Dat zeker!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:10 schreef moussy het volgende:
Ik vind je super dapper dat je het in ieder geval uit durft te spreken!
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef phluphy het volgende:
Ik kan het ook goed begrijpen dat je zo reageert Bar. Ik kan me zelfs voorstellen dat dit zeker wel zo blijft totdat Roy de leeftijd van Thijs heeft bereikt. Misschien (en hopelijk) neemt het daarna af, omdat je die leeftijd als een kritiek punt ziet.
Ik zou dan ook alle mogelijke hulpvormen aannemen als ik jou was. Je hoeft dit heus niet alleen te doen.
hier moest ik ook aan denken ja en dat is idd zo logisch, maar ik hoop dat je wat eerder vertrouwen krijgtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef phluphy het volgende:
Ik kan het ook goed begrijpen dat je zo reageert Bar. Ik kan me zelfs voorstellen dat dit zeker wel zo blijft totdat Roy de leeftijd van Thijs heeft bereikt. Misschien (en hopelijk) neemt het daarna af, omdat je die leeftijd als een kritiek punt ziet.
Ik zou dan ook alle mogelijke hulpvormen aannemen als ik jou was. Je hoeft dit heus niet alleen te doen.
Zo kwam het bij mij ook totaal niet over!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik bedoelde met mijn reactie ook zeker niet dat het vreemd of ongezond was hoor.
Sorry als dat zo over kwam.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef MarMar het volgende:
Wanneer heb je iets verwerkt...
Mensen denken vaak dat verwerken betekent dat het wel weer overgaat, maar sommige dingen gaan nooit over.
Je leert ermee om te gaan, je leert het plaatsen in een grotere context wellicht, je leert weer te kijken naar de mooie dingen in je leven en daar weer van te genieten, maar dat is het wel zo'n beetje. Het is niet even iets waar je "wel overheen" komt.
Niet meer dan logisch dat je hier wel eens wat hulp bij kan gebruiken, neem alle handvaten die je kan krijgen! Niet omdat het moet, maar omdat het je gegund is om ondanks alles zo mooi mogelijk te leven.
Haha, zo zit ik ook steeds te knooien met die cijfers, slaat nergens op. Voorbeeld: Ayden is geboren om 080108 om 12:34 uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef _Bar_ het volgende:
volgens mij verveelde ik me terwijl ik schaapachtig gelukkig aan het kijken was hoe Roy in de wipstoel heerlijk lag te slapen
Dat valt mij ook op, in het begin had ik letterlijk 24/7 kunnen praten, uithuilen, kunnen aanbellen of gewoon kunnen vloeken op alles in bijzijn van vrienden, familie, kennissen en bekenden en nu, een kleine 1,5 jaar later gaat iedereen maar uit van de lach op m'n gezicht, dat je meerdere gezichten hebt die je liever niet constant toont vergeten mensen weleens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Wat ook goed is om aan te denken als buitenstaanders, familie, kennis ; om ook na verloop van tijd aandacht en een luisterend oor te hebben. Te vragen, ook na maanden of een jaar voor mijn part, hoe het nu voelt, hoe het nu gaat. In het begin wordt je overlopen door iedereen natuurlijk, maar het is ook zo belangrijk om niet te laten verslappen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:09 schreef bodpa09 het volgende:
@ Bar: Van 6-9 naar 7-8 is ook nog eens +1 (6 naar 7) en -1 (9 naar 8). Precies wat er gebeurd is, eigenlijk he. Thijs blijft natuurlijk altijd deel van je, maar is toch weg (-1) en Roy is erbij gekomen (+1). Ik hoop niet dat ik je met bovenstaande kwets, dat is absoluut niet de bedoeling. Als dat toch zo is, dan mijn excuses.
Hier ook. Het had zo anders kunnen zijn, moeten zijn...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef livelink het volgende:
Het is inderdaad zo ontzettend zuur, Phluphy. Kon de tijd maar teruggedraaid worden. Als ik het lees word ik boos en verdrietig. Hoe moet het dan wel niet voor jullie zijn?
Jeetje, deze details was ik alweer 'kwijt'quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:18 schreef phluphy het volgende:
Wat dat betreft vind ik Danyel's geboortedatum wel echt vervelend: 11 september.
Wordt toch altijd geassocieerd met de gebeurtenissen van 9-11, zo ook door ons.
Wat het extra zuur maakt, is dat hij gewoon op de 10e geboren had moeten worden, als de arts het hartfilmpje niet fout had geïnterpreteerd. Hij is 2 uur te laat "gehaald" en rond 01.30 geboren. Dan was hij gezond geboren, en ook niet op die akelige datum.
quote:Op maandag 7 september 2009 10:53 schreef SoaringCondor het volgende:
Vanuit Kazakhstan bedank ik iedereen die gisteren aan Thijs gedacht heeft.Zoals Nathalie al eerder schreef,heeft zij voor mij de honneurs waargenomen door rode rozen bij Thijs te brengen en is zij er zaterdag speciaal voor naar Zeeland gereden (even 320 km retour),en ik weet dat ze dat uit liefde voor mij,maar ook uit liefde voor Thijs gedaan heeft.
Thijs,papa denkt heel veel aan je,je was lief en zult altijd lief blijven en je zal nooit vergeten worden.Zodra papa volgende week weer terug in NL is,kom ik samen met Nathalie weer naar je toe.
Nogmaals iedereen heel hartelijk bedankt,namens mij maar ook namens Nathalie.
Dank je wel.Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het dit jaar heel dubbel vond.quote:Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nathalie, ik vind je berichtje heel lief
Ja, dat is werkelijk iets heel bijzonders. Ze vinden het ook echt fijn als je zo af en toe nog eens langs komt. En die mensen (verzorgers, verpleegkundigen) hebben een roeping voor zo'n beroep, dat kan niet anders. Wat een warme, goede, fijne harten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat jullie een zo hechte band hebben met de afdeling waar Danyel destijds verbleef.
xxx voor jullie
Nee, in fijne en ontspannen situaties - zoals bij jullie- steekt dat ook de kop niet op. Wel bij bijv. ergerdingetjes in het verkeer of zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:47 schreef Lois het volgende:
Wat prachtig die vlinders![]()
![]()
Ik heb niets gemerkt van J's woede overigens![]()
Ja, die heb ook wel eens gezien, erg mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef _Bar_ het volgende:
wat ik persoonlijk een erg mooie kaart vond was eentje met een prachtblauwe lucht, en daarbij een ballon die naar boven vloog zeg maar.
Oooeeeh dat vind ik zo'n verdrietig beeld.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef MarMar het volgende:
20 weken in de buik was genoeg om zijn hartje een half uur te laten kloppen zodat hij toch nog in onze armen kon liggen voordat we afscheid moesten nemen, een klein wonder, te klein..
Het is dubbel, het deed meer zeer dan wat ook, maar ik ben zo blij dat ik hem nog even bij me heb kunnen hebben en dat hij voor mijn gevoel toch nog heel even ons als ouders heeft mogen ervaren voordat hij moest gaan..quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oooeeeh dat vind ik zo'n verdrietig beeld.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef Moonah het volgende:
Lieve Engeltjes,
Er brandt een nieuwjaarskaarsje van Thies en mij voor jullie in de Sint Jan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Pyttpytt het volgende:
Tot in hoeverre wil je je eigen dochter hierin betrekken? Denk daar ook goed over na en praat met haar, waar zij behoefte aan heeft, voor het te laat is.
Sterkte!
Hemeltje. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen. Ik denk dat ik spontaan in huilen zou uitbarsten wanneer ik het kind zou zien. Bah, dit soort 'nieuws' maakt mij verdrietigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Ireth het volgende:
Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn achterneefje van 12 jaar na 2 jaar vechten tegen kanker is opgegevenZe 'geven' hem nog om en nabij de 5 weken.. maar goed, wat zeg ik tegen dat knaapje.. Hij weet het zelf ook, hij weet dat ie de strijd tegen de ziekte heeft verloren.. Tegenover een volwassene sta je al met je mond vol tanden te zoeken naar woorden, maar hoe reageer je tegen een kind van 12 die weet dat ie gaat overlijden.. Hebben jullie misschien tips of advies?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
@Maffe,
Vanochtend vroeg is m'n broer overleden in z'n huis.
verbrand....
wachten nog steeds op de politie die komen vertellen dat het daadwerkelijk m'n broer is...
Jemig!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
@Maffe,
Vanochtend vroeg is m'n broer overleden in z'n huis.
verbrand....
wachten nog steeds op de politie die komen vertellen dat het daadwerkelijk m'n broer is...
Ik durfde het niet te vragen, maar ik had deze inderdaad gelezen. Toen je net postte dat je broertje vanmorgen in een brand is omgekomen......quote:Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef _Bar_ het volgende:
op de frontpage bij nieuws kun je het vinden
dode bij woningbrand philippine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |