quote:
Dank je wel.Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het dit jaar heel dubbel vond.
Afgelopen dinsdag op 01-09 vierden we hier de verjaardag van mijn jongste zoon,die op dat moment 10 jaar werd,en een paar dagen later sta je aan het grafje van het zoontje van je (inmiddels) man,met de wetenschap dat als alles anders was geweest,er een jochie 5 jaar geworden was,en waarschijnlijk op en top verwend met cadeautjes etc..
Ik heb mij zaterdag ook best in moeten houden toen mijn jongste zoon zei;"mama,Thijs had morgen 5 jaar geworden he,ik ben nu 10,dan had hij de jongste bij ons geweest".En bij het weggaan deed hij een kushandje naar Thijs toe werpen

.De tranen brandde op dat moment heel erg,maar ik wist mij in te houden.
Ik heb Thijs niet persoonlijk gekend,maar uit de verhalen van Marco,mn schoonouders en van foto`s,en hier op fok,heb ik inmiddels wel begrepen dat Thijs een heel lief jochie was,die stapelgek op zn ouders (Marco en Barbara) was,maar ook op z`n opa`s,oma`s, Dino,de katten en iedereen die hij kende.
En Marco,ik ben trots op jou,mede omdat je ondanks je verdriet om Thijs en alle andere zaken die nog spelen,zo goed je best doet om die 2 draken van mij,op het rechte pad te houden en waar je voor door het vuur gaat,terwijl je toch maar heel weinig thuis bent.Ik hou van je
[ Bericht 0% gewijzigd door _Nathalie_ op 07-09-2009 12:58:23 ]
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever