Ja natuurlijk, drink z'n thee ook maar op.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:46 schreef Meike26 het volgende:
Hoezo nu weer een huilietopic? Oh, ja ik snap het eigenlijk al... in KLB mag je niet serieus zin, volgens de ongeschreven regeltjes![]()
Je weet blijkbaar zelf niet eens hoe lastig sommige mensen het hebben. Als ik zo dit topic heb doorgelezen, hebben Schenkstroop en ik in iedergeval 1 ding gemeen, eenzaamheid.
Dan ga je dus vaker achter internet, meng je je in discussies op het FOK!forum, speel je af en toe even een spelletje...om jezelf bezig te houden. Familie heeft Stroop dus niet meer, wel ""vrienden", maar die lijken zich niet om hem te bekommeren.... Gellukig mag ik zeggen is dat voor mij nog niet van toepasing, maar het gevoel eenzaam te zijn zeer zeker wel. En ik weet niet waar Stroop precies woont? welke plaats in Noord Holland, maar ik heb het er voor over om gewoon op m'n scootertje te stappen en er heen te tuffen... bakkie thee en weet ik veel wat. Geld lenen kan ik niet, dat moet ik ook eerst zelf op de rit krijgen, maar ik kan wel creatief denken en misschien de ogen openen van Schenkstroop.
@Schenkstroop, bijdeze
Wacht even. Eerst doe je huilie omdat je eenzaam bent (m'n hart breekt, echt waar) en daarna begin je over 'werken om te overleven'. Je zou ook kunnen bedenken dat werken sociale contacten oplevert. Maar goed, da's een mening he.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze leven om te werken...![]()
Ik werk om te overleven en geld te verdienen... helaas dat gaat niet altijd. Ik ben ook liever bezig dan dat ik thuis zit... De afgelopen maanden had ik een functie binnen de grafi-media en dat betaalde redelijk goed.
Toch heb ik financieel nog wel het 1 en ander in te halen.
Maarja, er lopen eenmaal meer mensen rond die geilen op macht en status, dan dat er mensen zijn die proberen te LEVEN...
Het grappige is, dat ik vaak van die HBO en Universiteits-balletjes heb gehoord over MBO/LBO, allemaal erg kleinerend kan ik wel zeggen. Maar ik heb een stelling voor diegene die het leuk vinden om er op te reageren:
Een wereld zonder hoogopgeleiden heeft een langer bestaansrecht dan een wereld met alleen maar hoogopgeleide...
FOK mentaliteit van tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die serieus geld aan TS willen geven
Inderdaad, alsof je elk kansloos geval persoonlijk moet gaan ondersteunen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig maar dat het een mening isquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wacht even. Eerst doe je huilie omdat je eenzaam bent (m'n hart breekt, echt waar) en daarna begin je over 'werken om te overleven'. Je zou ook kunnen bedenken dat werken sociale contacten oplevert. Maar goed, da's een mening he.
Nee, braaf ieder jaar meedoen met 3FM Serieus Request doen we wel massaal aan mee en je weet niet waar al die miljoenen ¤uro's naartoe gaan, maar iemand die veel dichter bij je staat, daarvan vertrouw je het niet om hem te helpen? Vage wereld leven we toch.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je elk kansloos geval persoonlijk moet gaan ondersteunen.
Ach, jij kunt het gewoon niet hebben dat mensen geen medelijden met je hebben. Elk dieet is gebaseerd op minder innemen en meer bewegen. Dat jij in plaats daarvan op je luie reet blijft zitten is toch echt je eigen schuld. Rukker.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ga jij dan een stel dikkerds met je kennis te laten afvallen op een no-cure-no-pay basis en kom dan terug. praten we verder.. "O almachtige know-it-all Catbert weet zo ontzettend veel" toch? Je weet helemaal niets als het om echte problemen aankomt Eikel.
Je bent hierbij gediskwalificeerd op je zogenaamde kennis. Ga ff ergens anders je tijd opmaken OK?. Ik ben lekker moe van veel werk verzetten en heb geen zin in kinderachtige volwassen mannetjes die komen trollenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach, jij kunt het gewoon niet hebben dat mensen geen medelijden met je hebben. Elk dieet is gebaseerd op minder innemen en meer bewegen. Dat jij in plaats daarvan op je luie reet blijft zitten is toch echt je eigen schuld. Rukker.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Je bent hierbij gediskwalificeerd op je zogenaamde kennis.
Het is allemaal de schuld van de overheid!quote:Op zondag 6 september 2009 00:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Ja, het ligt heus niet aan jezelf...
Klopt helemaal. Zo slecht heb je het inderdaad nog niet. Geniet ervan!quote:Op woensdag 2 september 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb nu nog maar zo weinig geld dat als ik elke dag beschuit zou eten, en water drinken uit de kraan, dat ik het dan mischien nog wel red. Serieus. Leven is kut.
klacht: zie boven ^^
anti-klacht: beschuit kan je al krijgen voor 49c. /pak
anti-klacht: ik kan afwisselen door een brood te kopen van 50c. en 1 euro te investeren in beleg.
anti-klacht: ik leef nog
anti-klacht: ik heb weer licht in huis
anti-klacht: ik haat antillianen ook ja!
mischien is het leven dan nog niet zó zuur
Geld lenen kost geldquote:Op zondag 6 september 2009 00:47 schreef Goofisch het volgende:
Skuit bij je bank af dat je krediet mag gebruiken. Vroeger ook wel is gedaan.
kan je 500 euro rood staan.
Wacht eens, jij bent toch die gast wiens toko helemaal is ingericht door Fok!kers? Waarom geef je TS niet eens een paar tips hoe hij dat ook voor elkaar kan krijgen?quote:
schijnt nog gezond te zijn ook!quote:Op woensdag 2 september 2009 05:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Drink je eigen pis, kun je ook besparen.
Ja, maar dat staat helemaal los van de klacht van TS. Maar ik wil wel wat maaltijden sponsoren hoorquote:Op zondag 6 september 2009 07:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wacht eens, jij bent toch die gast wiens toko helemaal is ingericht door Fok!kers? Waarom geef je TS niet eens een paar tips hoe hij dat ook voor elkaar kan krijgen?
Moeilijk te geloven maar dat doet 'ie in elk topic.quote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef Papabear het volgende:
Het leek ook een beetje op een ONZ topic gezien z'n opmerking over Antillianen ertussen![]()
Dan moet TS maar op een houtje bijten.quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij kan niet goed met zijn geld omgaan.
Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:59 schreef Papabear het volgende:
Hij hecht ook erg veel waarde aan z'n eigen topic:
laatste bezoek: 13 minuten, 55 seconden geleden..
Nee, laat maar. Met zo'n attitude bekijk je het ook maar. Succes met je beschuit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?
Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooiquote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij kan niet goed met zijn geld omgaan.
Vooruit,quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen.
Je zou van mij medeleven krijgen, Schenkstroop, maar ik vertrouw je posts niet zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooi
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
Sloebers die niet werken en geen geld hebben
Royal
Afgelopen woensdag in de trein ook zoiets moois.
Ik zit relax in de trein die op het punt staat te vertrekken, komt opeens een man voor mij staan die mij aankijkt en een papiertje geeft.
Op het papiertje stond iets in de trant van: "Ik ben ... ik heb 2 kinderen en een vrouw, ik ben naar nederland gekomen en heb geen geld voor eten".
Na dit gelezen te hebben keek ik de man vrolijk aan en zei "Oke! bedankt" en gaf hem het briefje terug.
Mensen die aan zoiets geld geven
Owja ik werd ook nog herkent op het terras in Maastricht door een onbekend persoon.
Het gesprek ging als volgt:
Meneer: Heej! mag ik iets vragen ?
ik: Ja, tuurlijk
Meneer: Jij bent toch Maikel he ?
Ik: Jah klopt
Meneer: Jij bent echt een fucking koning weet je dat ?
Ik: Ohhh
Meneer: Geef boks !!!
Ik en meneer geven elkaar een boks en meneer loopt met zijn vriendin/mevrouw weg.
Wat een ervaring !!!!
Daarna heb ik aan mijn nieuwe klasgenoten kunnen uitleggen dat ik op internet een nerd ben en meer dan 30k posts heb op een internetforum !
Mensen die te gierig zijn om hun medemens te helpenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
zo raar vind ik het ook weer niet. een oude pc waarop je kunt internetten kost niks en een internetabbo heb je ook al voor een tientje. ik denk dat je thuis helemaal gek wordt als je zonder geld zit en geen afleiding hebt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:31 schreef Flodder450 het volgende:
wacht,je hebt niks te eten en toch zit je op een pc met internet en op FOK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |