en dan koud eten alsof het saucijzenbroodjes zijn lolquote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef Dj_unkie het volgende:
Had je toch twee afbak stokbroden van de AH voor gehad! Of 3 blikjes tomatenpuree! Ondankbare hond!
We hebben een ervaringsdeskundige!quote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef Dj_unkie het volgende:
Had je toch twee afbak stokbroden van de AH voor gehad! Of 3 blikjes tomatenpuree! Ondankbare hond!
Ik haal die stokbroden altijd! Zijn prima te eten voor bij een soepie! Tomatenpuree voor de pastasaus. Gelukkig heb ik altijd genoeg geld om goed te kunnen etenquote:Op maandag 14 december 2009 07:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
We hebben een ervaringsdeskundige!
2006. ik had zelf nog 2 ct. dus ik had een klein zakje japanse rijste-nootjes gekocht bij de dekamarkt. Had ik in 2001 met dat geld meer kunnen kopen dan?quote:Op maandag 14 december 2009 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
wat een raar bedrag 19 cent. Ligt er ook aan hoelang het geleden is wat die 19 cent waard kunnen zijn. Wat heb je eigenlijk gekocht ervan?
Of 500 gram spaghetti.quote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef Dj_unkie het volgende:
Voor mij heeft elk dier wat je in de supermarkt als voedsel kan kopen een: bek, poten en een kopquote:Op maandag 14 december 2009 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap dat spreekwoord nooit zo goed eigenlijk...
Waarom is het bek ipv mond, het is toch een edel dier?
Kun je een paard als voedsel in een supermarkt kopen dan?quote:Op maandag 14 december 2009 09:49 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Voor mij heeft elk dier wat je in de supermarkt als voedsel kan kopen een: bek, poten en een kop
Grappig zeg, debiel.quote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Onnoman het volgende:
je mag een genomen paard niet in zn ogen spuiten
je opa op een bakfietsquote:
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kun je een paard als voedsel in een supermarkt kopen dan?
Heb je geen uitkering?quote:Op maandag 14 december 2009 07:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Een klein voorbeeldje van hoe mensen in het algemeen werken. Ik had in een ver verleden eens een dagje dat ik echt geen geld meer had om eten te kopen, geen cent. Nouja mischien wel 2 cent. kreeg ik "19 cent" van een vriend. Ik zal zn naam niet noemen. Wel aangenomen natuurlijk. Maar wat kun je kopen voor 19 cent dat jouw maag een dag vult? Anyway het ergste is:
a. dat hij zegt dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken (hollandsche wijsheid jeweet)
b. ik heb amper wat te knagen en hij loopt weg met een goed gevoel dat hij "iemand heeft geholpen"
c. hij vertelt iedereen dat hij mij heeft geholpen
En dat voor 19 ct. Hoe voelde ik mij daarbij? mijn ziel verkocht. om niks. Omdat ik anders helemaal niets te eten had. Ik dacht er vanmorgen per toeval even aan terug. De aard van mens is stuitend.
Klacht is wel redelijk duidelijk.
Als hij nooit terugbetaalt is het logisch. Anders is het gewoon triest.quote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Dj_unkie het volgende:
Collega's die geen geld hebben om een treinkaartje terug naar huis te kopen (als ze op het werk zitten) en niemand die hem ook nog maar iets wil lenen
Dat eerstequote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als hij nooit terugbetaalt is het logisch. Anders is het gewoon triest.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Sowieso proberen nooit geld te lenen van mensen, dat wordt vaak op irritante momenten voor je voeten gegooid.
Ik heb het 1x 2 weken met 3 cent op me bankrekening moeten doen door een boete![]()
Stond ik dus mooi voor lul toen ik met een hele rij mensen achter me bij de supermarkt geen flesje water kon betalen.
Het fucking lekkere kassameisje keek mij aan of ik een zwerver was, ik gooide het maar op een defecte pas![]()
Nadat ik iemand beroofd had paar dagen later ging het de goede kant op sindsdien altijd de zaken op orde
ja maar volgens zijn profiel heeft hij geen opleiding genoten dus misschien wil niemand hem wel aanemen das toch zieliug.quote:Op maandag 14 december 2009 08:38 schreef JuiceJuice het volgende:
lol. moet je maar werken voor je centen, dus goed dat je geen eten hebt
Ewa ik heb hetzelfdequote:Op maandag 14 december 2009 08:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Huh, als ik dit Topic lees lijkt het net ofdat ik stoned ben.
Nederlanders houden van Bestialility. Alles wat poep pies en piemol is is is grappig voor julliequote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
giving horse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ฝัน
Reageer dan ipv de trolls er tussenuit te plukkenquote:Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nederlanders houden van Bestialility. Alles wat poep pies en piemol is is is grappig voor jullie
En de Moslims maar uitmaken voor schapen neukers
Verkoop je pc/laptop en koop daar een kookplaatje voor. vn het geld wat over blijft koop je eten. Doe de verwarming niet aan zelfs niet als het buiten vriest, doe het licht niet aan in huis zo spaar je een hoop geld uit waar je weer eten van kunt kopen en drinken is belangrijker dan eten drink liters kraanwater je zult dan wel sterk vermageren maar kraanwater kost niet zoveel en stilt de honger.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Koken gaat niet als je nieteens een magnetron of kookplaat hebt
Via marktplaats komen daar dan geen verzendkosten bij?
bruin brood met leverworst. en afentoe een goedkoop zakje chips.quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoi TS, omdat een andere user jouw topic heeft dichtgegooid hier maar de vraag: wat voor maaltijden eet je nu?
Klinkt als een slechte Teeuwen grap (alsof die gast ook goede grappen maakt)quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Onnoman het volgende:
Je mag een geslachte schaap niet in zijn oor kotsen
Zeg, zeiksnor... Vertel nou eens ff wat meer in plaats van huilie huilie zitten doen. Heb je werk? Of niet? Zo nee, waarom niet? Wat meer achtergrond informatie alstublieft. We zijn de kwaadsten niet maar we willen graag van de helm en de rand weten.quote:Op maandag 14 december 2009 07:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Een klein voorbeeldje van hoe mensen in het algemeen werken. Ik had in een ver verleden eens een dagje dat ik echt geen geld meer had om eten te kopen, geen cent. Nouja mischien wel 2 cent. kreeg ik "19 cent" van een vriend. Ik zal zijn naam niet noemen. Wel aangenomen natuurlijk. Maar wat kun je kopen voor 19 cent dat jouw maag een dag vult? Anyway het ergste is:
a. dat hij zei dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken (hollandsche wijsheid jeweet !)
b. ik heb amper wat te knagen en hij loopt weg met een goed gevoel dat hij "iemand heeft geholpen"
c. hij gaat iedereen vertellen dat hij mij heeft geholpen en wat voor en goeie gozer hij wel niet is
En dat voor 19 ct! Hoe voelde ik mij daarbij? ik verkocht mijn ziel. om niks. Omdat ik anders helemaal niets te eten had. Ik dacht er vanmorgen per toeval even aan terug. De aard van de mens is stuitend.
Klacht is wel wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:04 schreef z3bra het volgende:
[..]
Zeg, zeiksnor... Vertel nou eens ff wat meer in plaats van huilie huilie zitten doen. Heb je werk? Of niet? Zo nee, waarom niet? Wat meer achtergrond informatie alstublieft. We zijn de kwaadsten niet maar we willen graag van de helm en de rand weten.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef Panda72 het volgende:
Vind ik ook hier worden goeie adviezen gegeven dus TS je mag wel eens wat meer over jouwzelf vertellen.
quote:
Waarom reageren jullie serieus op die asswipequote:Op woensdag 16 december 2009 09:58 schreef z3bra het volgende:
[..]kom dan maar om van de honger
Jammer dat je zulke gulle vrienden hebt, je bent het duidelijk niet waard, aarsvlieg
Ja belachlijk niet geef ik een zeer serieuze reactiequote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waarom reageren jullie serieus op die asswipe
Je wordt gewoon genegeerd, zou ik niet pikken hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja belachlijk niet geef ik een zeer serieuze reactieen dan reageert TS er niet eens op.
Verkoop je pc/laptop en koop daar een kookplaatje voor. vn het geld wat over blijft koop je eten. Doe de verwarming niet aan zelfs niet als het buiten vriest, doe het licht niet aan in huis zo spaar je een hoop geld uit waar je weer eten van kunt kopen en drinken is belangrijker dan eten drink liters kraanwater je zult dan wel sterk vermageren maar kraanwater kost niet zoveel en stilt de honger.
uien kosten bij de aldi 0,06 aldi per 200 gram
wortelen 200 gram 0,14 aldi
Neem dan elke dag een ui stilt de honger ook
en wortelen stillen de honger ook.
Ga naar de markt en zie aan het einde van de dag goedkoop aan groenten en fruit kunt krijgen ze willen meestal van hun waar af dus wie weet krijg jij wel een hele zak groenten voor 20 cent.
Ik geef dan ook geen tips meer als TS nog tips wil moet hij er maar voor betalenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je wordt gewoon genegeerd, zou ik niet pikken hoor
Jammer dat hij geen kookplaatje heeft anders kan hij dat ijs smelten in een pannetje om soep van te maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:34 schreef Dj_unkie het volgende:
TS moet niet zeiken....hij heeft nu zelfs gratis ijs
Sterf dan maar hond, ik wou je rekeningnummer vragen zodat ik wat kon storten, maar als het zo moetquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Sterf dan maar hond, ik wou je rekeningnummer vragen zodat ik wat kon storten, maar als het zo moet
Het is ook allemaal de schuld van de Euro.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:58 schreef z3bra het volgende:
[..]kom dan maar om van de honger
Jammer dat je zulke gulle vrienden hebt, je bent het duidelijk niet waard, aarsvlieg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |