abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72482130
quote:
Op woensdag 2 september 2009 05:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Drink je eigen pis, kun je ook besparen.
schijnt nog gezond te zijn ook!
  zondag 6 september 2009 @ 12:19:11 #177
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_72482397
Zeg TS, waarom bent u zo arm?
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_72482652
quote:
Op zondag 6 september 2009 07:32 schreef sinadO het volgende:

[..]

Wacht eens, jij bent toch die gast wiens toko helemaal is ingericht door Fok!kers? Waarom geef je TS niet eens een paar tips hoe hij dat ook voor elkaar kan krijgen?
Ja, maar dat staat helemaal los van de klacht van TS. Maar ik wil wel wat maaltijden sponsoren hoor
Verder ken ik de situatie natuurlijk ook niet. Het leek ook een beetje op een ONZ topic gezien z'n opmerking over Antillianen ertussen

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2009 12:44:14 ]
pi_72482740
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:19 schreef Zuunigerd het volgende:
Zeg TS, waarom bent u zo arm?
Hij kan niet goed met zijn geld omgaan.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72482817
Mensen die in de nederlandse maatschappij geldproblemen hebben zijn niet helemaal oké.

[ Bericht 3% gewijzigd door Panzerknacker666 op 06-09-2009 12:41:11 (Twee typfouten. ) ]
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zondag 6 september 2009 @ 18:49:01 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72493269
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef Papabear het volgende:
Het leek ook een beetje op een ONZ topic gezien z'n opmerking over Antillianen ertussen
Moeilijk te geloven maar dat doet 'ie in elk topic.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72540900
Hij hecht ook erg veel waarde aan z'n eigen topic:
laatste bezoek: 13 minuten, 55 seconden geleden..

dinsdag 8 september 2009 @ 01:26:01 #183
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_72541207
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dan moet TS maar op een houtje bijten.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  dinsdag 8 september 2009 @ 01:51:45 #184
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72541421
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:59 schreef Papabear het volgende:
Hij hecht ook erg veel waarde aan z'n eigen topic:
laatste bezoek: 13 minuten, 55 seconden geleden..

Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72541656
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?
Nee, laat maar. Met zo'n attitude bekijk je het ook maar. Succes met je beschuit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2009 02:30:53 ]
  dinsdag 8 september 2009 @ 03:04:46 #186
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72541769
Wat wat wat.. what the fuck? Je beschuldigt mij in dit topic te zijn geweest terwijl ik vandaag niet heb gekeken voor jouw laatste reactie Leg dan uit beste meneer, dan wil ik het weten ook hoe je daarbij komt!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 8 september 2009 @ 03:14:23 #187
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72541803
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooi
  dinsdag 8 september 2009 @ 03:24:58 #188
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_72541833
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen.
Vooruit, op je bolletje!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_72541838
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooi
Je zou van mij medeleven krijgen, Schenkstroop, maar ik vertrouw je posts niet zo.
Je bent altijd zo extreem in je meningen, en soms denk ik dat het 1 grote grap is.
Als je door omstandigheden echt zo moet leven, en ook nog eens niemand hebt om het mee te delen, dan vind ik dat echt vervelend.
Hoe goed is je Engels? Als dat namelijk heel goed is en je niet te lui bent om te werken kan ik je een bedrijf noemen die je thuiswerk zou kunnen aanbieden, voor een mooi loon.
Ik weet niet zeker of ze nu mensen zoeken, maar als je op internet Wim Pel Productions opzoekt, en hun belt, hebben ze misschien wel werk voor je.
Proberen kan nooit kwaad.
pi_72541865
Schenkstroop...ik voel met je mee...deze maand ook wat tegenvallertjes gehad met de huisdiertjes (natuurlijk worden ze altijd ziek in het weekend....bij voorkeur 's nachts) dus het wordt nu ook krapjes....maar je moet altijd voorraad in huis hebben voor slechtere tijden....buiten de verse spullen (melk en een brood) heb ik alles op voorraad (ook in de diepvries) en kan het zo prima volhouden...vaste lasten betaald en voedselvoorraad in huis en nog een beetje geld voor de verse spullen en we redden het nog wel tot de 20-25ste. OK uitgaan zit er niet inmaar dat zit er heel vaak niet in dus dat ben ik wel gewend
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72542163
TS al omgekomen door de honger?
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:17:28 #192
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72542411
Ik heb ook zo m'n twijfels omtrent dit topic, maar dat krijg je al snel op Fok als je iets 'serieus' treft natuurlijk.
Er even vanuit gaande dat het serieus is allemaal is het inderdaad treurig, kom net uit een vergelijkbare situatie waarbij je op een gegeven moment dusdanig creatief moet boekhouden dat je zelfs weet op welke data zaken betaald moeten zijn om nét de deurwaarder te ontlopen en allerlei afspraken met geldeisenden om maar niet verder in de shit te raken.

Ik weet dus prima hoe het is, niet bepaald een pretje als je niet eens je boodschappen kunt betalen en eigenlijk de huur, het gas en licht en wat andere zaken ook al niet, laat staan dat je wat leuks kunt gaan doen.
Als er iets slecht is voor het humeur, de sociale contacten en een lekker gevoel zijn het wel geldzorgen, ben dan ook blij dat we er hier bijna uit zijn en gewoon weer wat leuks kunnen gaan doen en het komt inderdaad niet altijd door jezelf, was het maar zo, kon je in ieder geval in de spiegel kijken als je boos werd.

Hoop dat je uit alle opties en mogelijkheden een oplossing kunt vinden om de boel weer beter op de rails te krijgen.
pi_72544168
Wat doet dit topic nog in KLB ?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_73776764
Heeft ts het gehaald?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_73776797
quote:
Op woensdag 2 september 2009 07:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ga werken voor je geld
Ja doei.
pi_73777924
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
Sloebers die niet werken en geen geld hebben

Royal

Afgelopen woensdag in de trein ook zoiets moois.

Ik zit relax in de trein die op het punt staat te vertrekken, komt opeens een man voor mij staan die mij aankijkt en een papiertje geeft.
Op het papiertje stond iets in de trant van: "Ik ben ... ik heb 2 kinderen en een vrouw, ik ben naar nederland gekomen en heb geen geld voor eten".

Na dit gelezen te hebben keek ik de man vrolijk aan en zei "Oke! bedankt" en gaf hem het briefje terug.

Mensen die aan zoiets geld geven

Owja ik werd ook nog herkent op het terras in Maastricht door een onbekend persoon.

Het gesprek ging als volgt:
Meneer: Heej! mag ik iets vragen ?
ik: Ja, tuurlijk
Meneer: Jij bent toch Maikel he ?
Ik: Jah klopt
Meneer: Jij bent echt een fucking koning weet je dat ?
Ik: Ohhh
Meneer: Geef boks !!!
Ik en meneer geven elkaar een boks en meneer loopt met zijn vriendin/mevrouw weg.

Wat een ervaring !!!!

Daarna heb ik aan mijn nieuwe klasgenoten kunnen uitleggen dat ik op internet een nerd ben en meer dan 30k posts heb op een internetforum !
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_73778022
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die serieus geld aan TS willen geven
Mensen die te gierig zijn om hun medemens te helpen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_73792590
Topic leeft nog?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:31:57 #199
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_73792646
wacht,je hebt niks te eten en toch zit je op een pc met internet en op FOK?

ik ruik een troll
pi_73795337
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:31 schreef Flodder450 het volgende:
wacht,je hebt niks te eten en toch zit je op een pc met internet en op FOK?

zo raar vind ik het ook weer niet. een oude pc waarop je kunt internetten kost niks en een internetabbo heb je ook al voor een tientje. ik denk dat je thuis helemaal gek wordt als je zonder geld zit en geen afleiding hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')