abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:05:47 #26
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72565526
Ho, nieuw topic! Bijna gemist
En ik houd jullie nog steeds op de hoogte over het gedoe met mijn sjaal Hij staat nog in mn bestelling, dus... Ben benieuwd
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_72566008
Ik moet die jas toch een maat groter
Voices tell me I'm the shit.
pi_72570437
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Wat is alles?

deze is in het echt heel mooi donkerpaars! En lekker warm voor de winter! (en lekkere lange mouwen)

gewoon leuk, verder niets bijzonders ofzo

Enige bh van de H&M die wel goed blijft zitten na x aantal keer dragen. Heb m overigens ook al in het lichtblauw en bruin.

Zit echt super!

Leuk! Helaas is het wel modelletje 'je bent zwanger of je blaas zit giga vol'. Maar voor die prijs hou ik m (bij gebrek aan leuke spagettitopjes)

Lekker soepel stofje, zit goed.
pi_72573116
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef alors het volgende:
Ik kan de OP niet meer aanpassen iig...
[..]

Is de enige geldige nu nog.
Ik heb het even aangepast.
pi_72573120
ik had heel veel korting in mijn bestelling.
Nu gaat er veel terug en een paar dingen geruild en heb ik die 25% kortingscode weer gebruikt en bij de jas gedaan. Krijg ik die korting dan wel weer op die jas?
Want het is schriftelijk natuurlijk maar deze bestelling had ik hem ook met 25% korting.
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 9 september 2009 @ 07:53:42 #31
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72573198
Ik doe altijd best grote bestellingen, maar meestal gaat er ook veel terug. Je hebt dus niets te verliezen eigenlijk..
pi_72573230
Nou, mijn besteling is in behandeling. Er zitten dingen bij die ik de 17e moet hebben, de dag voor ons trouwen. Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
I had a signature once. It was awful.
pi_72574537
Pff, H&M snoept bij mij stiekem al m'n ingevoerde kortingen dr af.. En ze gaan het ook nog half september leveren Ik ben benieuwd...!
I will take the sun in my mouth
  woensdag 9 september 2009 @ 09:40:24 #34
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72574568
quote:
Op woensdag 9 september 2009 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, mijn besteling is in behandeling. Er zitten dingen bij die ik de 17e moet hebben, de dag voor ons trouwen. Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
Ik ben de 17e jarig
pi_72574835
Nog steeds niet in behandeling
pi_72575015
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:54 schreef Dipkip het volgende:
Nog steeds niet in behandeling
Ik ook niet
I will take the sun in my mouth
pi_72576050
Zending zit in afleverroute
know'm sayin?
word? word.
pi_72576782
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef alors het volgende:

[..]

geldig is wat anders dan werkend. Ze werken wel maar zijn 'illegaal', of ze dat opmerken, weet je nooit zeker bij h&m...
ik heb 20 euro korting bij deze manco bestelling, 10 euro van de jeans, en 10 euro gewoon algemeen, die sukkels nemen hem gewoon in behandeling
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die mis ik inderdaad ook Ik heb nog wel wat felgekleurde blousejes, maar niet zoveel als ik zou willen (genoeg keuze zonder dat driekwart in de was ligt, zeg maar).

Leuke bestelling! Dat tuniekjegevalletje linksboven Die lange trui in twee kleuren middenonder heb ik ook in petrol, die is echt !! Kan niet wachten tot het winter is Moet alleen nog een goede zwarte skinny/slimfit broek hebben voor daaronder eigenlijk..
ik hoop dat de truien goed zitten, ik hoorde dat ze ruim vallen, en hij mag niet teveel tekenen, ben niet zo slank meer haha.

ik heb van de blousjes wel een knalroze, super leuk, maar had graag nog andere kleurtjes gehad

ik zal eens kijken of er foto's komen van mn bestelling, er zit iniedergeval nog veel meer in, maar kan me nietmeer herrineren wat
pi_72577019
Ik had in A'dam een leuk rokje gezien, maar heb er nu spijt van dat ik hem niet heb gekocht en hij staat niet op de site .
Tap tap tap
pi_72578110
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in A'dam een leuk rokje gezien, maar heb er nu spijt van dat ik hem niet heb gekocht en hij staat niet op de site .
hoe ziet ie eruit?
pi_72578152
Ze hadden hem in spijkerstof en van donkerbruin ribstof, knielengte ongeveer, bestond uit drie stroken. Volgens mij was het van LOGG want hij viel beroerd klein, 38 zag eruit als een kindermaat
Tap tap tap
pi_72578241
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden hem in spijkerstof en van donkerbruin ribstof, knielengte ongeveer, bestond uit drie stroken. Volgens mij was het van LOGG want hij viel beroerd klein, 38 zag eruit als een kindermaat

zegt me zo 1,2,3 niets helaas, maar als hij er als kindermaat uitzag zegt dat genoeg
pi_72578454
Ik kijk morgen in Utrecht wel, moet ik niet vergeten die kortingsbon mee te nemen
Tap tap tap
pi_72581912
ik heb ook wat besteld, met kortingscode 10,- korting en 25% korting. Maar nu staat hij niet bij nog te leveren, en ook niet bij geleverd. Is mijn bestelling nu weg!?
Love my boy [L] 15/04/08
pi_72581931
Waarschijnlijk wel...
Tap tap tap
pi_72583647
Mijn pakketje is er! Ik denk dat ik niet veel ga houden ondanks dat het wel leuk is.

Studded sandaaltjes blijven sowieso, staan heel leuk. Blousje weet ik nog niet, is op zich wel leuk, moet nog even kijken of ik er iets warm onder kan dragen, of thermo spul Ik ben veel te koukleum ervoor.
Het jasje met gouden stiksel is heel vet, maar ik denk dat ik hem weinig ga dragen, heb een geschikter jasje dat eigenlijk altijd de voorkeur zal krijgen, dus vind ik het zonde om hem dan te houden...
Slangenleertas is als verwacht, maar met felroze voering Voor die 5 euro hou ik hem lekker, een extra tas is nooit weg
De bontbeenwarmers zijn ook nog een twijfelgevalletje, ik moet nog even kijken of ik er iets leuks van kan knutselen, anders gaan ze ook terug.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 9 september 2009 @ 18:06:41 #47
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72589570
Bij mij viel het vies tegen, veel gaat terug.. heel veel

En even wat nieuwe dingen bestellen.. zo gaat dat.
pi_72591343
Yesssssssssssss mijn rode mouwloze Divided vest met capuchon waarvoor ik gruwelijk heb moeten vechten is BINNEN en hij PAST!

Deze dus:

[ Bericht 18% gewijzigd door Imperfect-Angel op 10-09-2009 10:13:32 ]
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72591389
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Heb een mooi pak gezien bij H&M, twijfel alleen of ik het zal bestellen.. Vind de kleuren blouses eigenlijk niet leuk Waarom is er geen groen ofzo?
In de winkel laarst een mooie rode blouse gekocht die online weer niet te koop is.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72591511
Ik hoop dat ze morgen weer even nieuw spulletjes erop zetten
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')