HA-HA! TS woont niet meer thuis!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch ass aan het koken slaat
TS is volwassen!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
HA-HA! TS woont niet meer thuis!_!
Ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En wat bespaar je daar mee volgens jou? Alsof je 's avonds dan ineens al vol zit na 1 beschuitje
Parket is kut, glad, koud en duur.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch aars aan het koken slaat
ik weet zeker dat je lang niet zo stoer zou kleppen als je weet hoe het is om langdurig weinig te hebben.
dan leen je wat bijquote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef Ugjerke het volgende:
Net te horen gekregen dat ik 300 euro gekort word op mijn stufi. Fijn is dat, betekend dat ik mijn studie niet meer kan betalen :/
Je moet gewoon inventief zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch aars aan het koken slaat
ik weet zeker dat je lang niet zo stoer zou kleppen als je weet hoe het is om langdurig weinig te hebben.
Die reacties erbijquote:Op woensdag 9 december 2009 12:31 schreef Rasher het volgende:
TS moet meer banners onderaan zijn eigen topic bekijken
[ afbeelding ]
quote:"Ik ben 11kg kwijt, op 6 weken tijd.
Ik wil je bedanken!"
- André -
"In nog geen 3 weken tijd, ben ik 5,5kg afgevallen"
- Daisy -
"Ik wil je graag bedanken voor deze nieuwe inzichten,
want het werkt ECHT! Bedankt!"
- Erna -
"Ik ben in 3 MAANDEN, 16 KG kwijt!"
- Karel -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |