Komen die ook in Nederland?quote:Op woensdag 2 september 2009 05:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Doet je TV het nog wel? Dan even Discovery kijken, extreme survival programma's enzo.
Dan kan je beter je TV op marktplaats zetten en van dat geld twee weken etenquote:Op woensdag 2 september 2009 05:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Doet je TV het nog wel? Dan even Discovery kijken, extreme survival programma's enzo.
Met schenkstroop vang je meer vliegen . . .quote:Op woensdag 2 september 2009 06:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Of bied je eigen lichaam aan! Twee vliegen in een klap.
In twee en halve week kan een hoop gebeuren!quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 07:21 schreef Lightning_NL het volgende:
life fail haha.
Desnoods de boer op.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ga werken voor je geld
Was je electriciteit afgesloten dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
anti-klacht: ik heb weer licht in huis
Nee, het was te donker om het lichtknopje te vinden.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Was je electriciteit afgesloten dan?
Mosselen met kaasdradenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:04 schreef Mejuffrouw het volgende:
Liftend hier naar toe komen en mijn hele voortuin omspitten. Krijg je van mij een maaltijd
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:47 schreef dieenebart het volgende:
Wat kost dat internet nou, op jaarbasis?
15 euro geboden.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:25 schreef Technofreakzz het volgende:
ik wil je laptop/pc wel kopen voor 10 eu
20quote:
Is dat een beetje lucratieve business?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
dat wordt je anus verkopen achter het cs
Fietsenquote:Op woensdag 2 september 2009 05:29 schreef Schenkstroop het volgende:
ik kan gitaar spelen, shit maar ik woon niet in amsterdam.
twee: de gemeente wil dat je een vergunning koopt a 45 pleuros
drie: hoe kom ik daar (22 KM verderop)
En wat bespaar je daar mee volgens jou? Alsof je 's avonds dan ineens al vol zit na 1 beschuitjequote:
TS stuurt zijn adres per PM en vervolgens komen er 10 pizza koeriers met de grootste pizza's die allemaal geld willen vangenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Gupje het volgende:
Post je adres laat ik wel wat eten bezorgen
Shit je hebt me doorquote:Op woensdag 2 september 2009 13:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
TS stuurt zijn adres per PM en vervolgens komen er 10 pizza koeriers met de grootste pizza's die allemaal geld willen vangen
Tomatensaus van 4 cent erbij...Dan is het nog best te eten hoor!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef fs180 het volgende:
Pak macaroni van de lidl 30 cent, brood erbij, 39 cent en dan nog een glaasje melk toe? Of misschien zelfs een sausje?!
Het is of het een, of het ander, zo'n uitkering reikt maar *zo* ver hequote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Nobu het volgende:
Eerst geen seks, nu geen eten. Je doet iets verkeerd TS
Die gladiool kan geen geld apart zetten.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:21 schreef sinadO het volgende:
Wat ik me dan afvraag: hoe kan dat TS, dat je geeen geld meer hebt? Waar ging het mis?
*denkt na over hoe hij deze post moet opvatten*quote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef ploppperrrr het volgende:
Ik geef je wel wat hoor![]()
Pm je je gegevens maar
Ideaal studentenvoer:quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Tomatensaus van 4 cent erbij...Dan is het nog best te eten hoor!
Weet jij wat er gebeurd is dan? Als TS al zijn geld heeft verkwist aan luxe goederen vind ik dat 'ie nu ook mooi op de blaren kan zitten. Om leren gaan met geld...quote:
Net als honger hebben...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef Red_85 het volgende:
hey... maar je hebt wel internet en dus ook een pc...
wat is armoede toch heerlijk betrekkelijk in Nederland
Klaar met denken?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
*denkt na over hoe hij deze post moet opvatten*
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef Red_85 het volgende:
hey... maar je hebt wel internet en dus ook een pc...
wat is armoede toch heerlijk betrekkelijk in Nederland
De criminaliteit loopt ook terug, hoorde ik laatst een voorbijganger zeggen.quote:
Ik leef al een jaar of 5 op 3.50 p/dag. de ene dag iets meer, de andere dag dan weer iets minder.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef Nero22 het volgende:
Leuke testjes voor TS trouwens:
http://service.nibud.nl/geldtypetest/
http://www.nibudjong.nl/ben_jij_een_financiele_ramp/
O ja: voor ¤4,94 moet je wel elke dag rond kunnen komen.
bewijs jij het ff en dan krijg ik jouw huishoudelijk geld voor de rest van deze maand. deal?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:14 schreef Fascination het volgende:
Je kunt 30 tot 40 dagen zonder voedsel. Red je dus makkelijk TS.
Straaljagers zijn een veel betere investering dan Schenkstroop, die openen namelijk geen kuttopics.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:12 schreef ouderejongere het volgende:
Schandalig, dat dit kan in Nederland. Dit rechtse kutland, mensen hebben niet eens te vreten en de regering koopt banken en straaljagers.
Maarre... hoe komt dat nou?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik leef al een jaar of 5 op 3.50 p/dag. de ene dag iets meer, de andere dag dan weer iets minder.
Eigenlijk minder want ik trek standaard 90.- euro uit voor etensgeld. Dat is dan contant. Er zijn dagen dat ik bijna niets eet.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:13 schreef tisauch het volgende:
[..]
De criminaliteit loopt ook terug, hoorde ik laatst een voorbijganger zeggen.
Schenkstroop: aanwinst voor fokquote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Straaljagers zijn een veel betere investering dan Schenkstroop, die openen namelijk geen kuttopics.
Hoe bedoel je wéér niet?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe komt wat? ik heb maar 845.- p/maand, daar gaan 650 aan vl. vanaf. Etensgeld niet meegerekend. Ik houd me al sinds ik hier woon (1998) goed, en dan kan het eens scheef gaan. kan toch. of heeft dat jouw goedkeuring weer niet?
Lees mijn postsquote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe komt wat? ik heb maar 845.- p/maand, daar gaan 650 aan vl. vanaf. Etensgeld niet meegerekend. Ik houd me al sinds ik hier woon (1998) goed, en dan kan het eens scheef gaan. kan toch. of heeft dat jouw goedkeuring weer niet?
En toch heb je overgewicht. Bijzonder.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik leef al een jaar of 5 op 3.50 p/dag. de ene dag iets meer, de andere dag dan weer iets minder.
Eigenlijk minder want ik trek standaard 90.- euro uit voor etensgeld. Dat is dan contant. Er zijn dagen dat ik bijna niets eet.
Hij leeft op de Euroknallers.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
En toch heb je overgewicht. Bijzonder.
Dat kan en is helemaal niet zo bijzonder. Goedkoop voedsel zit veelal vol zetmeel en vet. Maar zoiets heb jij nooit mee hoeven maken omdat je ws. van goede huize komt. Je hebt alles gehad en meegekregen, en nu loop je stoer te doen tegen anderen. Ik hoop dat je morgen door een vrachtwagen wordt geschept.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
En toch heb je overgewicht. Bijzonder.
Omdat je er bij de doornsee Fok! user wel vanuit kan gaan dat hij niet over vrienden beschikt.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef SuperFucker het volgende:
Wat me opvalt is dat weinigen het over vrienden of familie heeft die je eten kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |