TS stuurt zijn adres per PM en vervolgens komen er 10 pizza koeriers met de grootste pizza's die allemaal geld willen vangenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Gupje het volgende:
Post je adres laat ik wel wat eten bezorgen
Shit je hebt me doorquote:Op woensdag 2 september 2009 13:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
TS stuurt zijn adres per PM en vervolgens komen er 10 pizza koeriers met de grootste pizza's die allemaal geld willen vangen
Tomatensaus van 4 cent erbij...Dan is het nog best te eten hoor!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef fs180 het volgende:
Pak macaroni van de lidl 30 cent, brood erbij, 39 cent en dan nog een glaasje melk toe? Of misschien zelfs een sausje?!
Het is of het een, of het ander, zo'n uitkering reikt maar *zo* ver hequote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Nobu het volgende:
Eerst geen seks, nu geen eten. Je doet iets verkeerd TS
Die gladiool kan geen geld apart zetten.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:21 schreef sinadO het volgende:
Wat ik me dan afvraag: hoe kan dat TS, dat je geeen geld meer hebt? Waar ging het mis?
*denkt na over hoe hij deze post moet opvatten*quote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef ploppperrrr het volgende:
Ik geef je wel wat hoor![]()
Pm je je gegevens maar
Ideaal studentenvoer:quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Tomatensaus van 4 cent erbij...Dan is het nog best te eten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |