en dan koud eten alsof het saucijzenbroodjes zijn lolquote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef Dj_unkie het volgende:
Had je toch twee afbak stokbroden van de AH voor gehad! Of 3 blikjes tomatenpuree! Ondankbare hond!
We hebben een ervaringsdeskundige!quote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef Dj_unkie het volgende:
Had je toch twee afbak stokbroden van de AH voor gehad! Of 3 blikjes tomatenpuree! Ondankbare hond!
Ik haal die stokbroden altijd! Zijn prima te eten voor bij een soepie! Tomatenpuree voor de pastasaus. Gelukkig heb ik altijd genoeg geld om goed te kunnen etenquote:Op maandag 14 december 2009 07:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
We hebben een ervaringsdeskundige!
2006. ik had zelf nog 2 ct. dus ik had een klein zakje japanse rijste-nootjes gekocht bij de dekamarkt. Had ik in 2001 met dat geld meer kunnen kopen dan?quote:Op maandag 14 december 2009 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
wat een raar bedrag 19 cent. Ligt er ook aan hoelang het geleden is wat die 19 cent waard kunnen zijn. Wat heb je eigenlijk gekocht ervan?
Of 500 gram spaghetti.quote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef Dj_unkie het volgende:
Voor mij heeft elk dier wat je in de supermarkt als voedsel kan kopen een: bek, poten en een kopquote:Op maandag 14 december 2009 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap dat spreekwoord nooit zo goed eigenlijk...
Waarom is het bek ipv mond, het is toch een edel dier?
Kun je een paard als voedsel in een supermarkt kopen dan?quote:Op maandag 14 december 2009 09:49 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Voor mij heeft elk dier wat je in de supermarkt als voedsel kan kopen een: bek, poten en een kop
Grappig zeg, debiel.quote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Onnoman het volgende:
je mag een genomen paard niet in zn ogen spuiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |