Wat heb je aan op de grote dag???quote:Op woensdag 9 september 2009 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, mijn besteling is in behandeling. Er zitten dingen bij die ik de 17e moet hebben, de dag voor ons trouwen. Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
vond ik ook al, daarom toch maar snel besteld hihiquote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Is dit niet erg goedkoop?
€4, 95
[ afbeelding ]
Al kreeg ik geld toequote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Is dit niet erg goedkoop?
¤4, 95
[ afbeelding ]
ik wens je in iedergeval succes met zoeken, tis daar altijd zo'n tering zooi hequote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef warrel het volgende:
http://files.hm.com/media(...)99_09090_64_1994.jpg
Die is moooooi
En ik ga vanavond naar de H&M in Utrecht.. Hebben ze dit ook op de Oude Gracht?![]()
I knowwwwquote:Op donderdag 10 september 2009 14:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wens je in iedergeval succes met zoeken, tis daar altijd zo'n tering zooi he![]()
quote:chaffeur nog steeds onderweg, hijmoet opschieten *doet boos hoofd*
ach ik zie het wel, er kan altijd nog een verfje overheenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik vind wit weer zo riskant met doorschijnen, als ie donker was had ik hem meteen besteldmja aan de andere kant voor
€ 5
Ik vind de paarse het mooistquote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb twijfels over dat kimono jurkje, iemand suggesties qua kleur?
Zwart is zo zwart, paars staat niet bij een witte huidskleur?, blauw is zo uhh blauw
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ohw en dit jurkje vind ik ook zo leuk
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:20 schreef warrel het volgende:
Whoohoo!Mijn bestelling is ein-de-lijk in behandeling
En de jouwe Dipkip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |