Deel 1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.
Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem dito terwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?
Iemand nog goede ideeen?
Donder dan op uit dit topic en ga niet reagerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:47 schreef x69 het volgende:
Op veler verzoek...
Hier stopte ik want voelde me niet aangesproken
Goh, heb je die tekst zelf bedacht...???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:47 schreef x69 het volgende:
Op veler verzoek...
Hier stopte ik want voelde me niet aangesproken
Ik heb hem een PM gestuurd, maar misschien helpt het wel als jullie dat ook doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Donder dan op uit dit topic en ga niet reageren![]()
Epische topics trouwens![]()
Waar is nachtdier??
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:32 schreef nachtdier3 het volgende:
20 euro ontvangen, rest nog niet. Tot zover dus geen verandering. Velg is nog steeds hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |