schijnt nog gezond te zijn ook!quote:Op woensdag 2 september 2009 05:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Drink je eigen pis, kun je ook besparen.
Ja, maar dat staat helemaal los van de klacht van TS. Maar ik wil wel wat maaltijden sponsoren hoorquote:Op zondag 6 september 2009 07:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wacht eens, jij bent toch die gast wiens toko helemaal is ingericht door Fok!kers? Waarom geef je TS niet eens een paar tips hoe hij dat ook voor elkaar kan krijgen?
Moeilijk te geloven maar dat doet 'ie in elk topic.quote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef Papabear het volgende:
Het leek ook een beetje op een ONZ topic gezien z'n opmerking over Antillianen ertussen![]()
Dan moet TS maar op een houtje bijten.quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij kan niet goed met zijn geld omgaan.
Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:59 schreef Papabear het volgende:
Hij hecht ook erg veel waarde aan z'n eigen topic:
laatste bezoek: 13 minuten, 55 seconden geleden..
Nee, laat maar. Met zo'n attitude bekijk je het ook maar. Succes met je beschuit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over. Mijn laatste bezoek 13 minuten geleden was in dit topic?
Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooiquote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hij kan niet goed met zijn geld omgaan.
Vooruit,quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen.
Je zou van mij medeleven krijgen, Schenkstroop, maar ik vertrouw je posts niet zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het kan tegenzitten door verschillende factoren meneertje, dat is de praktijk. Of het nou mijn eigen schuld is of niet. Met een inkomen zoals die van mij balanceer je altijd op het randje. Verder heb ik eerder al aangegeven waar mijn grote kosten-posten liggen. Als je dan nog gaat staan trappen en zeuren dat ik een tokkie ben of laag of dom weet ik veel voor je eigen vertier, wat alleen kinderachtig is.. Een beetje medeleven mensen kan geen kwaad, kost je niks. Als dat al te veel gevraagd is. Ik vraag hier niet om geld te lenen dat sla ik altijd af. Een beetje medeleven zou voor mij al een stuk schelen. En die heb ik inmiddels al van een paar users. En dat vind ik nou mooi
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
Sloebers die niet werken en geen geld hebben
Royal
Afgelopen woensdag in de trein ook zoiets moois.
Ik zit relax in de trein die op het punt staat te vertrekken, komt opeens een man voor mij staan die mij aankijkt en een papiertje geeft.
Op het papiertje stond iets in de trant van: "Ik ben ... ik heb 2 kinderen en een vrouw, ik ben naar nederland gekomen en heb geen geld voor eten".
Na dit gelezen te hebben keek ik de man vrolijk aan en zei "Oke! bedankt" en gaf hem het briefje terug.
Mensen die aan zoiets geld geven
Owja ik werd ook nog herkent op het terras in Maastricht door een onbekend persoon.
Het gesprek ging als volgt:
Meneer: Heej! mag ik iets vragen ?
ik: Ja, tuurlijk
Meneer: Jij bent toch Maikel he ?
Ik: Jah klopt
Meneer: Jij bent echt een fucking koning weet je dat ?
Ik: Ohhh
Meneer: Geef boks !!!
Ik en meneer geven elkaar een boks en meneer loopt met zijn vriendin/mevrouw weg.
Wat een ervaring !!!!
Daarna heb ik aan mijn nieuwe klasgenoten kunnen uitleggen dat ik op internet een nerd ben en meer dan 30k posts heb op een internetforum !
Mensen die te gierig zijn om hun medemens te helpenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die serieus geld aan TS willen geven
zo raar vind ik het ook weer niet. een oude pc waarop je kunt internetten kost niks en een internetabbo heb je ook al voor een tientje. ik denk dat je thuis helemaal gek wordt als je zonder geld zit en geen afleiding hebt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:31 schreef Flodder450 het volgende:
wacht,je hebt niks te eten en toch zit je op een pc met internet en op FOK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |