_72651012
    Bij mij pakt ie altijd het duurste artikel (bij mijn zusje ook trouwens)

Malo wat irritant dat ze je dan afschepen met zo'n mailtje
    pi_72651042
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
    Bij mij pakt ie altijd het duurste artikel (bij mijn zusje ook trouwens)

Malo wat irritant dat ze je dan afschepen met zo'n mailtje
    raar zeg.. Ik heb nu andere dingen in mijn mandje gedaan, maar gaat nu weer van het goedkoopste artikel af.
    Misschien maar gewoon bestellen en bij betaling de 25% van het duurste artikel afdoen? of zou dat niet werken?
    pi_72651084
    Ik denk dat je dan het beste even kunt bellen of mailen om te vragen of ze de korting willen toepassen op het duurste artikel uit je bestelling
    pi_72651154
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
    Ik denk dat je dan het beste even kunt bellen of mailen om te vragen of ze de korting willen toepassen op het duurste artikel uit je bestelling
    Ga ik doen! Moet ik wel doen meteen nadat ik de bestelling heb geplaatst neem ik aan?
    pi_72651200
    Dat kan volgens mij nog tot je de factuur betaalt, maar als je het snel doet heb je minder kans om het te vergeten natuurlijk
    pi_72651229
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Daph_ het volgende:
    Dat kan volgens mij nog tot je de factuur betaalt, maar als je het snel doet heb je minder kans om het te vergeten natuurlijk
    Dankjewel voor de tip! Ga nu de bestelling plaatsen!
    Wel veel truitjes voor 5 euro trouwens zeg. Heb ze allemaal maar erin gedaan
    pi_72652715
    Gister een bestelling geplaatst, vandaag in behandeling .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_72653227
    had ik ook dus, en mn andere bestelling is al gesorteerd zelfs nog niet eens 1 dag manco geweest
      vrijdag 11 september 2009 @ 19:27:38 #131
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72653462
    h&m gaat weer de goede kant op
    electro waar blijft je jasfotoo?
    pi_72653771
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
    h&m gaat weer de goede kant op
    electro waar blijft je jasfotoo?
    die ik had was te klein en kort dus ik heb m teruggestuurd
    morgen krijg ik dus wss mn nieuwe in 38 en dan zal ik een goede foto maken
      vrijdag 11 september 2009 @ 19:38:15 #133
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72653855
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef electronique het volgende:

[..]

die ik had was te klein en kort dus ik heb m teruggestuurd
    morgen krijg ik dus wss mn nieuwe in 38 en dan zal ik een goede foto maken
    haha okee. ben benieuwd, ik ga nu, that 70s show kijken
    pi_72654012
    Op de site staat nu ook een aanfoto

Ik heb hem ook al in de winkel gezien.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72654057
    zo zag hij er in het echt zegmaar echt niet uit
    hij is heel kort en als ik de 36 dicht maakte zat ie echt HEEL strak
    en ik heb echt geen tieten en ben ook echt niet dik
      vrijdag 11 september 2009 @ 19:47:17 #136
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72654170
    misschien draagt ze een maat 40 ofzo want je bent inderdaad niet dik van wat ik gezien heb op je fotos. ik vind het echt een toffe jas, misschien dat ik hem ook binnenkort haal, maar dan kijk ik wel in de winkel vanwege de maten
    pi_72654234
    ja dat is wel aan te raden, alhowel, in eindhoven hadden ze maar een paar jassen binnen gekregen. van elke maat 1 ofzo

maargoed, de jas is wel echt
      vrijdag 11 september 2009 @ 19:50:35 #138
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72654294
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef electronique het volgende:
    ja dat is wel aan te raden, alhowel, in eindhoven hadden ze maar een paar jassen binnen gekregen. van elke maat 1 ofzo

maargoed, de jas is wel echt
    haha waar ik woon zijn ze helemaal niet binnengekomen, alleen die beigebontjas met die strik, maar die vind ik niet zo tof. maar ik ben toch elke dag in amsterdam, dus ik kijk daar wel een keertje
    pi_72654793
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Linnie20v het volgende:

Deze dus:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    ik vind dat blauwe jurkje ook érg mooi!! (heb al erg veel paars)

heb vandaag mijn 1e bestelling ontvangen:

leuk jurkje

echt he-le-maal goeie schoenen!!!

en het korsetje op rechts, maar weet nog niet of ik die houd
    Sjakie ♥ 10-7-10
    Japie ♥ 4-2-14
      vrijdag 11 september 2009 @ 20:54:36 #140
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72657179
    idd ja!

lekker warm trouwens dat bont allemaal deze winter
    pi_72657718
    Nieuw bestelling geplaatst:

Hopen dat ie niet pluist!

Hopen dat ik er geen dikke kont in heb. Dat gevaar heb ik met strakke rokken.

Pure liefde! Hopen dat het geen pluis-stof is.
      vrijdag 11 september 2009 @ 23:46:41 #143
    100521 Krizzol
    Whoaaah Ondertitel
    pi_72662483
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 08:02 schreef Kleintje19 het volgende:
    ik haat dit pakket, alles is zo verdomde leuk

edit: zitten echt leuke dingen tussen, maar de maten kloppen niet, of er zit geen stretch in etc moet dus veel terug. die dikke trui is echt hylarisch, ik verzuip erin ze vallen dus idd groot.

[ afbeelding ]
    Can i has big boxz?

[ afbeelding ]
    de broek en de schoentjes, blijven beide, de broek is liefde

[ afbeelding ]
    Ik had eerst maat 34, werd te groot, toen heb ik een broek in 33 gekocht, en nu heb ik deze ook weer in 33, maar om mn middel is hij eigenlijk veel te groot, bij mn billen ook, maar mn benen hebben het nodig, vind de broek echt het lijkt trouwens of hij qua lengte goed is, maar ik heb hem een halvemeter naar binnen gevouwen want ik ben maar anderhalve meter, dat ziet er idioot uit

[ afbeelding ]
    Zwarte blouse, zit mooi, en lekker komt mooi op tijd want heb maandag sollicitatie

[ afbeelding ]
    blijft ook, zit mooi en lekker, ik heb alleen mn hempie naar beneden getrokken, maar het truitje valt gewoon normaal qua lengte

[ afbeelding ]
    ik wil er nog niet in dood worden gevonden, ook niet voor 5,90 de onderkant valt een soort van naar binnen, vet idioot

[ afbeelding ]
    het jurkje, heel leuk, alleen de band valt voormij op de verkeerde plek, namelijk in het midden op mn buik.

[ afbeelding ]
    op dit tuniekje wachtte ik vet lang, wilde hem zo graag, maar hij zit niet lekker, zit heel strak onder mn oksel, heerlijk zo'n naad die snijd.

[ afbeelding ]
    blouse van divided, heel leuk maar totaal stretchloos, en niet geschikt voor grote boezems, ik heb sowieso blousjes tot onder mn borst dicht, dat vind ik mooi met een hempie, alleen deze kreeg ik niet eens onder mn borst dicht

[ afbeelding ]
    ennuh, trui waar ga je met dat meisje heen

ik hou dus alleen de jeans, zwarte blouse, geruite trui en de flatjes, jammer maar beter voor de portomonee.

Ik heb je foto´s niet eens gezien, ik zag alleen hello kitty (L) trouwen?
    Whoaaah
      vrijdag 11 september 2009 @ 23:47:23 #144
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_72662506
    Ik was jullie kwait!
    Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
    pi_72663062
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ik heb je foto´s niet eens gezien, ik zag alleen hello kitty (L) trouwen?

dan heb je me scooter nog niet gezien 2 hello kitty stickers, 1 aan elke zijde, hello kitty

memoeder wil de geruite trui ook, heb hem nu aan,zit heerlijk, ik ga maandag dus ook voor haar vangen en gelijk nog meer truien,ik sterf het af man brrrrrrrrrrrr
      zaterdag 12 september 2009 @ 08:54:20 #146
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
      zaterdag 12 september 2009 @ 09:05:42 #147
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72667176
    deze herfst collectie is weer helemaal goed
    pi_72671511
    hej iedereen,
    wat een leuk topic
    Ben zelf ook een hm verslaafde, bestel eigenlijk elke maand wel wat..
    Heb gister 2 bhtjes en 6 stringetjes binnen gekregen en heb deze vandaag besteld:

Waarschijnlijk gaan ze allevier weer terug want ben altijd erg moeilijk met spijkerbroeken.. Ze moeten echt perfect zijn anders doe k ze toch niet aan Ben eigenlijk al heel lang op zoek naar een mooie lichte jeans, maar zijn bijna nergens te vinden...

Heb deze er ook bij besteld, heeft iemand deze in het echt gezien? vind ze echt
    pi_72672168
    mijn bestelling is al 3 dagen in behandeling maar er gebeurt verder niets?? Hoe lang duurt het meestal voor je iets ontvangt als het in behandeling is?
    Love my boy [L] 15/04/08
    pi_72672603
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
    [ afbeelding ]
    wat eeen leuk jurkje

Ja maar hij is niet getailleerd? Dan lijkt het net alsof je een oversized hemd aan hebt.
    pi_72673103
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Queen_E het volgende:

[ link | afbeelding ]
    Vond ze ook heeeeeeel leuk! Maar heb 4 jaar geleden een belofte aan mezelf gedaan om nooit meer suede laarzen te kopen
    Noot noot.
    pi_72673173
    quote:
    Vond ze ook heeeeeeel leuk! Maar heb 4 jaar geleden een belofte aan mezelf gedaan om nooit meer suede laarzen te kopen
    tis geen echt suede he..... maar ben wel benieuwd hoe ze zijn.. ik hou ze denk ik sowieso wel voor ¤39,90
    pi_72673186
    Heb deze vorige week in de winkel gehaald.

Maar dan ipv die string, heb ik een halve string gekocht. Zo mooi
    Noot noot.
    pi_72673206
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Queen_E het volgende:

[..]

tis geen echt suede he..... maar ben wel benieuwd hoe ze zijn.. ik hou ze denk ik sowieso wel voor ¤39,90
    Ik wacht wel totdat jij ze hebt... Als ze goed bevallen, ga ik ze misschien ook wel bestellen
    Noot noot.
    pi_72673255
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:

[ afbeelding ]

heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt he
    pi_72673267
    quote:

[ afbeelding ]

Supermooi ja, die ga ik ook nog kopen.

Over die laarzen:
    Ik heb van Divided soortgelijke laarzen gezien, en die leken wel oke. Voor dat geld kun je natuurlijk geen superkwaliteit en dito comfort verwachten.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72673295
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ja maar hij is niet getailleerd? Dan lijkt het net alsof je een oversized hemd aan hebt.
    Leuk toch? Je kunt er altijd nog een riempje om doen.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72673326
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Queen_E het volgende:

[..]

heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt he
    Ja ik heb ook nog een vraagje, hoe dik is die vulling? Ik hoop niet te dik want daar hou ik niet van. En tis ook niet uitneembaar toch?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72673357
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef alors het volgende:

[..]

Over die laarzen:
    Ik heb van Divided soortgelijke laarzen gezien, en die leken wel oke. Voor dat geld kun je natuurlijk geen superkwaliteit en dito comfort verwachten.
    true.. maar we wachten wel af.... hij staat op levering half september. Maarja dat is volgende week al dus ben benieuwd
    pi_72673380
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Queen_E het volgende:

[..]

Die rand zit echt heeeeeel erg mooi. Ik verbaas me er trouwens over dat die zo goedkoop is. Hij is idd voorgevormd, iets anders wil ik ook niet hebben
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:56 schreef alors het volgende:

[..]

Ja ik heb ook nog een vraagje, hoe dik is die vulling? Ik hoop niet te dik want daar hou ik niet van. En tis ook niet uitneembaar toch?
    Die vulling is totaal niet dik en niet uitneembaar. Zit alleen iets aan de onderkant, zodat de boobs daar mooi in uitkomen.
    Noot noot.
    pi_72673398
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
    [..]

Die vulling is totaal niet dik en niet uitneembaar. Zit alleen iets aan de onderkant, zodat de boobs daar mooi in uitkomen.
    Okay mooi, omg hij klinkt zooo perfect
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72673572
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 15:00 schreef alors het volgende:

[..]

Okay mooi, omg hij klinkt zooo perfect
    !

Achterkant heeft ook 5 haakjes, vond ik ook wel fijn, anders gaat het zo snijden
    Als je een halve string er bij wil, bestel dan een maat kleiner er evt. bij, want hij valt groot uit
    Noot noot.
    pi_72673656
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

!

Achterkant heeft ook 5 haakjes, vond ik ook wel fijn, anders gaat het zo snijden
    Als je een halve string er bij wil, bestel dan een maat kleiner er evt. bij, want hij valt groot uit
    Ok, tnx, ja ik wil ook een halve dat vind ik het mooist en het lekkerst zitten
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72674716
    quote:

[ afbeelding ]

Jojoortje, zitten er van die harde plastic stroken in? Daar heb ik zo'n hekel aan! Dat heb je vaak bij die korsetten.
    pi_72674930
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Jojoortje, zitten er van die harde plastic stroken in? Daar heb ik zo'n hekel aan! Dat heb je vaak bij die korsetten.
    baleinen
    pi_72676112
    Nooh, mocht ik eindelijk van mezelf bestellen: is de jas die ik persé moest er niet meer in de kleur die ik wilde.
    pi_72676200
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 16:07 schreef Queen_E het volgende:

[..]

baleinen
    Ja weet ik maar ik was bang dat ik dan niet begrepen zou worden!
    pi_72676210
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Nee.. Wel een miniscuul plastic, buigbaar, zacht strookje... Maar ik voel daar niets van
    Noot noot.
    pi_72677064
    Hihi, ik had ooit, 3 jaar geleden ofzo een beige vest gekocht bij h&m, beetje apart stofje, mix van viscose, mohair wol en nylon. De kleur was alleen net niet een goede tint beige, te goudoranje. Ik heb em tijden geleden soort van lichtkorenblauw geverfd, maar ik hou helemaal niet van blauw, bovendien was het niet goed gelukt en waren sommige stukken veel donkerder dan andere.

Nu heb ik hem zonet met ontkleurder behandeld en eerst werd ie roodpaarsigbruin, toen taupe, toen olijfgroen en nu gewassen en bijna gedroogd is ie heel mooi grijsbeige Ik kan alleen nu nog niet zo goed beoordelen of het mooi effen is geworden. Ik hoop het
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72678777
    quote:

[ afbeelding ]

Wat is een halve string? Verder mooi Alleen jammer dat het bovenstuk zoveel stof heeft en de onderkant juist het minimale bij de string... vind ik geen mooie combi. Maar volgens mij heb jij dan meer stof, of ik begrijp het verkeerd
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
    pi_72679061
    vandaag weer even inkopen gedaan voor de herfst:

Hello Kitty

Ja doei.
    pi_72679083
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat is een halve string? Verder mooi Alleen jammer dat het bovenstuk zoveel stof heeft en de onderkant juist het minimale bij de string... vind ik geen mooie combi. Maar volgens mij heb jij dan meer stof, of ik begrijp het verkeerd

Dit is een halve string, dus met wat meer stof... Van de achterkant zit het ook heel mooi
    Noot noot.
      zaterdag 12 september 2009 @ 19:21:50 #174
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_72680142
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:

Hello Kitty
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Hihi ik werd helemaal blij van jouw vrolijke hoofd
    Staat je leuk die kleren!
      zaterdag 12 september 2009 @ 19:24:07 #175
    100521 Krizzol
    Whoaaah Ondertitel
    pi_72680211
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dan heb je me scooter nog niet gezien 2 hello kitty stickers, 1 aan elke zijde, hello kitty

memoeder wil de geruite trui ook, heb hem nu aan,zit heerlijk, ik ga maandag dus ook voor haar vangen en gelijk nog meer truien,ik sterf het af man brrrrrrrrrrrr
    Als ik mijn rijbewijs heb ga ik hello kitty autostoelhoezen enzo importeren
    Mijn laatste H&M aankoop is al oud.. Today jurkjes die ik net zag zijn op
    morgen maar weer even spieken
    Whoaaah
    pi_72680413
    Bontjas in 38 is binnen en eindelijk goed <3
    dadelijk even een fototje maken
    pi_72681643
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 19:21 schreef -Peach het volgende:

[..]

Hihi ik werd helemaal blij van jouw vrolijke hoofd
    Staat je leuk die kleren!
    dank

was vooral ook heel blij met de Hello Kitty trui en die twee streepjesdingen..

die stonden altijd leuk bij anderen, vond ik, en durfde 't zelf niet te kopen dus nu gewoon gepast en vond 't echt leuk staan dus helemaal blij
    Ja doei.
    pi_72681970
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is een halve string, dus met wat meer stof... Van de achterkant zit het ook heel mooi
    Oh mooi! Zoiets dacht ik al, mooie combi

En die laarzen een aantal posts hierboven zijn leuk zeg!
      zaterdag 12 september 2009 @ 20:43:29 #179
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_72682708
    Oef die BH is echt
    Maarruhh...hebben ze in de winkel ook groter dan 80C?
    pi_72682771

Vandaag deze gekocht in de winkel. Is wel even wennen, zo'n hoge hak, want ik loop nooit op pumps .

En nu zie ik in de online shop ook alweer leuke enkellaarsjes, wat erg .
    pi_72682865
    Dit vest net toegevoegd:

zaterdag 12 september 2009 @ 20:58:26 #182
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72683152
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Queen_E het volgende:
    hej iedereen,
    wat een leuk topic
    Ben zelf ook een hm verslaafde, bestel eigenlijk elke maand wel wat..
    Heb gister 2 bhtjes en 6 stringetjes binnen gekregen en heb deze vandaag besteld:
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]

Waarschijnlijk gaan ze allevier weer terug want ben altijd erg moeilijk met spijkerbroeken.. Ze moeten echt perfect zijn anders doe k ze toch niet aan Ben eigenlijk al heel lang op zoek naar een mooie lichte jeans, maar zijn bijna nergens te vinden...

[ link | afbeelding ]
    jaa die laarzen vond ik ook heel leuk. maar ik zoek dan wel een keer echte suede laarzen waar ik wat langer mee kan

ik heb trouwens een nieuwe tas. ik ben er zo blij mee ondanks dat ik eigenlijk een andere wou
    pi_72683174

Ik heb deze er nog bij gedaan, hij staat zo leuk bij het model, ik kies de leukste wel uit straks
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_72683920
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef alors het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik heb deze er nog bij gedaan, hij staat zo leuk bij het model, ik kies de leukste wel uit straks
    Ohhhh, die is leuk zeg! Kan alleen niet helemaal wijs worden uit het model... *site opzoekt*
    pi_72684039
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:

Hello Kitty
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Wat zie je er fit en goed uit zeg! Je straalt helemaal Mooi om te zien.
    pi_72684504
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ohhhh, die is leuk zeg! Kan alleen niet helemaal wijs worden uit het model... *site opzoekt*
    Dit is em zo:

know'm sayin?
    word? word.
    pi_72684884
    pi_72684950
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:40 schreef alors het volgende:

[..]

Dit is em zo:

[ afbeelding ]
    Erg mooi

En electronique; leuk je bontjas
    pi_72685007
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:55 schreef electronique het volgende:
    [ afbeelding ]
    Leuk
    know'm sayin?
    word? word.
      zaterdag 12 september 2009 @ 22:09:34 #190
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72692955
    tvp
    pi_72693311
    Kun je ondergoed terug brengen?

Als ik een hele grote bestelling plaats, moet ik hem eerst betalen? Want ik denk dat ik maar 3 dingen ga houden of zo..
    pi_72693361
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef P.F het volgende:
    Kun je ondergoed terug brengen?

Als ik een hele grote bestelling plaats, moet ik hem eerst betalen? Want ik denk dat ik maar 3 dingen ga houden of zo..
    Als je kiest voor 'acceptgiro bij bestelling' hoef je pas te betalen nadat je de spullen hebt gekregen. En dan alleen voor de spullen die je houdt .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_72693386
    Nee, je hoeft alleen te betalen voor de dingen die je houdt. En over dat ondergoed weet ik het niet zeker, maar het staat in ieder geval nergens, dus dan zal je het wel kunnen terug sturen?
    pi_72693387
    Oké, dan ga ik voor 400 euro lingerie bestellen Ik wil maar een setje, maar mijn maat BH & maat string is nooit samen in de winkel...

En er is zeker geen kortingscode bekend?
    pi_72693410
    Alleen een die 25% korting geeft op een product, die staat in de OP.
    pi_72693432
    quote:
    Antwoord

Ja, het herroepingsrecht geldt ook voor badkleding en ondergoed. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je het kledingstuk niet hebt gebruikt.
    pi_72693601
    moet ik voor een maandfactuur of een acceptgiro kiezen?
    pi_72693674
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef P.F het volgende:
    moet ik voor een maandfactuur of een acceptgiro kiezen?
    Ik zou de acceptgiro doen, dan bereken je zelf wat je moet betalen (+ 1 euro retourkosten). Anders doen zij het voor je en als je, zoals wij, veel besteld ben je op een gegeven moment de draad kwijt .
    Tap tap tap
    pi_72693719
    En als alles half september komt en 1 ding half oktober

hoe werkt het dan met terug sturen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')