Nou...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef FFnog het volgende:
neem even contact op met nachtdier3, kun je dezemaand in ieder geval weer eten...
Ik ken je probleem TS.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb wel vrienden maar daar ga ik niet bij bietsen. Te lang alleen en alles zelf moeten doen dan ontwikkel je toch een soort trots. Er is wel 1 persoon waar ik afentoe kleine bedragen tot 20 euro van leen maar dat wil ik deze maand gewoon niet. En nee familie heb ik niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:55 schreef pimpannekoek het volgende:
creatiever denken dan kom je altijd met een oplossing.
of iets wat minder leuk is maar wel noodzakelijk.
heel veel werken.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:11 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
Daar geldende bepaalde restricties die jij blijkbaar niet kent, Remco!
![]()
Ja, het ligt natuurlijk nooit aan jezelfquote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat kan en is helemaal niet zo bijzonder. Goedkoop voedsel zit veelal vol zetmeel en vet. Maar zoiets heb jij nooit mee hoeven maken omdat je ws. van goede huize komt. Je hebt alles gehad en meegekregen, en nu loop je stoer te doen tegen anderen. Ik hoop dat je morgen door een vrachtwagen wordt geschept.
Ook vast wel een abonnement voor zijn telefoon...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef murphyjenkins het volgende:
geen geld voor eten, maar wel voor een pc met internet
quote:Op donderdag 3 september 2009 02:05 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat straatartiesten wel 10.000 of meer ophalen in een jaar. En een vergunning is gratis
En geen fatsoenlijke baan want hij kan om 3 uur 's nachts hier z'n bagger posten.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:37 schreef Nero22 het volgende:
Ook vast wel een abonnement voor zijn telefoon...
Catbert en de rest blaten weer een end in het niets. En nee ik heb geen GSM met abonnement.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef Morgause het volgende:
Bij de meeste supermarkten is er zo'n prikbord waar je gratis een advertentie neer kan hangen. Ik weet niet waar je handig in bent maar er zijn zat mensen die wel een schilder nodig hebben of een tuin die je kan opknappen. Computers repareren etc
O wat heb je daar een steekhoudend argument zegquote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef murphyjenkins het volgende:
geen geld voor eten, maar wel voor een pc met internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |