Komen die ook in Nederland?quote:Op woensdag 2 september 2009 05:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Doet je TV het nog wel? Dan even Discovery kijken, extreme survival programma's enzo.
Dan kan je beter je TV op marktplaats zetten en van dat geld twee weken etenquote:Op woensdag 2 september 2009 05:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Doet je TV het nog wel? Dan even Discovery kijken, extreme survival programma's enzo.
Met schenkstroop vang je meer vliegen . . .quote:Op woensdag 2 september 2009 06:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Of bied je eigen lichaam aan! Twee vliegen in een klap.
In twee en halve week kan een hoop gebeuren!quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 07:21 schreef Lightning_NL het volgende:
life fail haha.
Desnoods de boer op.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ga werken voor je geld
Was je electriciteit afgesloten dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
anti-klacht: ik heb weer licht in huis
Nee, het was te donker om het lichtknopje te vinden.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Was je electriciteit afgesloten dan?
Mosselen met kaasdradenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:04 schreef Mejuffrouw het volgende:
Liftend hier naar toe komen en mijn hele voortuin omspitten. Krijg je van mij een maaltijd
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:47 schreef dieenebart het volgende:
Wat kost dat internet nou, op jaarbasis?
15 euro geboden.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:25 schreef Technofreakzz het volgende:
ik wil je laptop/pc wel kopen voor 10 eu
20quote:
Is dat een beetje lucratieve business?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
dat wordt je anus verkopen achter het cs
Fietsenquote:Op woensdag 2 september 2009 05:29 schreef Schenkstroop het volgende:
ik kan gitaar spelen, shit maar ik woon niet in amsterdam.
twee: de gemeente wil dat je een vergunning koopt a 45 pleuros
drie: hoe kom ik daar (22 KM verderop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |