En dan heb je alleen droog beschuit. welles gegeten een week lang? Je poepert en maag gaan klagen als je niet genoeg water erbij drinkt. En dan bedoel ik echt heel veel water.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:26 schreef pisnicht het volgende:
10,- is echter wel 20 rollen beschuit!
Ja ik heb het gered. Kreeg een heuse meevaller van de zorgverzekering en die was zéér welkom. wooh!quote:
Ik heb nog geld zat om te eten, maar was gisteren te lui om naar de super te gaan en nu heb ik dus ook niks te eten.quote:Geen geld meer om te eten
Nee maar ik heb ook wel tijden gekend dat ik mijn statiegeldflessen bij elkaar moest zoeken om nog wat te eten te kunnen kopen. Ik heb toen echter een baantje met nachtdiensten erbij genomen ipv te gaan lopen zeiken over hoe slecht ik het had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dan heb je alleen droog beschuit. welles gegeten een week lang? Je poepert en maag gaan klagen als je niet genoeg water erbij drinkt. En dan bedoel ik echt heel veel water.
Wie heeft dt trouwens omhoog gekickt?
Ik heb em omhoog gekickt denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dan heb je alleen droog beschuit. welles gegeten een week lang? Je poepert en maag gaan klagen als je niet genoeg water erbij drinkt. En dan bedoel ik echt heel veel water.
Wie heeft dt trouwens omhoog gekickt?
Tja mensen hebben het over 't algemeen heel goed in NL, anders zouden deze gasten niet zo dom lullen. Ze kennen geen dag zonder eten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef Balgehakt het volgende:
Als je zo lang alleen maar beschuit zou eten kan je daar de kosten voor een paar klysma's ook wel bij optellen.
Ja, en Brood + Water + Theequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Dus je at 4 weken lang alleen maar eiers ?
Helaas, wed verlorenquote:
zo zo wat doe jij stoer zeg. met je parket in de woonkamer een warm huis en een hoer van een ma die elke dag voor je bitch aars aan het koken slaatquote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef 14medusa het volgende:
buiten het feit dat ik het idee heb dat je n zeikerd ben en daarom geen geld heb omdat je te pietluttig bent om een baantje te nemen, vind ik je ook nog eens kkdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |