Komen die ook in Nederland?quote:Op woensdag 2 september 2009 05:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Doet je TV het nog wel? Dan even Discovery kijken, extreme survival programma's enzo.
Dan kan je beter je TV op marktplaats zetten en van dat geld twee weken etenquote:Op woensdag 2 september 2009 05:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Doet je TV het nog wel? Dan even Discovery kijken, extreme survival programma's enzo.
Met schenkstroop vang je meer vliegen . . .quote:Op woensdag 2 september 2009 06:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Of bied je eigen lichaam aan! Twee vliegen in een klap.
In twee en halve week kan een hoop gebeuren!quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 07:21 schreef Lightning_NL het volgende:
life fail haha.
Desnoods de boer op.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ga werken voor je geld
Was je electriciteit afgesloten dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
anti-klacht: ik heb weer licht in huis
Nee, het was te donker om het lichtknopje te vinden.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Was je electriciteit afgesloten dan?
Mosselen met kaasdradenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:04 schreef Mejuffrouw het volgende:
Liftend hier naar toe komen en mijn hele voortuin omspitten. Krijg je van mij een maaltijd
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:47 schreef dieenebart het volgende:
Wat kost dat internet nou, op jaarbasis?
15 euro geboden.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:25 schreef Technofreakzz het volgende:
ik wil je laptop/pc wel kopen voor 10 eu
20quote:
Is dat een beetje lucratieve business?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
dat wordt je anus verkopen achter het cs
Fietsenquote:Op woensdag 2 september 2009 05:29 schreef Schenkstroop het volgende:
ik kan gitaar spelen, shit maar ik woon niet in amsterdam.
twee: de gemeente wil dat je een vergunning koopt a 45 pleuros
drie: hoe kom ik daar (22 KM verderop)
En wat bespaar je daar mee volgens jou? Alsof je 's avonds dan ineens al vol zit na 1 beschuitjequote:
TS stuurt zijn adres per PM en vervolgens komen er 10 pizza koeriers met de grootste pizza's die allemaal geld willen vangenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Gupje het volgende:
Post je adres laat ik wel wat eten bezorgen
Shit je hebt me doorquote:Op woensdag 2 september 2009 13:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
TS stuurt zijn adres per PM en vervolgens komen er 10 pizza koeriers met de grootste pizza's die allemaal geld willen vangen
Tomatensaus van 4 cent erbij...Dan is het nog best te eten hoor!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef fs180 het volgende:
Pak macaroni van de lidl 30 cent, brood erbij, 39 cent en dan nog een glaasje melk toe? Of misschien zelfs een sausje?!
Het is of het een, of het ander, zo'n uitkering reikt maar *zo* ver hequote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Nobu het volgende:
Eerst geen seks, nu geen eten. Je doet iets verkeerd TS
Die gladiool kan geen geld apart zetten.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:21 schreef sinadO het volgende:
Wat ik me dan afvraag: hoe kan dat TS, dat je geeen geld meer hebt? Waar ging het mis?
*denkt na over hoe hij deze post moet opvatten*quote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef ploppperrrr het volgende:
Ik geef je wel wat hoor![]()
Pm je je gegevens maar
Ideaal studentenvoer:quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Tomatensaus van 4 cent erbij...Dan is het nog best te eten hoor!
Weet jij wat er gebeurd is dan? Als TS al zijn geld heeft verkwist aan luxe goederen vind ik dat 'ie nu ook mooi op de blaren kan zitten. Om leren gaan met geld...quote:
Net als honger hebben...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef Red_85 het volgende:
hey... maar je hebt wel internet en dus ook een pc...
wat is armoede toch heerlijk betrekkelijk in Nederland
Klaar met denken?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
*denkt na over hoe hij deze post moet opvatten*
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef Red_85 het volgende:
hey... maar je hebt wel internet en dus ook een pc...
wat is armoede toch heerlijk betrekkelijk in Nederland
De criminaliteit loopt ook terug, hoorde ik laatst een voorbijganger zeggen.quote:
Ik leef al een jaar of 5 op 3.50 p/dag. de ene dag iets meer, de andere dag dan weer iets minder.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef Nero22 het volgende:
Leuke testjes voor TS trouwens:
http://service.nibud.nl/geldtypetest/
http://www.nibudjong.nl/ben_jij_een_financiele_ramp/
O ja: voor ¤4,94 moet je wel elke dag rond kunnen komen.
bewijs jij het ff en dan krijg ik jouw huishoudelijk geld voor de rest van deze maand. deal?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:14 schreef Fascination het volgende:
Je kunt 30 tot 40 dagen zonder voedsel. Red je dus makkelijk TS.
Straaljagers zijn een veel betere investering dan Schenkstroop, die openen namelijk geen kuttopics.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:12 schreef ouderejongere het volgende:
Schandalig, dat dit kan in Nederland. Dit rechtse kutland, mensen hebben niet eens te vreten en de regering koopt banken en straaljagers.
Maarre... hoe komt dat nou?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik leef al een jaar of 5 op 3.50 p/dag. de ene dag iets meer, de andere dag dan weer iets minder.
Eigenlijk minder want ik trek standaard 90.- euro uit voor etensgeld. Dat is dan contant. Er zijn dagen dat ik bijna niets eet.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:13 schreef tisauch het volgende:
[..]
De criminaliteit loopt ook terug, hoorde ik laatst een voorbijganger zeggen.
Schenkstroop: aanwinst voor fokquote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Straaljagers zijn een veel betere investering dan Schenkstroop, die openen namelijk geen kuttopics.
Hoe bedoel je wéér niet?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe komt wat? ik heb maar 845.- p/maand, daar gaan 650 aan vl. vanaf. Etensgeld niet meegerekend. Ik houd me al sinds ik hier woon (1998) goed, en dan kan het eens scheef gaan. kan toch. of heeft dat jouw goedkeuring weer niet?
Lees mijn postsquote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe komt wat? ik heb maar 845.- p/maand, daar gaan 650 aan vl. vanaf. Etensgeld niet meegerekend. Ik houd me al sinds ik hier woon (1998) goed, en dan kan het eens scheef gaan. kan toch. of heeft dat jouw goedkeuring weer niet?
En toch heb je overgewicht. Bijzonder.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik leef al een jaar of 5 op 3.50 p/dag. de ene dag iets meer, de andere dag dan weer iets minder.
Eigenlijk minder want ik trek standaard 90.- euro uit voor etensgeld. Dat is dan contant. Er zijn dagen dat ik bijna niets eet.
Hij leeft op de Euroknallers.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
En toch heb je overgewicht. Bijzonder.
Dat kan en is helemaal niet zo bijzonder. Goedkoop voedsel zit veelal vol zetmeel en vet. Maar zoiets heb jij nooit mee hoeven maken omdat je ws. van goede huize komt. Je hebt alles gehad en meegekregen, en nu loop je stoer te doen tegen anderen. Ik hoop dat je morgen door een vrachtwagen wordt geschept.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
En toch heb je overgewicht. Bijzonder.
Omdat je er bij de doornsee Fok! user wel vanuit kan gaan dat hij niet over vrienden beschikt.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef SuperFucker het volgende:
Wat me opvalt is dat weinigen het over vrienden of familie heeft die je eten kunnen geven.
Nou...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef FFnog het volgende:
neem even contact op met nachtdier3, kun je dezemaand in ieder geval weer eten...
Ik ken je probleem TS.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb wel vrienden maar daar ga ik niet bij bietsen. Te lang alleen en alles zelf moeten doen dan ontwikkel je toch een soort trots. Er is wel 1 persoon waar ik afentoe kleine bedragen tot 20 euro van leen maar dat wil ik deze maand gewoon niet. En nee familie heb ik niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:55 schreef pimpannekoek het volgende:
creatiever denken dan kom je altijd met een oplossing.
of iets wat minder leuk is maar wel noodzakelijk.
heel veel werken.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:11 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
Daar geldende bepaalde restricties die jij blijkbaar niet kent, Remco!
![]()
Ja, het ligt natuurlijk nooit aan jezelfquote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat kan en is helemaal niet zo bijzonder. Goedkoop voedsel zit veelal vol zetmeel en vet. Maar zoiets heb jij nooit mee hoeven maken omdat je ws. van goede huize komt. Je hebt alles gehad en meegekregen, en nu loop je stoer te doen tegen anderen. Ik hoop dat je morgen door een vrachtwagen wordt geschept.
Ook vast wel een abonnement voor zijn telefoon...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef murphyjenkins het volgende:
geen geld voor eten, maar wel voor een pc met internet
quote:Op donderdag 3 september 2009 02:05 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat straatartiesten wel 10.000 of meer ophalen in een jaar. En een vergunning is gratis
En geen fatsoenlijke baan want hij kan om 3 uur 's nachts hier z'n bagger posten.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:37 schreef Nero22 het volgende:
Ook vast wel een abonnement voor zijn telefoon...
Catbert en de rest blaten weer een end in het niets. En nee ik heb geen GSM met abonnement.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef Morgause het volgende:
Bij de meeste supermarkten is er zo'n prikbord waar je gratis een advertentie neer kan hangen. Ik weet niet waar je handig in bent maar er zijn zat mensen die wel een schilder nodig hebben of een tuin die je kan opknappen. Computers repareren etc
O wat heb je daar een steekhoudend argument zegquote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef murphyjenkins het volgende:
geen geld voor eten, maar wel voor een pc met internet
Ik denk dat er een reden is dat ts maar 800 krijgtquote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef Meike26 het volgende:
Waarom ga je dan geen vrijwilligerswerk doen? Je helpt mensen en in ruil daarvoor kan je vaak mee eten in de middag/avond. Scheelt je in de maand zo een eurotje of twintig plus dat je af en toe wat geld krijgt (ligt eraan wat je voor een werk gaat doen).
Schenkstroop: Hoe komt het dan dat je zo weinig binnen krijgt en er in verhouding zoveel aan kosten zijn?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Het ligt natuuurlijk altijd aan de ander en enkelt aan hem of haar zelfquote:Op donderdag 3 september 2009 10:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, het ligt natuurlijk nooit aan jezelf![]()
Ga jij dan een stel dikkerds met je kennis te laten afvallen op een no-cure-no-pay basis en kom dan terug. praten we verder.. "O almachtige know-it-all Catbert weet zo ontzettend veel" toch? Je weet helemaal niets als het om echte problemen aankomt Eikel.quote:Op elke verpakking staat precies hoeveel energie erin zit. Euroshopper beschuit is niet opeens slechter dan bolletje ofzo. Als je minder vreet en meer beweegt, val je gewoon af. Klaar.
Dat is een hele hele goeie.. Je hebt helemaal gelijk. Ik heb achter de bar gestaan en ook als DJ gewerkt. Daarna als vrijwilliger op feesten in Purmerend. En ja van dat mee eten is ook geen punt. Het zijn geen normale maaltijden (ter informatie voor de baggeraars, het is meer patatje of hamburgertje en klaar en ik klaag helemaal niet daar niet van). Probleem is dat ik al een jaar of wat niet meer ben op komen dagen omdat ik uit onzekerheid mezelf niet meer liet zien en ook geen hoi meer zei als ik ze tegenkwamquote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef Meike26 het volgende:
Waarom ga je dan geen vrijwilligerswerk doen? Je helpt mensen en in ruil daarvoor kan je vaak mee eten in de middag/avond. Scheelt je in de maand zo een eurotje of twintig plus dat je af en toe wat geld krijgt (ligt eraan wat je voor een werk gaat doen) voor de moeite.
Ik ben op aanraden toch maar aan de medicijnen gegaan. En de eerste 150.- pleuros gaat van je eigen inkomen af natuurlijk (bovenop de 92.75 aan PWZ) Daarnaast ben ik in 2007 aangesloten bij stadsverwarming omdat ik dacht aan het millieu, en ik eindelijk radiatoren in mijn woning kreeg waardoor de warmte beter werd verspreid. En ik niet meer zat te koukleumen bij een rotkachel dat alleen het plafond verwarmde. Stadsverwamring (hoewel verkregen door water te verwarmen met restwarmte) is ontiegelijk duur. Ik zit op 1.5 GJ berekend per maand en dat is al 78.37 p/maand. Dat is een grote aanslag op mijn inkomen..quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Schenkstroop: Hoe komt het dan dat je zo weinig binnen krijgt en er in verhouding zoveel aan kosten zijn?
Heb je een uitkering of woon je te duur? Het is toch geen leven om voor maar 8 euro de komende 2.5 weken aan eten te komen?
Kan je niet ergens een klusje voor iemand doen waarmee je iets kan verdienen?
Dat mag toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef sinadO het volgende:
TS wil niet zeggen waarom hij niet veel geld heeft. Hij schaamt zich er denk ik voor...
Dan moet ie ook niet zo verontwaardigd reageren in z'n huilietopic.quote:
Mensen die denken dat ze leven om te werken...quote:Sloebers die niet werken en geen geld hebben
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:46 schreef Meike26 het volgende:
Hoezo nu weer een huilietopic? Oh, ja ik snap het eigenlijk al... in KLB mag je niet serieus zin, volgens de ongeschreven regeltjes![]()
Je weet blijkbaar zelf niet eens hoe lastig sommige mensen het hebben. Als ik zo dit topic heb doorgelezen, hebben Schenkstroop en ik in iedergeval 1 ding gemeen, eenzaamheid.
Dan ga je dus vaker achter internet, meng je je in discussies op het FOK!forum, speel je af en toe even een spelletje...om jezelf bezig te houden. Familie heeft Stroop dus niet meer, wel ""vrienden", maar die lijken zich niet om hem te bekommeren.... Gellukig mag ik zeggen is dat voor mij nog niet van toepasing, maar het gevoel eenzaam te zijn zeer zeker wel. En ik weet niet waar Stroop precies woont? welke plaats in Noord Holland, maar ik heb het er voor over om gewoon op m'n scootertje te stappen en er heen te tuffen... bakkie thee en weet ik veel wat. Geld lenen kan ik niet, dat moet ik ook eerst zelf op de rit krijgen, maar ik kan wel creatief denken en misschien de ogen openen van Schenkstroop.
@Schenkstroop, bijdeze
Ja natuurlijk, drink z'n thee ook maar op.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:46 schreef Meike26 het volgende:
Hoezo nu weer een huilietopic? Oh, ja ik snap het eigenlijk al... in KLB mag je niet serieus zin, volgens de ongeschreven regeltjes![]()
Je weet blijkbaar zelf niet eens hoe lastig sommige mensen het hebben. Als ik zo dit topic heb doorgelezen, hebben Schenkstroop en ik in iedergeval 1 ding gemeen, eenzaamheid.
Dan ga je dus vaker achter internet, meng je je in discussies op het FOK!forum, speel je af en toe even een spelletje...om jezelf bezig te houden. Familie heeft Stroop dus niet meer, wel ""vrienden", maar die lijken zich niet om hem te bekommeren.... Gellukig mag ik zeggen is dat voor mij nog niet van toepasing, maar het gevoel eenzaam te zijn zeer zeker wel. En ik weet niet waar Stroop precies woont? welke plaats in Noord Holland, maar ik heb het er voor over om gewoon op m'n scootertje te stappen en er heen te tuffen... bakkie thee en weet ik veel wat. Geld lenen kan ik niet, dat moet ik ook eerst zelf op de rit krijgen, maar ik kan wel creatief denken en misschien de ogen openen van Schenkstroop.
@Schenkstroop, bijdeze
Wacht even. Eerst doe je huilie omdat je eenzaam bent (m'n hart breekt, echt waar) en daarna begin je over 'werken om te overleven'. Je zou ook kunnen bedenken dat werken sociale contacten oplevert. Maar goed, da's een mening he.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze leven om te werken...![]()
Ik werk om te overleven en geld te verdienen... helaas dat gaat niet altijd. Ik ben ook liever bezig dan dat ik thuis zit... De afgelopen maanden had ik een functie binnen de grafi-media en dat betaalde redelijk goed.
Toch heb ik financieel nog wel het 1 en ander in te halen.
Maarja, er lopen eenmaal meer mensen rond die geilen op macht en status, dan dat er mensen zijn die proberen te LEVEN...
Het grappige is, dat ik vaak van die HBO en Universiteits-balletjes heb gehoord over MBO/LBO, allemaal erg kleinerend kan ik wel zeggen. Maar ik heb een stelling voor diegene die het leuk vinden om er op te reageren:
Een wereld zonder hoogopgeleiden heeft een langer bestaansrecht dan een wereld met alleen maar hoogopgeleide...
FOK mentaliteit van tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die serieus geld aan TS willen geven
Inderdaad, alsof je elk kansloos geval persoonlijk moet gaan ondersteunen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig maar dat het een mening isquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wacht even. Eerst doe je huilie omdat je eenzaam bent (m'n hart breekt, echt waar) en daarna begin je over 'werken om te overleven'. Je zou ook kunnen bedenken dat werken sociale contacten oplevert. Maar goed, da's een mening he.
Nee, braaf ieder jaar meedoen met 3FM Serieus Request doen we wel massaal aan mee en je weet niet waar al die miljoenen ¤uro's naartoe gaan, maar iemand die veel dichter bij je staat, daarvan vertrouw je het niet om hem te helpen? Vage wereld leven we toch.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je elk kansloos geval persoonlijk moet gaan ondersteunen.
Ach, jij kunt het gewoon niet hebben dat mensen geen medelijden met je hebben. Elk dieet is gebaseerd op minder innemen en meer bewegen. Dat jij in plaats daarvan op je luie reet blijft zitten is toch echt je eigen schuld. Rukker.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ga jij dan een stel dikkerds met je kennis te laten afvallen op een no-cure-no-pay basis en kom dan terug. praten we verder.. "O almachtige know-it-all Catbert weet zo ontzettend veel" toch? Je weet helemaal niets als het om echte problemen aankomt Eikel.
Je bent hierbij gediskwalificeerd op je zogenaamde kennis. Ga ff ergens anders je tijd opmaken OK?. Ik ben lekker moe van veel werk verzetten en heb geen zin in kinderachtige volwassen mannetjes die komen trollenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach, jij kunt het gewoon niet hebben dat mensen geen medelijden met je hebben. Elk dieet is gebaseerd op minder innemen en meer bewegen. Dat jij in plaats daarvan op je luie reet blijft zitten is toch echt je eigen schuld. Rukker.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Je bent hierbij gediskwalificeerd op je zogenaamde kennis.
Het is allemaal de schuld van de overheid!quote:Op zondag 6 september 2009 00:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Ja, het ligt heus niet aan jezelf...
Klopt helemaal. Zo slecht heb je het inderdaad nog niet. Geniet ervan!quote:Op woensdag 2 september 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb nu nog maar zo weinig geld dat als ik elke dag beschuit zou eten, en water drinken uit de kraan, dat ik het dan mischien nog wel red. Serieus. Leven is kut.
klacht: zie boven ^^
anti-klacht: beschuit kan je al krijgen voor 49c. /pak
anti-klacht: ik kan afwisselen door een brood te kopen van 50c. en 1 euro te investeren in beleg.
anti-klacht: ik leef nog
anti-klacht: ik heb weer licht in huis
anti-klacht: ik haat antillianen ook ja!
mischien is het leven dan nog niet zó zuur
Geld lenen kost geldquote:Op zondag 6 september 2009 00:47 schreef Goofisch het volgende:
Skuit bij je bank af dat je krediet mag gebruiken. Vroeger ook wel is gedaan.
kan je 500 euro rood staan.
Wacht eens, jij bent toch die gast wiens toko helemaal is ingericht door Fok!kers? Waarom geef je TS niet eens een paar tips hoe hij dat ook voor elkaar kan krijgen?quote:
schijnt nog gezond te zijn ook!quote:Op woensdag 2 september 2009 05:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Drink je eigen pis, kun je ook besparen.
Ja, maar dat staat helemaal los van de klacht van TS. Maar ik wil wel wat maaltijden sponsoren hoorquote:Op zondag 6 september 2009 07:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wacht eens, jij bent toch die gast wiens toko helemaal is ingericht door Fok!kers? Waarom geef je TS niet eens een paar tips hoe hij dat ook voor elkaar kan krijgen?
Moeilijk te geloven maar dat doet 'ie in elk topic.quote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef Papabear het volgende:
Het leek ook een beetje op een ONZ topic gezien z'n opmerking over Antillianen ertussen![]()
Dan moet TS maar op een houtje bijten.quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij kan niet goed met zijn geld omgaan.
Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:59 schreef Papabear het volgende:
Hij hecht ook erg veel waarde aan z'n eigen topic:
laatste bezoek: 13 minuten, 55 seconden geleden..
Nee, laat maar. Met zo'n attitude bekijk je het ook maar. Succes met je beschuit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?
Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooiquote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij kan niet goed met zijn geld omgaan.
Vooruit,quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen.
Je zou van mij medeleven krijgen, Schenkstroop, maar ik vertrouw je posts niet zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooi
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
Sloebers die niet werken en geen geld hebben
Royal
Afgelopen woensdag in de trein ook zoiets moois.
Ik zit relax in de trein die op het punt staat te vertrekken, komt opeens een man voor mij staan die mij aankijkt en een papiertje geeft.
Op het papiertje stond iets in de trant van: "Ik ben ... ik heb 2 kinderen en een vrouw, ik ben naar nederland gekomen en heb geen geld voor eten".
Na dit gelezen te hebben keek ik de man vrolijk aan en zei "Oke! bedankt" en gaf hem het briefje terug.
Mensen die aan zoiets geld geven
Owja ik werd ook nog herkent op het terras in Maastricht door een onbekend persoon.
Het gesprek ging als volgt:
Meneer: Heej! mag ik iets vragen ?
ik: Ja, tuurlijk
Meneer: Jij bent toch Maikel he ?
Ik: Jah klopt
Meneer: Jij bent echt een fucking koning weet je dat ?
Ik: Ohhh
Meneer: Geef boks !!!
Ik en meneer geven elkaar een boks en meneer loopt met zijn vriendin/mevrouw weg.
Wat een ervaring !!!!
Daarna heb ik aan mijn nieuwe klasgenoten kunnen uitleggen dat ik op internet een nerd ben en meer dan 30k posts heb op een internetforum !
Mensen die te gierig zijn om hun medemens te helpenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
zo raar vind ik het ook weer niet. een oude pc waarop je kunt internetten kost niks en een internetabbo heb je ook al voor een tientje. ik denk dat je thuis helemaal gek wordt als je zonder geld zit en geen afleiding hebt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:31 schreef Flodder450 het volgende:
wacht,je hebt niks te eten en toch zit je op een pc met internet en op FOK?
En dan heb je alleen droog beschuit. welles gegeten een week lang? Je poepert en maag gaan klagen als je niet genoeg water erbij drinkt. En dan bedoel ik echt heel veel water.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:26 schreef pisnicht het volgende:
10,- is echter wel 20 rollen beschuit!
Ja ik heb het gered. Kreeg een heuse meevaller van de zorgverzekering en die was zéér welkom. wooh!quote:
Ik heb nog geld zat om te eten, maar was gisteren te lui om naar de super te gaan en nu heb ik dus ook niks te eten.quote:Geen geld meer om te eten
Nee maar ik heb ook wel tijden gekend dat ik mijn statiegeldflessen bij elkaar moest zoeken om nog wat te eten te kunnen kopen. Ik heb toen echter een baantje met nachtdiensten erbij genomen ipv te gaan lopen zeiken over hoe slecht ik het had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dan heb je alleen droog beschuit. welles gegeten een week lang? Je poepert en maag gaan klagen als je niet genoeg water erbij drinkt. En dan bedoel ik echt heel veel water.
Wie heeft dt trouwens omhoog gekickt?
Ik heb em omhoog gekickt denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dan heb je alleen droog beschuit. welles gegeten een week lang? Je poepert en maag gaan klagen als je niet genoeg water erbij drinkt. En dan bedoel ik echt heel veel water.
Wie heeft dt trouwens omhoog gekickt?
Tja mensen hebben het over 't algemeen heel goed in NL, anders zouden deze gasten niet zo dom lullen. Ze kennen geen dag zonder eten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef Balgehakt het volgende:
Als je zo lang alleen maar beschuit zou eten kan je daar de kosten voor een paar klysma's ook wel bij optellen.
Ja, en Brood + Water + Theequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Dus je at 4 weken lang alleen maar eiers ?
Helaas, wed verlorenquote:
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch aars aan het koken slaatquote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef 14medusa het volgende:
buiten het feit dat ik het idee heb dat je n zeikerd ben en daarom geen geld heb omdat je te pietluttig bent om een baantje te nemen, vind ik je ook nog eens kkdom.
HA-HA! TS woont niet meer thuis!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch ass aan het koken slaat
TS is volwassen!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
HA-HA! TS woont niet meer thuis!_!
Ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En wat bespaar je daar mee volgens jou? Alsof je 's avonds dan ineens al vol zit na 1 beschuitje
Parket is kut, glad, koud en duur.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch aars aan het koken slaat
ik weet zeker dat je lang niet zo stoer zou kleppen als je weet hoe het is om langdurig weinig te hebben.
dan leen je wat bijquote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef Ugjerke het volgende:
Net te horen gekregen dat ik 300 euro gekort word op mijn stufi. Fijn is dat, betekend dat ik mijn studie niet meer kan betalen :/
Je moet gewoon inventief zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch aars aan het koken slaat
ik weet zeker dat je lang niet zo stoer zou kleppen als je weet hoe het is om langdurig weinig te hebben.
Die reacties erbijquote:Op woensdag 9 december 2009 12:31 schreef Rasher het volgende:
TS moet meer banners onderaan zijn eigen topic bekijken
[ afbeelding ]
quote:"Ik ben 11kg kwijt, op 6 weken tijd.
Ik wil je bedanken!"
- André -
"In nog geen 3 weken tijd, ben ik 5,5kg afgevallen"
- Daisy -
"Ik wil je graag bedanken voor deze nieuwe inzichten,
want het werkt ECHT! Bedankt!"
- Erna -
"Ik ben in 3 MAANDEN, 16 KG kwijt!"
- Karel -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |