abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:57:41 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72452226
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef sinadO het volgende:
TS wil niet zeggen waarom hij niet veel geld heeft. Hij schaamt zich er denk ik voor...
Dat mag toch ook gewoon?
pi_72454365
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:57 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat mag toch ook gewoon?
Dan moet ie ook niet zo verontwaardigd reageren in z'n huilietopic.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72455016
Hoezo nu weer een huilietopic? Oh, ja ik snap het eigenlijk al... in KLB mag je niet serieus zin, volgens de ongeschreven regeltjes

Je weet blijkbaar zelf niet eens hoe lastig sommige mensen het hebben. Als ik zo dit topic heb doorgelezen, hebben Schenkstroop en ik in iedergeval 1 ding gemeen, eenzaamheid.
Dan ga je dus vaker achter internet, meng je je in discussies op het FOK!forum, speel je af en toe even een spelletje...om jezelf bezig te houden. Familie heeft Stroop dus niet meer, wel ""vrienden", maar die lijken zich niet om hem te bekommeren.... Gellukig mag ik zeggen is dat voor mij nog niet van toepasing, maar het gevoel eenzaam te zijn zeer zeker wel. En ik weet niet waar Stroop precies woont? welke plaats in Noord Holland, maar ik heb het er voor over om gewoon op m'n scootertje te stappen en er heen te tuffen... bakkie thee en weet ik veel wat. Geld lenen kan ik niet, dat moet ik ook eerst zelf op de rit krijgen, maar ik kan wel creatief denken en misschien de ogen openen van Schenkstroop.

@Schenkstroop, bijdeze
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:19:42 #144
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72457447
Sloebers die niet werken en geen geld hebben

Royal

Afgelopen woensdag in de trein ook zoiets moois.

Ik zit relax in de trein die op het punt staat te vertrekken, komt opeens een man voor mij staan die mij aankijkt en een papiertje geeft.
Op het papiertje stond iets in de trant van: "Ik ben ... ik heb 2 kinderen en een vrouw, ik ben naar nederland gekomen en heb geen geld voor eten".

Na dit gelezen te hebben keek ik de man vrolijk aan en zei "Oke! bedankt" en gaf hem het briefje terug.

Mensen die aan zoiets geld geven

Owja ik werd ook nog herkent op het terras in Maastricht door een onbekend persoon.

Het gesprek ging als volgt:
Meneer: Heej! mag ik iets vragen ?
ik: Ja, tuurlijk
Meneer: Jij bent toch Maikel he ?
Ik: Jah klopt
Meneer: Jij bent echt een fucking koning weet je dat ?
Ik: Ohhh
Meneer: Geef boks !!!
Ik en meneer geven elkaar een boks en meneer loopt met zijn vriendin/mevrouw weg.

Wat een ervaring !!!!

Daarna heb ik aan mijn nieuwe klasgenoten kunnen uitleggen dat ik op internet een nerd ben en meer dan 30k posts heb op een internetforum !

[ Bericht 41% gewijzigd door Maikuuul op 05-09-2009 12:24:58 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72457723
quote:
Sloebers die niet werken en geen geld hebben
Mensen die denken dat ze leven om te werken...

Ik werk om te overleven en geld te verdienen... helaas dat gaat niet altijd. Ik ben ook liever bezig dan dat ik thuis zit... De afgelopen maanden had ik een functie binnen de grafi-media en dat betaalde redelijk goed.
Toch heb ik financieel nog wel het 1 en ander in te halen.

Maarja, er lopen eenmaal meer mensen rond die geilen op macht en status, dan dat er mensen zijn die proberen te LEVEN...

Het grappige is, dat ik vaak van die HBO en Universiteits-balletjes heb gehoord over MBO/LBO, allemaal erg kleinerend kan ik wel zeggen. Maar ik heb een stelling voor diegene die het leuk vinden om er op te reageren:

Een wereld zonder hoogopgeleiden heeft een langer bestaansrecht dan een wereld met alleen maar hoogopgeleide...
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:37:14 #146
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457871
Leven om te werken is ook nogal inderdaad.
Ik werk echt geen uur méer dan nodig is.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:40:27 #147
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72457952
Als je naar school gaat kun je gerust wat bijverdienen voor als je ook eens iets extra's wil.

Ik leef helemaal niet om te werken want ik ga nog naar school, ik heb een bijbaantje gewoon voor uitgaan/andere leuke extra's zoals een weekendje parijs ofzo.

Waarschijnlijk hebben jullie de luxe dat de ouders alles betalen als jullie iets extra's wille
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72458104

zaterdag 5 september 2009 @ 13:49:30 #149
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72459646
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:46 schreef Meike26 het volgende:
Hoezo nu weer een huilietopic? Oh, ja ik snap het eigenlijk al... in KLB mag je niet serieus zin, volgens de ongeschreven regeltjes

Je weet blijkbaar zelf niet eens hoe lastig sommige mensen het hebben. Als ik zo dit topic heb doorgelezen, hebben Schenkstroop en ik in iedergeval 1 ding gemeen, eenzaamheid.
Dan ga je dus vaker achter internet, meng je je in discussies op het FOK!forum, speel je af en toe even een spelletje...om jezelf bezig te houden. Familie heeft Stroop dus niet meer, wel ""vrienden", maar die lijken zich niet om hem te bekommeren.... Gellukig mag ik zeggen is dat voor mij nog niet van toepasing, maar het gevoel eenzaam te zijn zeer zeker wel. En ik weet niet waar Stroop precies woont? welke plaats in Noord Holland, maar ik heb het er voor over om gewoon op m'n scootertje te stappen en er heen te tuffen... bakkie thee en weet ik veel wat. Geld lenen kan ik niet, dat moet ik ook eerst zelf op de rit krijgen, maar ik kan wel creatief denken en misschien de ogen openen van Schenkstroop.

@Schenkstroop, bijdeze

Probeer de PM even, volgens mij zit hij zon 10-20 minuten boven amsterdam.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:50:05 #150
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72459657
Ik hoor dat de meiden bij de voedselbank écht op zoek zijn naar een lieve zorgzame man TS!
Intelligent, but fucked up.
pi_72459781
Ik heb Stroop al een pm gestuurd, nog geen reactie op gehad...
pi_72459985
Als ik je 50 euro geef, wanneer krijg ik het dan weer terug?
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:20:15 #153
268086 Quishendrikson
heeft een hekel aan nudisten
pi_72460338
arme schenkstroop
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
pi_72461062
Geld moet je ook niet eten.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_72461372
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:46 schreef Meike26 het volgende:

@Schenkstroop, bijdeze
Ja natuurlijk, drink z'n thee ook maar op.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72461731
ik wil je best eenmalig een beetje geld overmaken..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:22:11 #157
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72461896
Mensen die serieus geld aan TS willen geven
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72462312
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:30 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Mensen die denken dat ze leven om te werken...

Ik werk om te overleven en geld te verdienen... helaas dat gaat niet altijd. Ik ben ook liever bezig dan dat ik thuis zit... De afgelopen maanden had ik een functie binnen de grafi-media en dat betaalde redelijk goed.
Toch heb ik financieel nog wel het 1 en ander in te halen.

Maarja, er lopen eenmaal meer mensen rond die geilen op macht en status, dan dat er mensen zijn die proberen te LEVEN...

Het grappige is, dat ik vaak van die HBO en Universiteits-balletjes heb gehoord over MBO/LBO, allemaal erg kleinerend kan ik wel zeggen. Maar ik heb een stelling voor diegene die het leuk vinden om er op te reageren:

Een wereld zonder hoogopgeleiden heeft een langer bestaansrecht dan een wereld met alleen maar hoogopgeleide...
Wacht even. Eerst doe je huilie omdat je eenzaam bent (m'n hart breekt, echt waar) en daarna begin je over 'werken om te overleven'. Je zou ook kunnen bedenken dat werken sociale contacten oplevert. Maar goed, da's een mening he.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:42:12 #159
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72462376
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
FOK mentaliteit van tegenwoordig
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:46:36 #160
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_72463912
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, alsof je elk kansloos geval persoonlijk moet gaan ondersteunen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')